Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Burka’s

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Burka’s
    Geplaatst op: 29 december 2005 om 08:12

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalamoe3leikoem/ Hallo,

Wat een gevolg zou kunnen zijn van een verbod op burka's


Agent: "Mevrouw, waar denken wij naartoe te gaan?"
Vrouw: "eh... naar huis?"
Agent: "In een boerka?"
Vrouw: "huh? wat?"
Agent: "ik citeer; ,,een lang en wijd uitvallend kledingstuk die het
hoofd en tenminste de bovenste helft van het lichaam dekt, alsmede
danwel verbonden aan het eerste stuk, een stuk textiel welke het hele
gezicht met uitzondering van de ogen bedekt''"
Vrouw: "Eh... ja, maar dit is geen boerka, dit is een regenponcho."
Agent: "en die ,,stuk textiel welke het hele gezicht met uitzondering
van de ogen bedekt''?"
Vrouw: "Dat noemt men een sjaal.."
Agent: "Dat kan wel kloppen, maar de combinatie heet een boerka, en ik
zal u moeten verzoeken deze, conform de daartoe geldende wettelijke
voorschriften, af te zetten."
[ de vrouw wijst naar boven ]
Vrouw: "Agent, heeft u het weer de laatste tijd wel gevolgd? het is
KOUD, het is NAT, het is GUUR!!"
Agent: "We wonen in Nederland dus tenzij die klimaatverandering een
beetje opschiet zal het ongeacht lente, zomer, herst of winter hier
altijd nat en guur zijn.... en u draagt nog steeds uw boerka, u zult
toch tenminste de gezichtsbedekking, 'sjaal' zo u wilt, af moeten doen"
Vrouw: "U wilt zeker dat ik een neusholteontsteking [rhinopharyngitis]
op loop?"
Agent: "Ik wil dat u zich aan de wet houd, voor de door u genoemde
secundaire voorwaarden moet u bij een dokter zijn... daar ga ik niet
over."

Enz. Enz.

En zo zijn er nog talloze vergelijkbaar lachwekkende situaties te
bedenken.
Nee, het gaat helemaal goed komen met die wet . : )

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 09:41

Asalaam Aleikum,

Belachelijk die wet...aan de andere kant kunnen jongeren van een jaar of 12 vrijelijk aan alcohol en drugs komen. Zo een Burka lijkt me minder gevaarlijk voor de nederlandse samenleving dan alcohol en drugs. Ik moet wel toegeven dat als je gaat werken dat het dan wel problemen kan geven, maar als jij als vrouw verder gewoon met je Burka over straat wilt lopen moet je dat gewoon helemaal zelf weten. Ik heb ooit eens in Amsterdam midden in het centrum een homosexuele man zien lopen die van achter een enorm gat in zijn broek had en waar zn achterwerk gewoon uitstak....maar ja...wie ben ik om hem dat te verbieden.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 10:25
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Ik heb ooit eens in Amsterdam midden in het centrum een homosexuele man zien lopen die van achter een enorm gat in zijn broek had en waar zn achterwerk gewoon uitstak



Hee ha die ken ik, die heb ik ook ooit gezien bij Rembrandtsplein. Een keer had hij zijn string, bloot bovenlijf en skates aan... en dat in de maand december.
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 10:34

Koran 2:120. En de Joden en de Christenen [i.e en andere kufaar] zullen nooit behagen in jou vinden, totdat jij hun god'sdienst volgt.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 10:49
Dan zullen ze lang geen behagen in mij vinden, want zoals die man in Amsterdam zal ik voorlopig niet gaan lopen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 11:24
Zo heb je allerlei uitersten.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 11:40
En wat heeft die Korantekst er nu mee te maken? 
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 12:55
Alhamdolillah

