Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

De doodstraf voor Saddam

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Enquête vraag: Is de doodstraf de juiste straf?
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
30 [28.57%]
44 [41.90%]
21 [20.00%]
10 [9.52%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: De doodstraf voor Saddam
    Geplaatst op: 27 december 2006 om 07:45
BAGDAD - Het doodvonnis van de vroegere Iraakse president Saddam Hussein is definitief. Het is door het hof van beroep bevestigd en hoeft niet meer door president Jalal Talabani te worden bekrachtigd. Dat heeft Hiwa Osman, de media-adviseur van Talabani, woensdag gezegd.


Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Aboe_Hassan Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 28 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 89
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aboe_Hassan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 10:33

Assalaamoe alaykoem,

Ik ben van mening dat het zijn verdiende loon is.

Dit was eens een bijzonder machtige heerser wiens woord wet was in Irak.

Jaren lang had hij de kans een islamitische staat te stichten en de trots van de moslims te worden. Maar hij verkoos een brute tiran te worden en te heersen volgens zijn begeerte.

Nu heeft Allah hem ten val gebracht en vernederd en ware het niet dat hij zo'n tiran was, dan zouden de moslims klaar staan om hem te verdedigen, maar nu geeft niemand in feite iets om zijn dood of leven.

Dat laatste moet overigens wel de nachtmerrie van types zoals Sadam zijn.

Opgeruimd staat netjes.

Moge het echter duidelijk zijn dat de Amerikanen slechts hun eigen troep opruimen en hoe treffend verwoorde ��n van hun congresleden het toen hem werd gevraagt naar Sadam:

Q: What do you think of Sadam?

A: He's a son of a bitch.

Q: But didn't the US backed and created him in the first place?

A: Yes, but at that time he whas our son of a bitch.

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 11:01
Gerechtigheid is een groot woord, noem het maar verdiende loon, een wolf die wordt genekt door een andere wolf.

Rechtvaardigheid wordt niet uitgevaardigd door mensen die voor hetzelfde terecht dienen te staan. Talabani, Maliki, Jafari, Chalabi, allemaal kamelen die dezelfde bulten dragen. Deze mensen hebben geen recht om te oordelen, ze zijn zelf erger dan Saddam.


15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 11:17
Asalaam Alaikum,

Voor de uiteindelijke (dood) straf had het niets uitgemaakt, toch zijn velen van mening dat Saddam geen eerlijk proces gehad heeft. Volgens de huidige Iraakse wet hangt men je op, op basis van de daden die Saddam heeft verricht. De sharia zou waarschijnlijk op hetzelfde uitkomen (ik ben niet bekend met de strafmaat).

Ik ben het niet snel eens met Aboe Hassan, maar in dit geval wel.

Saddam had natuurlijk de kans een Islamitische staat op te richten. Alhoewel, men zegt dat hij religie alleen maar (mis)gebruikte om de rust te bewaren en zelf geen vroom moslim genoemd kan worden.  Een van die voorbeelden waren wel hoe hij zijn zonen de bevolking liet terroriseren. Dat waren nog grotere duivels als hun vader.

Wa Salaam Alaikum





Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 11:20
Wat valt er van te zeggen; als ik hem zo zie tijdens zo'n rechtszaak, dan
vind ik het ook wel weer een zielepoot. Iemand die echt de weg kwijt is en
ook nog gelooft in wat ie roept.
Maarre, ieder volk krijgt z'n leiders die het verdiend. Irak bestaat in feite
niet. Puur bedacht door lieden die de kaart van het midden oosten als een
taart in stukken verdeeld hebben, zonder rekening te houden met de
belangen van de verschillende volkeren uit die regio. Om Koerden en
Soennieten en Sjiieten in 1 land bij elkaar te houden en ook nog te
besturen, dat vraagt minstens een tiran van het niveau van Sadam.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 11:25

