Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

geloof kunnen aanvinken in je profiel

 Post Reply Post Reply
Schrijver
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: geloof kunnen aanvinken in je profiel
    Geplaatst op: 11 februari 2007 om 10:51
Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:27

 Prima idee!

Ben jij een Moslim? 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:30

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:37
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

 Prima idee!

Ben jij een Moslim? 



ja

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti



misschien gemakkelijker als je weet tegen wie je een antwoord geeft.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:37
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti

Salaam Alaikum,

Als ik zo vrij mag zijn. Ik ga liever in debat met iemand die in Allah gelooft dan met iemand die hem ontkent of afwijst. Ik ben die ongelovigen al heel lang zat. Zeker degene die enkel komen om te forceren en te stoken. In dat opzicht is het een goede zaak een onderscheid te maken tussen het kaf en het koren. In dit geval de ongelovigen en de gelovigen.

Dit forum laat wel vaker zien hoe het niet moet!

Goed idee dus...

Salaam

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:41
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti

Salaam Alaikum,

Als ik zo vrij mag zijn. Ik ga liever in debat met iemand die in Allah gelooft dan met iemand die hem ontkent of afwijst. Ik ben die ongelovigen al heel lang zat. Zeker degene die enkel komen om te forceren en te stoken. In dat opzicht is het een goede zaak een onderscheid te maken tussen het kaf en het koren. In dit geval de ongelovigen en de gelovigen.

Dit forum laat wel vaker zien hoe het niet moet!

Goed idee dus...

Salaam

 

Ik snap je wel maar ik erger me daar niet zo aan. Ik kan het goed relativeren en negeren cq afwenden. Zo zie je maar weer, zoveel mensen, zoveel meningen, ik erger me meer aan schreeuwers. Maar goed, ik spreek met iedereen ongeacht godsdienst.

Salaam

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 12:44
In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti

Salaam Alaikum,

Als ik zo vrij mag zijn. Ik ga liever in debat met iemand die in Allah gelooft dan met iemand die hem ontkent of afwijst. Ik ben die ongelovigen al heel lang zat. Zeker degene die enkel komen om te forceren en te stoken. In dat opzicht is het een goede zaak een onderscheid te maken tussen het kaf en het koren. In dit geval de ongelovigen en de gelovigen.

Dit forum laat wel vaker zien hoe het niet moet!

Goed idee dus...

Salaam

 

Ik snap je wel maar ik erger me daar niet zo aan. Ik kan het goed relativeren en negeren cq afwenden. Zo zie je maar weer, zoveel mensen, zoveel meningen, ik erger me meer aan schreeuwers. Maar goed, ik spreek met iedereen ongeacht godsdienst.

Salaam

Een ieder is vrij te reageren en/of te praten met wie hij/zij wenst! Dat staat voorop. Ik ben heel selectief geworden wie ik nog serieus neem hier! Ook dat is een vrijheid die ik mijzelf aanmeet.

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:03

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Mij lijkt het een beetje onnodig om een optie te hebben in je profiel met daarin vermeld welke godsdienst je aanhangt. Uit de reacties / groetingen van personen is al heel vak af te leiden of een persoon moslim is of niet. Ik sluit me dit keer dus aan bij mijn zuster Nefertiti.

Dit forum laat wel vaker zien hoe het niet moet!

Ik snap niet wat dit uberhaupt hiermee heeft te maken. Uit je reacties van de afgelopen tijd zie ik dat je heel erg negatief bent geworden jegens dit forum. Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je dan nog blijft op een forum waar "niets" goed aan is, althans volgens jouw mening dan. Een ieder is vrij om te komen, maar ook om te gaan.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Salim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 33
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:10

Salaam alikoum

Een forum bestaat uit leden... zij zijn uiteindelijk diegene die een beeld en uitstraling geven aan forum.... als een forum als slecht voorbeeld wordt getypeerd dan zegt het ook iets over elke individu in het forum en dat is generaleserend. Daarom ben ik ook van mening dat een dergelijke reactie misplaatst is... we moeten met zijn allen een beter beeld proberen te geven aan ons geloof en samenleving en daar is deze forum slechts een verkleinde weergave van de verschillen die in het echte leven ook bestaan.

Laten we samen de schouders eronder zetten en onszelf verbeteren en elkaar helpen tot verbetering ongeacht afkomst en of religie want de islaam is niet voor arabieren of moslims maar voor de hele wereld.

wa salaam alikoum
Salim

Doe wat je wil, praten doen ze toch.... maar doe NIET wat Allah NIET wil.. want de dood is nabij...
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:13
In eerste instantie geplaatst door r4mz1

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

 Prima idee!

Ben jij een Moslim? 



ja

In eerste instantie geplaatst door nefertiti

In eerste instantie geplaatst door r4mz1

Het zou misschien beter zijn om in je profiel te kunnen zetten dat je moslim bent (misschien door een aanvink systeem of zo). Het zou duidelijker zijn voor de noobies (ik) die niet weten of een persoon wel in god gelooft. 