In die vers staat dat jullie nooit tevreden over ons zullen zijn, totdat wij jullie weg volgen. Abdullah ibn Mas'ud zei dat de profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zei, 'Islam is vreemd begonnen, en zal zo vreemd blijven zoals het was begon, dus geef blijde tijding aan de vreemdelingen'. [Overgeleverd door Ibn Majah]. Wie zijn de vreemden? Zij die zich hellemal bedekken, zij die geen muziek luisteren, zij die baarden en tulbanden dragen, zij die zich aan Islam houden. En voor hun zijn hele grote beloningen voorbereidt door Allah, moge Allah ons helpen om dat doel te bereiken, Amien. In deze tijden zijn grote beloningen te krijgen Insha'Allah, dus wees geduldig en hou je zoveel mogelijk vast aan Islam.

Koran 2:153. Voorzeker, God is met de geduldigen.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 december 2005 om 13:45

In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Alhamdolillah

In die vers staat dat jullie nooit tevreden over ons zullen zijn, totdat wij jullie weg volgen.

En andersom? Zijn wij niet die ongelovigen, die duivelaanhangers, etc.? Lijkt op de pot en de ketel.

Abdullah ibn Mas'ud zei dat de profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zei, 'Islam is vreemd begonnen, en zal zo vreemd blijven zoals het was begon, dus geef blijde tijding aan de vreemdelingen'. [Overgeleverd door Ibn Majah]. Wie zijn de vreemden? Zij die zich hellemal bedekken, zij die geen muziek luisteren, zij die baarden en tulbanden dragen, zij die zich aan Islam houden. En voor hun zijn hele grote beloningen voorbereidt door Allah, moge Allah ons helpen om dat doel te bereiken, Amien. In deze tijden zijn grote beloningen te krijgen Insha'Allah, dus wees geduldig en hou je zoveel mogelijk vast aan Islam.

Koran 2:153. Voorzeker, God is met de geduldigen.

Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:11

Weer eens iets anders dan die doodscultus van fanatieke zelfmoordenaars uit het Midden Oosten. Een cultus die sinds 1956 uit alle macht door de strot van de Marokkanen wordt geduwd.

Ik weet dat zelfkritiek geen Marokkaanse deugd is. Ik weet ook dat iedereen die kritiek heeft over sociaal gedrag van Marokkanen en racist, een theo van Gogh of en kafir wordt genoemd. Ik weet ook dat laster en morele chantage een vaststaand denkstramien is van hun die voor de waarheid bang zijn. Maar ik kan hier niet veel aandoen. Ik heb mij eigen ouders en voorouders zelf niet gekozen. En sinds ik ontdekt heb wat het betekent om Berber te zijn in deze tijd, wil ik niet langer mijn mond dicht houden. Ik heb geen Libanezen of Saudiers nodig om mij te leren wie mijn ouders en voorouders waren. Ik ben trots op eigen identeit en zal het nooit inruilen voor anderen. Ook heb ik geen burqa's nodig om mezelf te bevestigen. Ik ben geen Arabier. Maar ik heb er ook niets tegen. Wel wil met rust gelaten worden. En wat betreft de Islam, ik ben vrij om die te interpreteren zoals het mij goed dunkt, net als alle andere Moslims in de wereld.

Het gaat de verkeerde kant op en niemand die het doorziet! Islam wordt al jaren in de modder gesleurd door eigen doorgeschoten terroristen en idioten als deze Marokkaatjes in Nederland. Ze worden gebruikt door de internationale religieuze fascistenbende als een kruiwagen voor hun geopolitieke belangen waar Marokko en Marokkanen werkelijk weinig aan hebben. Ik vind het mijn plicht om anderen te waarschuwen zodat ze niet mee gesleurd worden in zaken die hun niet aangaan.

Het is jammer dat er zo veel geld, energie en tijd verloren gaat in nutteloze discussies over voor ons volkomen vreemde kedingsstukken uit Verwegistan terwijl er veel dringende zaken liggen. Maar goed, we hebben helaas niet hetzelfde licht gezien! Jammer!