Salaam Aleikom,

Goh, ik ben het bijna nooit eens met Aboe Hassan, maar deze keer wel. Ook met de zin van 3abd arra7maan nl; Rechtvaardigheid wordt niet uitgevaardigd door mensen die voor hetzelfde terecht dienen te staan.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 12:49
M�t die man verdwijnen allerlei zaken die het daglicht niet kunnen verdragen naar de andere wereld. Dat zal ongetwijfeld mede de bedoeling zijn. Daarom: levenslang en waarheidsserum tot we alles weten.
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 17:01
De doodstraf was verdiend, de manier waarop het tot stand is gekomen was fout.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 december 2006 om 19:41
Bedoel je het proces?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2006 om 02:01
Ik denk het wel, en daar heeft hij wel gelijk in. Het proces was een aaneenschakeling van poppenkast momenten. Ik werd gisteren daar ook op geattendeerd en toen had ik nog de houding dat het mij niets uitmaakte. Als hij maar zijn verdiende loon zou krijgen. Nu een nacht slapen later zeg ik, degene die dit tegen mij zei heeft eigenlijk wel gelijk.

Zonder een eerlijk proces, kan er geen sprake zijn van een eerlijk oordeel.

In dat licht zou de Sharia  beter van toepassing zijn geweest. Daar is immers geen plaats voor poppenkast.

Ik nuanceer dus nu ook enigzins mijn eerdere hardheid en conclusie. Dat neemt niet weg, dat hij de doodstraf verdiend, op basis van zijn misdaden tegen de mensheid.

 
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2006 om 02:08

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Ik denk het wel, en daar heeft hij wel gelijk in. Het proces was een aaneenschakeling van poppenkast momenten. Ik werd gisteren daar ook op geattendeerd en toen had ik nog de houding dat het mij niets uitmaakte. Als hij maar zijn verdiende loon zou krijgen. Nu een nacht slapen later zeg ik, degene die dit tegen mij zei heeft eigenlijk wel gelijk.

Zonder een eerlijk proces, kan er geen sprake zijn van een eerlijk oordeel.

In dat licht zou de Sharia  beter van toepassing zijn geweest. Daar is immers geen plaats voor poppenkast.

Ik nuanceer dus nu ook enigzins mijn eerdere hardheid en conclusie. Dat neemt niet weg, dat hij de doodstraf verdiend, op basis van zijn misdaden tegen de mensheid.

 
Asalaam Aleikum beste broeder,

Als Saddam de doodstraf volgens de Sharia verdiend vanwege zijn misdaden tegen andere Moslims dan is dat zeker zijn verdiende loon. Maar wie weet krijgt hij spijt van al zijn zonden en fouten en toont hij oprecht berouw tegenover ALLAH Subhana Wa Ta'ala.

Asalaam Aleikum.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2006 om 04:58
Voor Saddam geldt, als voor Hitler enz.enz: de gelegenheid maakt de dief. Zo lang niet ieder voor zich grondig bij zichzelf te rade gaat in hoeverre hij meewerkt aan een klimaat waarin zulke mensen kunnen gedijen zal er nooit iets veranderen. We zijn allemaal mede-schuldig en gevangenen.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2006 om 06:25
De nieuwste ontwikkelingen:

Vaticaan tegen doodstraf voor Saddam
Uitgegeven op donderdag 28 december 2006 om 11:04:26, bijgewerkt om 13:01:23


(Novum/AP) - Een naaste adviseur van paus Benedictus XVI heeft zich uitgesproken tegen de doodstraf voor de Iraakse oud-president Saddam Hussein. Ophanging van Saddam zou een misdaad met een andere misdaad bestraffen, zegt kardinaal Renato Martino in een donderdag verschenen vraaggesprek met de krant La Repubblica.

Vaticaan tegen doodstraf voor Saddam

Hij herhaalt in het interview het Vaticaanse standpunt dat het leven beschermd moet zijn vanaf het begin tot aan zijn 'natuurlijke' einde. "De doodstraf is geen natuurlijke dood", zegt kardinaal Martino, de hoogste prelaat van de paus voor juridische zaken.

