Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

berichten plaatsen?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: berichten plaatsen?
    Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 03:39
salaam aleikum soms als ik een bericht plaats met name een nieuw onderwerp krijg ik error  hoe kan dat nou?
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 03:41

hmmm deze staat er wel dus gekopieerde berichten met belangrijke info lukt niet meer?

weet iemand dat?

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 03:42
ha en nu kreeg ik spam?teveel geplaatst ik typ netjes  hahahahha wel grappig boeltje hier
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 05:17

salaam alikoum,

We zijn druk bezig met onderzoeken van de problemen die ontstaan bij bericht plaatsen. Omdat dit probleem niet bij iedereen plaats vindt en soms wel en soms niet, hebben we jullie hulp nodig.

Willen de mensen die dit probleem ondervinden het volgende doen. Graag een email sturen naar [email protected] met volgende informatie: je nick op forum, welke forum is het niet gelukt om bericht te plaatsen? ging het om nieuw topic of een post op bestaande topic? Graag foutmelding in de email meesturen. Graag ook topic meesturen die je wou plakken om te kijken of de omvang van tekst van belang is of oorzaak kan zijn.

Alvast bedankt voor jullie medewerking. Onze exucces voor dit ongemak we doen ons best om dit zo snel mogelijk te verhelpen en inshallah met hulp van allah en jullie medewerking zal het snel opgelost worden.

wa salaam

islaam.nl beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 05:30

Salaam alikoum,

Bij eerste onderzoek is gebleken dat er bij het plaatsen van meer dan 3200 characters (inc spaties) dat is ongeveer 520 woorden. dan krijg je deerror:
Could not allocate space for object 'tblThread' in database 'iforum' because the 'PRIMARY' filegroup is full.

Als je bericht korter is dan gaat het goed. Dit is zowel het geval bij plaatsen van een nieuw topic als bij het plaatsen van een post in bestaande topic.

Mijn verzoek is aan leden die problemen hebben om te testen met korte berichten zodat we dit probleem kunnen bevesitgen.

alvast bedankt,

wa salaam

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
islaam Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
Islaam

Lid geworden: 13 maart 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 280
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 08:29

Salaam alikoum,

Ik wil u allen medelen dat problemen met bericht plaatsen is opgelost door een uitbreiding van database. De beperking is opgelost en er is getest met een bericht van 15000 characters dat is 3500 woorden en ong 12 A4-tjes.

Technisch is het dus opgelost en moet iedereen weer kunnen posten. Maar dat wil niet zeggen dat het toegestaan is om artikelen op forum te plaatsen. Forum blijft alleen voor eigen teksten en discussies en deze berichten kunnen nooit paginas lang zijn. Artikelen dienen in daarvoor bestemde artikelen database te worden geplaatst via iPortal Content AdminiPortal

We hopen op jullie medewerking om jullie forum netjes te houden en efficient.

wa salaam alikoum,

islaam beheer

Leef voor het leven net als je voor altijd zou leven en leef voor het hiernamaals net als je morgen zou sterven.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 augustus 2005 om 15:41

salaam aleikum,

Het ging om een nieuw onderwerp en het bericht was niet zolang bij mij komt het voor dat ik niet kan plaatsen als ik een nieuwe topic wil beginnen maar ookals ik reageer op anderen 1 derde deel wil het niet en als ik het heraal lukt het ookniet maar ghair inshaAllah

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
marwan30 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 04 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marwan30 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2005 om 05:29

salaam alaykoum ik wil mijn verhaal kwijt over een huwelijksprobleem maar ik geraak nergens binnen kan iemand mij helpen

salaam aleykoum

 

Marwan

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 september 2005 om 09:35

Assalamu alaikum,

je gaat naar het deelforum "liefde en islaam". Rechts bovenin zie je deze knop: Plaats een nieuw onderwerp. Die klik je aan, en typen maar.

Ik ben benieuwd naar je bijdrage.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 september 2005 om 04:20

goed zo

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Alfons Noija Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Alfons Noija Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2005 om 07:16
Assalamu alaikum. Allah is groot. Elkaar afluisteren. afluisteren geeft aan dat er geen vertrouwen is. En geen vertrouwen maakt een gemeenschap kwetsbaar. Namelijk, het niet vertrouwen draagt er toe bij dat een gemeenschap verdeeld wordt. Wij leven in een tijd dat wij juist een open beleid en dialoog moeten voeren om eenduidigheid te kweken die breed gedragen wordt. Dit juist op basis van vertrouwen. Is het niet onze opdracht om Allah te verhogen? Dat kan alleen wanneer wij samen bereid zijn om elkaar te vertrouwen. Gedrag heeft een functie en de gedragingen kan men zien als een taal. Ik zie veel gedrag wat niet gewenst is. maar ik ben mij er ook van bewust dat dat zelfde gedrag de vrucht is van iets anders, en dat is onderdrukking. Niet iedereen zal dat zo duiden. Dat komt omdat er geen mensen zijn die overal zijn geweest. Ik ben overal geweest, en met mijn leven en belevenissen zal ik bewijzen dat onderdrukking bestaat. Dat er sprake is van coruptie binnen verschillende lagen van de overheid en diensten. Er word wel gediscrimineerd en dingen worden bedekt. Het was onze onmacht die ons gebracht heeft tot waar wij nu zijn. Afluisteren? Nee, maar samen strijden op de weg die Allah heeft voorbereid. Ik ben Moedjaddid. Hou zal komen begin de nieuwe eeuw. Velen zullen zich door hem tot Allah bekeren. Hij zal zwaar beproefd zijn en komen vanuit de christenen. Hij zal het volk leiden en uitting geven aan zijn staatsinrichting. Dit ter ere van de enige en waarachtige Allah mijn god voor wie ik leef en vecht, net zo lang tot dat een ieder zijn handen omhoog heft. Nou, niet afluisteren maar samen praten. . 
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.