Veel succes met je burqa's!

Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:12

Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten!

Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt?

Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim is.

groetjes

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:21
Je lijkt wel boos.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:52
In eerste instantie geplaatst door william

<SPAN class=largetext>Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten! Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt? Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim is. groetjes</SPAN>



Het vuur is heet als je dat maar weet...
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 14:55
Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten! Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt? Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim isWeer eens iets anders dan die doodscultus van fanatieke zelfmoordenaars uit het Midden Oosten. Een cultus die sinds 1956 uit alle macht door de strot van de Marokkanen wordt geduwd. Ik weet dat zelfkritiek geen Marokkaanse deugd is. Ik weet ook dat iedereen die kritiek heeft over sociaal gedrag van Marokkanen en racist, een theo van Gogh of en kafir wordt genoemd. Ik weet ook dat laster en morele chantage een vaststaand denkstramien is van hun die voor de waarheid bang zijn. Maar ik kan hier niet veel aandoen. Ik heb mij eigen ouders en voorouders zelf niet gekozen. En sinds ik ontdekt heb wat het betekent om Berber te zijn in deze tijd, wil ik niet langer mijn mond dicht houden. Ik heb geen Libanezen of Saudiers nodig om mij te leren wie mijn ouders en voorouders waren. Ik ben trots op eigen identeit en zal het nooit inruilen voor anderen. Ook heb ik geen burqa's nodig om mezelf te bevestigen. Ik ben geen Arabier. Maar ik heb er ook niets tegen. Wel wil met rust gelaten worden. En wat betreft de Islam, ik ben vrij om die te interpreteren zoals het mij goed dunkt, net als alle andere Moslims in de wereld. Het gaat de verkeerde kant op en niemand die het doorziet! Islam wordt al jaren in de modder gesleurd door eigen doorgeschoten terroristen en idioten als deze Marokkaatjes in Nederland. Ze worden gebruikt door de internationale religieuze fascistenbende als een kruiwagen voor hun geopolitieke belangen waar Marokko en Marokkanen werkelijk weinig aan hebben. Ik vind het mijn plicht om anderen te waarschuwen zodat ze niet mee gesleurd worden in zaken die hun niet aangaan. Het is jammer dat er zo veel geld, energie en tijd verloren gaat in nutteloze discussies over voor ons volkomen vreemde kedingsstukken uit Verwegistan terwijl er veel dringende zaken liggen. Maar goed, we hebben helaas niet hetzelfde licht gezien! Jammer!Veel succes met je burqa's!

Koran 3:119. Zeg, 'Sterf in je woede!!'
Koran 61:8. God zal Zijn licht vervolmaken, ook al haten de ongelovigen dat.
Koran 76:4. Voorwaar, Wij hebben voor de ongelovigen ketenen, ijzeren halsbanden en een laaiend Vuur bereid.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 15:09

Wordt je ook al niet vrolijk van

 