Salaam Aleikom,

Maar waarom?

Salaam Nefertiti



misschien gemakkelijker als je weet tegen wie je een antwoord geeft.

Asalaam Alaikum,

Ja ik vroeg je dit aangezien je niet Islamitisch groet (bij geen een enkele bijdrage doe je dit).

Salaam

 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:26
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Mij lijkt het een beetje onnodig om een optie te hebben in je profiel met daarin vermeld welke godsdienst je aanhangt. Uit de reacties / groetingen van personen is al heel vak af te leiden of een persoon moslim is of niet. Ik sluit me dit keer dus aan bij mijn zuster Nefertiti.

Dit forum laat wel vaker zien hoe het niet moet!

Ik snap niet wat dit uberhaupt hiermee heeft te maken. Uit je reacties van de afgelopen tijd zie ik dat je heel erg negatief bent geworden jegens dit forum. Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom je dan nog blijft op een forum waar "niets" goed aan is, althans volgens jouw mening dan. Een ieder is vrij om te komen, maar ook om te gaan.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Alles draait om intenties. Je hebt de intentie iets te doen, of je hebt de intentie iets niet te doen. Het is maar net waar Allah je naartoe wijst...

Salaam

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Salim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 33
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:42

Salaam broeder Abdul Khaliq,

Ik begrijp jouw vorige reactie niet over intenties etc.. Ik zie het verband namelijk niet in context van dit topic of reactie van Marocaantje. Wellicht dat jij dat nader kunt toelichten.

wa salaam
Salim

Doe wat je wil, praten doen ze toch.... maar doe NIET wat Allah NIET wil.. want de dood is nabij...
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:42

Allereerst, Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Alles draait om intenties. Je hebt de intentie iets te doen, of je hebt de intentie iets niet te doen. Het is maar net waar Allah je naartoe wijst...

Salaam

Alles draait inderdaad om intenties, maar is het niet zo dat die intenties juist door ONSzelf opgemaakt worden? Uit EIGEN vrije wil heb je een bepaalde intentie. Allaah -soebhana wa ta3ala- zal je belonen aan de hand van de intenties die je uit jezelf hebt en niet die Allaah -soebhana wa ta3ala- jou heeft opgelegd.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 13:51
In eerste instantie geplaatst door Salim

Salaam broeder Abdul Khaliq,

Ik begrijp jouw vorige reactie niet over intenties etc.. Ik zie het verband namelijk niet in context van dit topic of reactie van Marocaantje. Wellicht dat jij dat nader kunt toelichten.

wa salaam
Salim

Salaam Alaikum Salim,

Ik begrijp dat je het niet helemaal volgt. Dat ligt zeker niet aan jou.

Salaam 

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2007 om 14:59
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Allereerst, Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Alles draait om intenties. Je hebt de intentie iets te doen, of je hebt de intentie iets niet te doen. Het is maar net waar Allah je naartoe wijst...

Salaam

Alles draait inderdaad om intenties, maar is het niet zo dat die intenties juist door ONSzelf opgemaakt worden? Uit EIGEN vrije wil heb je een bepaalde intentie. Allaah -soebhana wa ta3ala- zal je belonen aan de hand van de intenties die je uit jezelf hebt en niet die Allaah -soebhana wa ta3ala- jou heeft opgelegd.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Allereerst

Mijn excuus voor het niet plaatsen van de groet zoals die hoort (niet bewust nagelaten).

"Liefde is mijn Fundament"
"Jullie zullen nooit het Paradijs bereiken tot wanneer jullie gelovigen worden, en jullie zullen nooit gelovigen worden tot wanneer jullie van elkaar houden. Zal ik jullie leiden naar iets dat ervoor zal zorgen dat jullie van elkaar houden? Verspreid groeten van vrede onder elkaar.�

(Uitspraak van Profeet Mohammed, vrede zij met hem)

Wa Salaam Alaikum

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
r4mz1 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 41
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote r4mz1 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2007 om 10:26

Salaam alaikum

Ik ben een jongen van 16 jaar en ik heb nooit veel over de islam geleerd. Mijn bedoelingen hier op dit forum zijn om bij te leren. Jullie kennen misschien elkaar al en weten of dat ze moslims zijn of niet, maar ik niet. Als ik dingen lees die niet van moslims zijn kan ik dit verwaren met de waarheid. Wat ik wil zeggen is dat ik op die manier iets van een ongelovige niet als waarheid ga aannemen.

 salaam

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2007 om 10:29

Salaam Alaikum,

Ik nodig je van harte uit hier veel aanwezig te zijn. Zo leer je snel wie wel en wie niet aan je verwachtingspatroon voldoet!

 

Salaam Alaikum.

ps. Als je betrouwbare informatie wilt, kijk dan op www.islaammail.com 

Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2007 om 13:50

salaam aleykoum,

Ik snap het,

Je hebt een goed punt inshaAllah dat het beheer er iets aandoet,

Ik ben trouwends bekeerd zon 7 jaar terug elhamdullilah,

Wa Aleykoum Salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.