Islaam.nl Forum
man verbied zijn vrouw auto rijden |
Post Reply ![]() |
Pagina <123 |
Schrijver | ||
pietjepuk ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 08 juli 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 642 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 24 juli 2005 om 23:59 |
|
Ik denk dat er genoeg landen zijn waar je je heel gelukkig zult voelen: Iran, Saoedi Arabie, Afganistan, Soedan, Egypte, Syrie, Jemen, etc. Ik wens je heel veel geluk in je nieuwe land vrede zij met je[
MAAR DAN IS MIJN VRAAG NOG STEEDS, WAAR ZOU IK HEEN MOETEN? |
||
![]() |
||
Abd al Wadud ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Groupie ![]() Lid geworden: 17 juli 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Oke als jij voor mij een huis betaalt, wil ik wel mijn geboorteland verlaten, PietjePuk.
![]() |
||
![]() |
||
pietjepuk ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 08 juli 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 642 |
|
Je zou ervoor kunnen werken.
|
||
![]() |
||
marleen ![]() Groupie ![]() Lid geworden: 17 oktober 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 122 |
|
Mmmm.... Pietjepuk jezelf daar onderhouden wordt een stuk moeilijker hoor. Er is weinig werk en lage lonen. InshaAllah ga ik later in Marokko wonen
![]() |
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Groupie ![]() Lid geworden: 17 juli 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 484 |
|
Ik kan toch hier blijven als Nederlandse moslim of werkt dat niet?
|
||
![]() |
||
marleen ![]() Groupie ![]() Lid geworden: 17 oktober 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 122 |
|
Salaam aleikoum Abd al Wadud, Als jij hier wilt blijven, zou ik lekker hier blijven Wasalaam, Marleen
|
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|
Aleykoum as Salaam wa Rahmatollah,
Yes, eindelijk steun ![]() Dat had ik nodig, bedankt. Ik dacht het ook wel dat dat zou werken ![]() ![]() Beslama, abd al Wadud |
||
![]() |
||
Ruud ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 28 januari 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2716 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Ruud ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 28 januari 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2716 |
|
|
||
![]() |
||
|
[/QUOTE] Omdat hij met zijn geloofsregels in moeilijkheden kan komen bv.....Als hij daar voor 100% achter wil blijven staan,dan kan dat hier niet altijd.Maar wie weet kan het ergens anders wel....En als je dan alles voor je geloof over hebt,zou ik ook gaan naar een plek waar ik dat voor 100% kan doen. [/QUOTE] Mmm... ik denk niet dat het te maken heeft met alles voor je geloof over hebben. Ik denk dat het voor de verspreiding van de Islaam juist heel goed is dat moslims over de hele wereld wonen. |
||
![]() |
||
|
Mmm... ik denk niet dat het te maken heeft met alles voor je geloof over hebben. Ik denk dat het voor de verspreiding van de Islaam juist heel goed is dat moslims over de hele wereld wonen. [/QUOTE] Daar zal je mij niet over horen....Er zijn echter streng en minder streng gelovigen onder elke godsdienst.De 1 past zich dus makkelijker aan dan een ander.... |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Daar komt bij dat ik niet zou willen wonen in een land die zo slecht voor je is. Draag je verantwoordelijkheid, verlaat de vleespotten van Europa en trek je terug in bijv. het Rifgebergte. Kom je tot rust, wordt zielsgelukkig. Veel gelul wens ik je toe. |
||
![]() |
||
|
![]() Want wat vind je nu belangrijker........Een goed gevulde knip met luxe......Of je godsdienst voor de 100% kunnen uitvoeren met minder. |
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|
Wie zegt dat Marokko een goed moslimland is?
Als de leiders niet in opstand komen tegen Bush, dan zijn ze toch niet goed. |
||
![]() |
||
|
Volgens mij hoort bij het geloof ook het geloof verspreiden, daarnaast kan ik hier in Nederland heel goed mijn geloof uitvoeren. Natuurlijk kom ik opstakels tegen. Moslima's met een hoofddoek zijn niet overal welkom. En ik heb het niet over een goed gevulde knip, maar over jezelf en je familie onderhouden. Ik heb veel armoede in Marokko gezien en veel werklozen. Ik wil mijn familie graag een bed aanbieden ipv een plekje in tussen het karton. Daarom blijf ik eerst nog even hier, om hier een bestaan op te bouwen en misschien later een eigen bedrijfje in Marokko. |
||
![]() |
||
|
Het grote islamitische slachtofferdenken.
|
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|
Je hebt gelijk!
Moet ik nu slachtofferhulp aanvragen? p.s. Geen tijd voor rotzooi, ik ga Koran leren, doeeei |
||
![]() |
||
|
Vooral ontwijken beste Abn. Hier helpt geen enkele studie tegen
|
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|
Wat praat je voor onzin. PietjePuk, met welke intentie
kom je hier eigenlijk? Ik ga leren omdat ik wil leren, niet omdat ik
wil vluchten. Ik vlucht niet. Ik ga erop in, indien het op een normale
wijze kan. Lees koran vers 2:6. Af en toe lees ik jullie teksten en
denk ik waarom die onzin? Maar als ik dat vers lees, snap ik het weer.
|
||
![]() |
||
|
Ik lees de koran ook
|
||
![]() |
||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|
Mooi zo, en als je leest zoek je dan alleen de fouten of erken je de overeenkomsten met het ware leven ook?
![]() |
||
![]() |
||
|
Ik vind veel overeenkomsten met de bijbel. Met de koran heb ik danook geen enkel probleem. De invulling die sommige moslims op deze site eraan geven is echter verdervelijk en de islam niet waardig.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Pagina <123 |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.