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 15:19
Quote:
Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten! Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt? Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim isWeer eens iets anders dan die doodscultus van fanatieke zelfmoordenaars uit het Midden Oosten. Een cultus die sinds 1956 uit alle macht door de strot van de Marokkanen wordt geduwd. Ik weet dat zelfkritiek geen Marokkaanse deugd is. Ik weet ook dat iedereen die kritiek heeft over sociaal gedrag van Marokkanen en racist, een theo van Gogh of en kafir wordt genoemd. Ik weet ook dat laster en morele chantage een vaststaand denkstramien is van hun die voor de waarheid bang zijn. Maar ik kan hier niet veel aandoen. Ik heb mij eigen ouders en voorouders zelf niet gekozen. En sinds ik ontdekt heb wat het betekent om Berber te zijn in deze tijd, wil ik niet langer mijn mond dicht houden. Ik heb geen Libanezen of Saudiers nodig om mij te leren wie mijn ouders en voorouders waren. Ik ben trots op eigen identeit en zal het nooit inruilen voor anderen. Ook heb ik geen burqa's nodig om mezelf te bevestigen. Ik ben geen Arabier. Maar ik heb er ook niets tegen. Wel wil met rust gelaten worden. En wat betreft de Islam, ik ben vrij om die te interpreteren zoals het mij goed dunkt, net als alle andere Moslims in de wereld. Het gaat de verkeerde kant op en niemand die het doorziet! Islam wordt al jaren in de modder gesleurd door eigen doorgeschoten terroristen en idioten als deze Marokkaatjes in Nederland. Ze worden gebruikt door de internationale religieuze fascistenbende als een kruiwagen voor hun geopolitieke belangen waar Marokko en Marokkanen werkelijk weinig aan hebben. Ik vind het mijn plicht om anderen te waarschuwen zodat ze niet mee gesleurd worden in zaken die hun niet aangaan. Het is jammer dat er zo veel geld, energie en tijd verloren gaat in nutteloze discussies over voor ons volkomen vreemde kedingsstukken uit Verwegistan terwijl er veel dringende zaken liggen. Maar goed, we hebben helaas niet hetzelfde licht gezien! Jammer!Veel succes met je burqa's!
Willempie toch heb geduld inshallah zal spoedig de islam de wereld overheersen  en dan zul je steeds meer moslimat met burqas zien en moslimmannen met kleding uit Verwegistan  en zul je niet meer zo boos  zijn ok ?ik weet zeker dat jij dan ook blij zult zijn net als mij inshallah maak doua
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 januari 2006 om 15:26

Beteknt dus dat de islam de wereld wil domineren? Koste wat het kost? Doel heiligt de middelen?

Zou God het zo bedoeld hebben?

 

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 07:50
In eerste instantie geplaatst door william

Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten!

Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt?

Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim is.

groetjes

Je klinkt nogal kwaad, je mag ook best iets vriendelijker reageren : ) Marokkanen staan niet altijd negatief in de media je hebt ook goede berichten, bijv die turkse moslima die het zo goed deed als advocate en de eerste vrouwelijke advocate was die een hoofddoek mocht dragen.

Een nigaab is niet afkomstig vanuit verwegistan of hoe jij het ook wil noemen, de geleerden in de Islaam hebben nog een meningsverschil betreffende dit onderwerp, sommige zeggen dat het verplicht is voor de vrouw om het gezicht en de  handen te bedekken, anderen zeggen dat het niet verplicht is, wist je trouwens dat de vrouwen van de Profeet Mohamed( Salla Allahoe 3lejhie Wa Salaam) wel een gezichtssluier droegen??Dus het heeft wel degelijks met de Islaam te maken.

Pardon? Achterlijke Moslimvolken?? Ik vraag me af waarom je zo een ophef maakt over de nigaab? Waarom maakt men niet zo'n heisa als men half naakt over straat loopt? Ik zou zeggen voor degenen die zich ergeren aan bijv vrouwen die halfnaakt op straat lopen sla je blik neer zoals ons wordt bevolen door Allah swt. En voor degenen die zich ergeren aan de burka/nigaab..Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt!

Gr.

AmatoelAziz

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 10:59
Het grappige is dat er geen koran text bestaat die de Burka gebied.
Het beste wat men doen kan is de woorden in de koran in allerlei bochten verwringen.
De woorden van allah verdraaien en dan nog hopen op een soort paradijs:-(
Maar natuurlijk gaat een ieder die woorden gebied die Allah nooit gesproken heeft gewoon naar de hel.
Ach nog een jaar of zes en dat zou het een weinig warm kunnen worden voor enkele die woorden willen spreken maar er geen andere grond voor hebben dan de getuigenis van een misleid mens.
Maar de Hel is groot en zeer welwillend om te ontvagen:-)