Saddam is ter dood veroordeeld wegens zijn aandeel in de moord op 148 Irakezen in Dujail in 1982. De hoogste rechtbank in Irak heeft het vonnis dinsdag bevestigd en bepaald dat het binnen dertig dagen voltrokken moet worden.



Bron: nieuws.nl



Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 december 2006 om 20:37
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Ik denk het
wel, en daar heeft hij wel gelijk in. Het proces was een aaneenschakeling
van poppenkast momenten. Ik werd gisteren daar ook op geattendeerd en
toen had ik nog de houding dat het mij niets uitmaakte. Als hij maar zijn
verdiende loon zou krijgen. Nu een nacht slapen later zeg ik, degene die
dit tegen mij zei heeft eigenlijk wel gelijk. Zonder een eerlijk proces, kan
er geen sprake zijn van een eerlijk oordeel. In dat licht zou de Sharia�
beter van toepassing zijn geweest. Daar is immers geen plaats voor
poppenkast.Ik nuanceer dus nu ook enigzins mijn eerdere hardheid en
conclusie. Dat neemt niet weg, dat hij de doodstraf verdiend, op basis van
zijn misdaden tegen de mensheid.�</span>


Wil je me uitleggen hoezo er bij de Sharia geen poppenkast mogelijk
geweest zou zijn?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 02:06
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Ik denk het
wel, en daar heeft hij wel gelijk in. Het proces was een aaneenschakeling
van poppenkast momenten. Ik werd gisteren daar ook op geattendeerd en
toen had ik nog de houding dat het mij niets uitmaakte. Als hij maar zijn
verdiende loon zou krijgen. Nu een nacht slapen later zeg ik, degene die
dit tegen mij zei heeft eigenlijk wel gelijk. Zonder een eerlijk proces, kan
er geen sprake zijn van een eerlijk oordeel. In dat licht zou de Sharia 
beter van toepassing zijn geweest. Daar is immers geen plaats voor
poppenkast.Ik nuanceer dus nu ook enigzins mijn eerdere hardheid en
conclusie. Dat neemt niet weg, dat hij de doodstraf verdiend, op basis van
zijn misdaden tegen de mensheid. </span>


Wil je me uitleggen hoezo er bij de Sharia geen poppenkast mogelijk
geweest zou zijn?


Een Moslim neemt over het algemeen zijn geloof serieus. Wat wij de afgelopen tijd aan beelden hebben kunnen zien tijdens de rechtzaak van Saddam waren regelrechte poppenkast voorstellingen (kwa gedrag van Saddam, zijn handlangers en zelfs van de rechter). Ik kan mij niet voorstellen dat dit soort praktijken in een sharia rechtbank ook zouden gebeuren. Dat is gewoon niet correct en beschaafd.
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 05:50
Het mooist zou zijn als die man tot inzicht zou komen, oprecht in tranen zou uitbarsten en openlijk zou toegeven dat hij hardstikke verkeerd is geweest. En dat velen met hem, ook van zijn tegenstanders, hetzelfde zouden doen. Dat -bijvoorbeeld-ook Bush daarheen zou komen om te zeggen: "Ik, en velen met mij en v��r mij zijn hieraan medeschuldig.". Voor het oog van de gehele wereld.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 06:06
Klinkt zeer verlichtend alzukar!
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 06:37
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Klinkt zeer verlichtend alzukar!</span>


Ben voorstander van confrontatie-rechtspraak en -straffen. Heb hierover op dit forum al eens een wat langer stuk geplaatst
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 13:21
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq


In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-
weight: bold;">Ik denk het
wel, en daar heeft hij wel gelijk in. Het proces was een aaneenschakeling
van poppenkast momenten. Ik werd gisteren daar ook op geattendeerd en
toen had ik nog de houding dat het mij niets uitmaakte. Als hij maar zijn
verdiende loon zou krijgen. Nu een nacht slapen later zeg ik, degene die
dit tegen mij zei heeft eigenlijk wel gelijk. Zonder een eerlijk proces, kan
er geen sprake zijn van een eerlijk oordeel. In dat licht zou de Sharia�
beter van toepassing zijn geweest. Daar is immers geen plaats voor
poppenkast.Ik nuanceer dus nu ook enigzins mijn eerdere hardheid en
conclusie. Dat neemt niet weg, dat hij de doodstraf verdiend, op basis van
zijn misdaden tegen de mensheid.�</span>


