Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

voor vrouwen met een kindje tussen 0 en 2 jaar oud

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Tamara Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 augustus 2012
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Tamara Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: voor vrouwen met een kindje tussen 0 en 2 jaar oud
    Geplaatst op: 02 augustus 2012 om 18:35
Salam aluykum beste zusters!!
Voor moeders met een kindje van 2 weken tot 2,5 jaar oud is er de mogelijkheid om mee te doen aan een onderzoek van Universiteit Utrecht naar de ontwikkeling van je kindje. Er wordt dmv spelletjes gekeken naar de motoriek, kennis en taalexpressie. Jij als moeder krijgt na afloop van het onderzoek een verslagje over de resultaten van het onderzoekje bij jouw kind. de kinderen vinden het altijd erg leuk om mee te doen!!De testlocatie bevinden zich over heel nederland, dus je hoeft er nooit ver voor te reizen.
Lijkt jou het leuk om mee te doen of wil je meer informatie? kijk dan op www.uu.nl/onderzoek/opmaat
N.B: omdat er al veel moeders hebben meegedaan zijn we nu alleen nog op zoek naar moeders die maximaal MBOopleiding hebben afgerond, en die een niet-nederlandse achtergrond hebben (bij voorkeur Marokkaans, Turks, Surinaams, ....)
Terug naar boven
stonjohn4 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 01 januari 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote stonjohn4 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2013 om 08:09
Salamu alaikum,
 
Ik ben niet bekend in Amsterdam, maar ik zou graag willen weten waar je islamitische kleding kan kopen.
Ik bedoel jurken rokken enz. Meestal ga ik naar den haag maar den haag is ver weg van mij. En graag zou ik willen weten of islamitische boeken in die winkels te koop zijn?
testking free brain dumps questions     testking free brain dumps questions
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2013 om 13:10
Wa'alaikoum salaam stonjohn4,

  • In Amsterdam Oost heb je Al Motahajiba (Javastraat).  Hier verkopen ze kleding, hoofddoeken en Islamitische boeken.
  • Al Tauba (1ste Oosterparkstraat 135). Hier verkopen ze kleding, hoofddoeken en Islamitische boeken. http://www.altauba.com/
  • Bazaar Azaryouh (Hoekenes 11) in Osdorp. Verkoopt feestelijke kleding en hoofddoeken. 

Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.