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 11:03

In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Het grappige is dat er geen koran text bestaat die de Burka gebied.
Het beste wat men doen kan is de woorden in de koran in allerlei bochten verwringen.
De woorden van allah verdraaien en dan nog hopen op een soort paradijs:-(
Maar natuurlijk gaat een ieder die woorden gebied die Allah nooit gesproken heeft gewoon naar de hel.
Ach nog een jaar of zes en dat zou het een weinig warm kunnen worden voor enkele die woorden willen spreken maar er geen andere grond voor hebben dan de getuigenis van een misleid mens.
Maar de Hel is groot en zeer welwillend om te ontvagen:-)

Qoraan en hadith horen bij elkaar : )In de Qoraan staat bijv dat je 5 keer per dag moet bidden de soenna legt uit hoe snappie?

Ik heb al eerder boven uitgelegd wat de geleerden erover zeggen..

En de hel is zoals God ( Allah swt) het heeft beschreven.

Moge Allas ons vergeven en leiden Amien

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 11:17
Je mag van mij beweren wat je wil zonder kennis.
Weet je er is een verschil tussen iets uitvoeren zonder kennis en iets beweren zonder kennis.
Iets uitvoeren zonder kennis wordt wel vergeven door El:-)
maar iets beweren zonder kennis in naam van El wordt nooit vergeven.!!
Alleen de Hel zal de troost zijn.
En dat is het gevaarlijke van de Hadith!
Want geen enkele Hadith is voor de honderd procent zeker.

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 11:29

De ahadith zijn duidelijk wat betreft betrouwbaarheid. Dus zowel de zwakke als de sterke ahadith zijn uitgezocht. En ik beweer niks zonder kennis ik zeg alleen wat de Islaam erover zegt en dat zijn niet mijn woorden jongeman maar van geleerden.

Ik laat het hierbij..

Gr.

AmatoelAziz

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:23
In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

In eerste instantie geplaatst door william

Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten!

Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt?

Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim is.

groetjes

Je klinkt nogal kwaad, je mag ook best iets vriendelijker reageren : ) Marokkanen staan niet altijd negatief in de media je hebt ook goede berichten, bijv die turkse moslima die het zo goed deed als advocate en de eerste vrouwelijke advocate was die een hoofddoek mocht dragen.

Een nigaab is niet afkomstig vanuit verwegistan of hoe jij het ook wil noemen, de geleerden in de Islaam hebben nog een meningsverschil betreffende dit onderwerp, sommige zeggen dat het verplicht is voor de vrouw om het gezicht en de  handen te bedekken, anderen zeggen dat het niet verplicht is, wist je trouwens dat de vrouwen van de Profeet Mohamed( Salla Allahoe 3lejhie Wa Salaam) wel een gezichtssluier droegen??Dus het heeft wel degelijks met de Islaam te maken.

Pardon? Achterlijke Moslimvolken?? Ik vraag me af waarom je zo een ophef maakt over de nigaab? Waarom maakt men niet zo'n heisa als men half naakt over straat loopt? Ik zou zeggen voor degenen die zich ergeren aan bijv vrouwen die halfnaakt op straat lopen sla je blik neer zoals ons wordt bevolen door Allah swt. En voor degenen die zich ergeren aan de burka/nigaab..Kijk lekker de andere kant op als het je niet bevalt!Gr.AmatoelAziz

In een eerlijk debat word ik niet gekwetst, in tegendeel. In een debat maakt men verschil tussen rationele argumenten en persoonlijke gevoelens. Die zijn immers gescheiden.

Respect moet je verdienen. Lang niet iedereen verdient het en helemaal niet deze pubers. Als ze het nodig vinden om de samenleving op de kop te zetten omdat ze zogenaamd een burqa belangrijker vinden, dan moeten ze het vooral doen. Maar op mijn sympathie zullen ze niet rekenen om eerder vermelde redenen. Ze hebben er het recht op net zo goed dat ik het recht heb om hun keuze te bekritiseren. Ik wordt immers ook geconfronteerd met anderen die mij uitleg vragen. Dan geef ik mijn eigen versie van het verhaal zoals ik het hier heb gedaan.