Wil je me uitleggen hoezo er bij de Sharia geen poppenkast mogelijk
geweest zou zijn?
<span style="font-weight: bold;">Een Moslim
neemt over het algemeen zijn geloof serieus. Wat wij de afgelopen tijd
aan beelden hebben kunnen zien tijdens de rechtzaak van Saddam waren
regelrechte poppenkast voorstellingen (kwa gedrag van Saddam, zijn
handlangers en zelfs van de rechter). Ik kan mij niet voorstellen dat dit
soort praktijken in een sharia rechtbank ook zouden gebeuren. Dat is
gewoon niet correct en beschaafd.</span>


Nounounou; alsof christenen niet hun geloof serieus nemen...Je zou een
onderscheid kunnen maken tussen "naam"-christenen en "bekeerde"
gelovigen. Zo zal er ook een grote groep "naam"Moslims zijn en een
minder omvangrijke groep toegewijdden.

Je zou het proces een show-proces kunnen noemen, maar het resultaat
wordt door de lezers toch juist gevonden.
Nu is het zo dat er vaak gesjoemeld wordt met het recht, dat is idd niet
correct en beschaafd. Maar verkeer je nog in de illusie dat het in landen
waar men de sharia ingevoerd heeft anders is? Denk je dat de tot
amputatie, steniging of ophanging veroordeelden zo'n rechtvaardig
proces kregen?
Of verkeer je in de veronderstellin dat moslims betere mensen zijn dan
niet-moslims ?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 13:45

Betere mensen wil ik niet zeggen, arrogantie wordt niet gewaardeerd in de Islam.

God zegt wel in de Koran dat Moslims die goede werken verrichten onder de besten zullen worden geschaard in het hiernamaals.
 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 16:43
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Het mooist zou zijn als die man tot inzicht zou komen, oprecht in tranen zou uitbarsten en openlijk zou toegeven dat hij hardstikke verkeerd is geweest. En dat velen met hem, ook van zijn tegenstanders, hetzelfde zouden doen. Dat -bijvoorbeeld-ook Bush daarheen zou komen om te zeggen: "Ik, en velen met mij en v��r mij zijn hieraan medeschuldig.". Voor het oog van de gehele wereld.
Als hij oprecht berouw toont over zijn zonden en ALLAH Subhana Wa Ta'ala oprecht om vergeving vraagt zal ALLAH Subhana Wa Ta'ala hem InsaALLAH vergeven. Mocht hij Moslim zijn dan hoop ik van harte dat ALLAH Subhana Wa Ta'ala hem zal vergeven. Maar ALLAH weet het het beste. Er is ook een hadieth van een man die 99 mensen had vermoord maar toch door ALLAH Subhana Wa Ta'ala werd vergeven.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
layla-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 37
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote layla-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2006 om 16:56

Salamalikoem,

Ik denk dat Alzukar gelijk heeft dat Sadam een hoop verhalen zijn graf in neemt die het daglicht niet kunnen verdragen. Het is veel te link hem levenslang te geven, want dan gaat eens de "beerput"open. Poeh wat er dan van komt, daar wil ik niet over na hoeven denken. En ik denk niet dat ik kan beoordelen of die man dood moet. Dat kan alleen Alah beoordelen.

salaam

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 11:49
Assalamu 3aleykum,

Ik weet niet wat ik van de hele zaakje moet denken, het stinkt eerlijk gezegd, van het feit dat de valse Shi'ietische regeerhonden de Amerikanen tot in de puntjes volgen wat ze opgedragen wordt terwijl er burgeroorlog heerst in hun land. Pas op! Ik beschuldig geen enkele shi'iet, maar die honden die daar aan het lijntje worden gehouden en door Amerika werden 'verhoogd' mogen van mij de doodstraf der doodstraffen krijgen. Die doodstraf haalt niets uit! Wij als het 5e wiel, weten helemaal niet wat er gebeurd is, de ��n zegt dit, en de ander dat.

