Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nasheed Al ajama over Hijab (NL vertaald)

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Whatalies Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Whatalies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nasheed Al ajama over Hijab (NL vertaald)
    Geplaatst op: 15 juni 2012 om 16:04
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door Whatalies

Door Marokkaantje geplaatst  op 31 december 2011 om 00.54 uur:


Ze staat open voor discussie mits het respectvol is? 



Yep, daar sta ik ook nog steeds achter. Ook na het zien van bovenstaande link. Begrijp dan ook niet wat jij daarmee wilt bewijzen. 

Groeten en succes met je zoektocht. Embarrassed
Marocaantje



Beste Marokkaantje,

De door jou geplaatste filmpje kan uitermate beledigend zijn voor sjiieten. Je meent het alleenrecht te hebben op beledigen? Als jouw lange teentjes worden aangeraakt snel je naar het beheer om te roepen dat je aua hebt. 
Daarin ben je een hypocriet. 

Je wilt meekaatsen, weet dat de bal terug kan komen.

Jij wordt gesteund door het beheer. Weet je waarom? Je bent soenniet. Dat is de reden waarom jij meer rechten hebt dan anderen.

Jij en het beheer dienen zich te schamen.



Aangepast door Whatalies - 15 juni 2012 om 16:33
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2012 om 16:18
Beste Whatalies, 

Leg het dan nog eens beter uit wat je bedoelt. 

En laat het ons respectvol houden, zonder verwijten naar elkaar. 

En als we van mening blijven verschillen dan is dat ook maar zo. 

Er zijn geen potten gebroken met van mening te verschillen. 

Er worden pas potten gebroken en levens verwoest door de eigen mening op te dringen aan de ander.

groet
Terug naar boven
Whatalies Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 augustus 2011
Online status: Offline
Berichten: 195
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Whatalies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 juni 2012 om 17:25
Beste Mohammad,

Ik ben naar mijn mening duidelijk. Vrijheid van meningsuiting is het fundament van elke vrijheid, inclusief vrijheid van godsdienst. Oftewel, zonder vrijheid van meningsuiting bestaat ook geen vrijheid van godsdienst. 

Ik gaf in mijn reactie op Marokkaantje aan dat haar filmpje beledigend kon zijn voor sjiietten. Zij neemt het recht dat te doen. Waarom? 

Zij heeft een klacht ingediend bij het beheer tegen Alzukar, omdat Alzukar,s bijdrage haar kwetste .

Die dubbele moraal, mijn beste Mohammad, is stuitend. En dat verwijt maak ik haar en het beheer.

Je kunt me scherpte verwijten. Beledigend ben ik niet. Je begrijpt dat ik slechts vanuit mijn eigen moraal in staat ben het woord " beledigend" inhoud te geven. Het is niet en nooit mijn bedoeling iemand te beledigen om het beledigen. 
Ik tracht konsekwent, met onderbouwing, aan te geven wanneer ik zie dat er iets niet deugd.

En m.i. Is dat in het geval Alzukar zo.

Groet,

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2012 om 01:48
In eerste instantie geplaatst door whatalies

Beste Marokkaantje,

De door jou geplaatste filmpje kan uitermate beledigend zijn voor sjiieten. Je meent het alleenrecht te hebben op beledigen? Als jouw lange teentjes worden aangeraakt snel je naar het beheer om te roepen dat je aua hebt. 
Daarin ben je een hypocriet.

Iedereen kan een bericht rapporteren aan het beheer. Niet alleen ik hoor. Wink

In eerste instantie geplaatst door whatalies

Jij wordt gesteund door het beheer. Weet je waarom? Je bent soenniet. Dat is de reden waarom jij meer rechten hebt dan anderen.

Dit neem ik niet eens serieus. Vind het eerder lachwekkend.

Groeten,
Marocaantje


"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2012 om 01:50
In eerste instantie geplaatst door mohammad48

..... 

Asalaam 3alaikoum mohammed48,

Ik moet me nog verontschuldigen dat ik nog niet op je andere berichten heb gereageerd. Wanneer ik voldoende tijd heb zal ik dit doen InchaAllaah. Excuses.

Groeten,
Marocaantje


Aangepast door Marocaantje - 16 juni 2012 om 01:51
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
mohammad48 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 16 augustus 2011
Locatie: marocco
Online status: Offline
Berichten: 209
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mohammad48 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2012 om 10:11
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

In eerste instantie geplaatst door mohammad48

..... 

Asalaam 3alaikoum mohammed48,

Ik moet me nog verontschuldigen dat ik nog niet op je andere berichten heb gereageerd. Wanneer ik voldoende tijd heb zal ik dit doen InchaAllaah. Excuses.

Groeten,
Marocaantje

Wa 3alaikoum salaam Marocaantje, 

Geen probleem, excuses zijn overbodig, iedereen heeft zijn of haar beslommeringen. Elhamdulillah.

wa salaam

m48
Terug naar boven
lyse-la Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 juni 2012
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lyse-la Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juni 2012 om 16:00
*Kuch

Het filmpje vind ik ook beledigend. Iedereen weet nou wel dat soenieten het sjiietische mu'ta huwelijk verachten.

Marocaantje?
Zijn sjiieten in jouw ogen echt zo vreselijk dat hun religie en aanverwante dogma's nog even door het slijk gehaald moeten worden?

Terug naar boven
Ar Ouet Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 juni 2012
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ar Ouet Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 juli 2012 om 00:34
In eerste instantie geplaatst door lyse-la

*Kuch

Het filmpje vind ik ook beledigend. Iedereen weet nou wel dat soenieten het sjiietische mu'ta huwelijk verachten.

Marocaantje?
Zijn sjiieten in jouw ogen echt zo vreselijk dat hun religie en aanverwante dogma's nog even door het slijk gehaald moeten worden?



Géén antwoord is óók een antwoord: ofwel trek je eigen conclusie. We zijn nu inmiddels bijna 3 weken verder.
Luister naar de Stilte van de regen...
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.