Ik heb groot respect voor Marokkanen die bezig zij met presteren op allerlei gebieden zoals sporters, schrijvers, zakenlieden, briljante studeten en harde werkers. Ik heb geen geen enkele sympathie of respect voor ruziezoekende religieuse pubers, religieuze fascisten, terroristen en criminelen! Ze hebben alles verpest in dit land!

groetjes

 

Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 12:27

We zaten een keer te praten en er zat een kennis van de familie bij. Hij vond dat vrouwen geen Niqaab mochten dragen als ze bij de sociale dienst aankloppen voor een uitkering, omdat zij geen baan kunnen vinden. Hij was zelf vergeten dat hij van een uitkering geniet en tegelijkertijd niet arbeidsongeschikt is. Wel raar, vond ik. Een andere uitkeringsgerechtigde zei dat het onwaar was en daar niets van te hebben gemerkt. Er was helaas geen derde bij om een conclusie te maken :lol: . 

. En om een moslim te zijn, hoef je je niet perse bij de hofdstadgroep aan te sluiten. Als moslim zijnde moet je juist uit de buurt van dergelijke mensen blijven. Ik vind het dus jammer dat jullie  alles over een kam scheert.

Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 13:14
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door william

<SPAN class=largetext>Waarom eeeuwig negatief in de media staat? Waarom komt er nooit iets positiefs van deze vervloekte generatie Marokkanen in het buitenland? Zijn ze geen criminelen dan worden ze godsdienstfanaten die de samenleving tarten! Waarom zouden we ons leven in dit land laten vergallen door een stel ricalcitrante pubers die zo nodig een burqa uit Verwegistan belangrijker vinden? En wat is er dan zo spiritueel aan een burqa? Waar staat het in de Islam beschreven? Zijn de hoofddoeken dan niet meer voldoende of is het een doorgeschoten religiosilteit zonder inhoud waarbij alleen uiterlijk telt? Ik denk dat ze de kluts kwijt zijn geraakt. Ze zijn ontworteld door immigratie, vervreemd van zichzelf door indoctrinatie en het naapen van verre volken, veelal achterlijke Moslim volken. Niemand zal erom treuren als het verboden wordt! Op een meerderheid van Marokkanen zullen ze nooit rekenen en al helemaal niet van de rest van de bevolking die niet Moslim is. groetjes</SPAN>



Het vuur is heet als je dat maar weet...

 

Het intimideren en deigen met het hellevuur is geen kunst. Dit is een debat en geen proces van een islamitische inquisitie.

Nogmals ik sta negatief ten opzichte van het dragen van burqa. Het maakt geen deel uit van onze tradities. En het is bovendien een politiek statment van religieuze fanatici dan een echt teken van religiositeit. Want religieuze mensen stellen zich bescheiden voor zowel innerlijk als uiterlijk.

groetjes

Terug naar boven
william Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote william Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 13:15
In eerste instantie geplaatst door batle_For_peace

Koran 2:120. En de Joden en de Christenen [i.e en andere kufaar] zullen nooit behagen in jou vinden, totdat jij hun god'sdienst volgt.

 

Het stond al vast dat de internationale religieuze fascistenbende uit is op een totale oorlog tegen de rest van de mensheid. Getuige hun moordzucht en terreur tegen eigen bevoking in eigen land!

Maar die oorlog hebben ze al heel lang geleden verloren voor dat het echt is begonnen. Wees er zeker van dat wanneer het echt tot oorlog komt, de eerste slachtoffers ervan Islam en Moslims zullen worden. 

btale 4 peace.. je bent naief. Je leest te veel propaganda van heethoofden uit het Midden Oosten. Die half analfabete neanthertalers vormen het grootste gevaar voor de islam en Moslims in onze tijd! Wees maar blij dat je onder Christenen en Joden leeft ipv onder hun gezag!