Daarom dat ik mijn stem niet uitbreng, ik heb geen getuigenis nodig van een shi'iet, ik wil de waarheid voordat ik een stem uitbreng, en als niemand dat heeft, moet er niet zo opgefokt worden!


Ma3a salaam,
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 12:54

Welke Moslims noem je honden?

De Koerden ?

Onder de regerings verantwoordelijkheid werden duizenden koerden doormiddel van een chemisch wapen vermoord.

Waren dat ook honden?

Is Sadam nu opeens heilig omdat hij beweerde een soemiet te zijn?

Verklaar je eens. als je wilt.

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 13:01
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Welke Moslims noem je honden?

De Koerden ?

Onder de regerings verantwoordelijkheid werden duizenden koerden doormiddel van een chemisch wapen vermoord.

Waren dat ook honden?

Is Sadam nu opeens heilig omdat hij beweerde een soemiet te zijn?

Verklaar je eens. als je wilt.



ik verklaar niemand heilig, wie ben ik om iemand heilig te verklaren? De shi'ieten zijn het enige die in beeld komen, nu plots moet hij dood omdat de shi'ieten het voor het zeggen hebben, ik weet de waarheid niet, noch jij. De koerden, inderdaad, ik hoor daar amper iets van terwijl het veel meer doden zijn en vooral niet gerechtvaardig wat ik tot nu toe als bron heb!

ik noem de sji'ietische moslims die onder de aanhang van Amerka hun land in burgeroorlog laten terwijl amerikaanse voertuigen olie exporteren, dat zijn de honden!
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 13:13
De rechter bv was een koerd .
Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 13:18
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

De rechter bv was een koerd .


een koerd die teruggehaald werd van Iran, en de vorige rechter werd ontslagen rarara... en de dag die zij uitgekozen hebben is geen geldige dag in de islaam, maar de dag ervoor was het al bekend bij de amerikanen dat hij op die dag ge�xecuteerd ging worden. Wat een doorzichtige plannetje, net zoals het eerste wat de amerikanen hebben ingenomen, rarara... de olieconsulaat of hoe het ook mag noemen. en heel de wereld kijkt toe, en als Hamas democratisch werd verkozen met het plan dat Isra�l niet wordt erkend worden ineens de geldkranen toegedraait! Burgeroorlog hier en burgeroorlog daar, wat een vreugdevolle tijd voor de niet-moslims!
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 13:33
Inna liAllahi wa inna ilayHi raaji3oen!
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
layla-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 37
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote layla-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 15:08

asalama aleikoem,

Ik ben benieuwd wie jij als bron hebt ABTT? Mijn man is een Koerd en die heeft mij ook een verhaal gedaan. Ik zal niet in details treden daar ik bang ben mensen voor hun hoofd te stoten of te beledigen, maar het komt er op neer dat de Koerden de weg hadden vrij gemaakt om Iran toegang te verschaffen tot Irak en dat Sadam dit als "wraak"had gedaan. (de Koerden vergiftigen) Maar iedereen wil de WAARHEID, maar die is nu meegenomen in het graf van Saddam. Insha Allah heeft Sadam of wie dan ook de hele waarheid en laat die persoon of personen maar eens de waarheid verkondigen. Ook waarom Bush SR. Sadam de eerste keer in 1991 heeft laten zitten en waarom Bush JR. vond dat hij het allemaal beter kon dan zijn vader. Het resultaat? Kijk naar de beelden op Al Jazeera en versta je geen Arabisch? Tegenwoordig is Al Jazeera er ook in het Engels.

Pffff wat een ellende allemaal

Salaam Layla-Amin

Terug naar boven
ABTT Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 19 december 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 418
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ABTT Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2006 om 15:22
die engelse aljazeera is zo flauw als wat
Constantijn: 315 Milaadiya
Waarom werkt Islaammail niet meer correct?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.