Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Bedevaart naar Mekka

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bedevaart naar Mekka
    Geplaatst op: 03 maart 2005 om 03:26

Assalamu alaikum,

het is misschien een beetje vroeg in het jaar, maar ik ben me aan het orienteren voor de volgende hadjperiode, waar ik insha Allah aan wil deelnemen als mijn portomonee dat toelaat. Nu is mijn vraag wie een goede en betrouwbare organisatie kent die bedevaartreizen organiseert. Het liefst nederlandssprekend. Heeft iemand misschien ervaring met een reisorganisatie en kan er een aanraden?

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 12:17

Assalamu alaikum,

geen hadji's en hadja's onder de forumleden?

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2005 om 12:56

In de Naam van Allah de barmhartige de Genadevolle

Aleikoem salaam wr wbr broeder,

Helaas kan ik je niet helpen kan wel aan mijn vriendin vragen die onlangs op de hadj is geweest of zij iemand kent..zodra ik meer weet zal ik het posten inschallah.

Trouwens mooi om te horen dat je ermee bezig bent maschallah en Moge Allah swt jouw daarin steunen  en hoop dat je dan voldoende hebt gespaard :) Gair inschallah

Fiamanillah,

wasalamoe3leikoem wr wbr

AmmatoelAziz

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.