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:08

 

Maar die oorlog hebben ze al heel lang geleden verloren voor dat het echt is begonnen. Wees er zeker van dat wanneer het echt tot oorlog komt, de eerste slachtoffers ervan Islam en Moslims zullen worden. 

er zijn genoeg oorlogen geweest die Europa heeft verloren, b.v het veroveren van Istanbul, van Jeruzalem(door saladin en zijn leger) dus waarom zouden we zeker zijn dat de eerste slachtoffers moslims worden ?

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:23
In eerste instantie geplaatst door Murat


Maar die oorlog hebben ze al heel lang geleden verloren voor dat het echt is begonnen. Wees er zeker van dat wanneer het echt tot oorlog komt, de eerste slachtoffers ervan Islam en Moslims zullen worden.�


er zijn genoeg oorlogen geweest die Europa heeft verloren, b.v het veroveren van Istanbul, van Jeruzalem(door saladin en zijn leger)�dus waarom zouden we zeker zijn dat de eerste slachtoffers moslims worden ?


Er komt een moment dat de moslims het probleem "in eigen kring" zoals dat heet zullen oplossen. Daarbij zullen geen moslims vallen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 14:36
Salaam Aleikum,

Och dat is al vaak genoeg gebeurd hoor, open de geschiedenisboekjes maar. Maar ik heb niet echt het idee dat het hier op dit forum vaak genoeg gebeurd als ik de overtrokken reacties lees.......

Salaam ALeikum

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 januari 2006 om 15:34

In eerste instantie geplaatst door william

 

Het stond al vast dat de internationale religieuze fascistenbende uit is op een totale oorlog tegen de rest van de mensheid. Getuige hun moordzucht en terreur tegen eigen bevoking in eigen land!

 

Jihad is niet om wereldse redenen � niet om macht � niet om landroof, niet om westerse taghoot met Arabische taghoot te vervangen, nee� Jihad heeft een hoger doel. Onrecht moet bestreden worden. En een ieder die tussen het zwaard en het doel in komt te staan, is verloren. Een Amerikaanse of Engelse moslim is een geliefde broeder en een afvallige Arabier is dan de vijand, al komt deze uit de zelfde baarmoeder en is hij een Irakees.

 

In eerste instantie geplaatst door william

Maar die oorlog hebben ze al heel lang geleden verloren voor dat het echt is begonnen. Wees er zeker van dat wanneer het echt tot oorlog komt, de eerste slachtoffers ervan Islam en Moslims zullen worden.

 

btale 4 peace.. je bent naief. Je leest te veel propaganda van heethoofden uit het Midden Oosten. Die half analfabete neanthertalers vormen het grootste gevaar voor de islam en Moslims in onze tijd! Wees maar blij dat je onder Christenen en Joden leeft ipv onder hun gezag!

 

In de Quran, de geopenbaarde tekst van de Moslims, staat geschreven: �� wie een ziel doodt (niet als vergelding voor een andere ziel of verderfzaaien), het is alsof hij alle mensen doodde en dat voor wie iemand laat leven, het is alsof hij alle mensen deed leven��

 

Dit is van toepassing op individuen, maar ook op regeringen. Ik hoop dat sheikh Bush en sheikh Blair die �half analfabete neanthertalers� van een moslims spoedig zullen volgen en dat ze beide het slachten van onschuldige levens in Afghanistan en Iraq zullen veroordelen.

 

Ibraheem al-Nakha'ee (radiallaho anho) zei: �Zij die in het verleden werden vernietigd, werden zeker vernietigd om drie gewoontes: tijdverlies in nutteloos gepraat, vreetzucht en lang slapen.�

 

Laten wij in ieder geval eraan werken niet ten onder te gaan aan deze drie, en beginnen bij de eerste.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.