Islaam.nl Forum
Life on other planets?? |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
Skeletaion ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 28 februari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 28 februari 2006 om 08:38 |
< ="">>Bestaat
er volgens de Heilige Koran leven op andere planeten net zoals op de
Aarde? Er bestaan meer planeten dan dat er mensen zijn in het heelal,
zou het dan mogelijk zijn dat er andere planeten bestaan met leven?
|
|
![]() |
|
alzukar ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() Lid geworden: 07 november 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 2589 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Echt een hele goede vraag voor de Korandeskundigen op dit forum! Zeker zolang er nog geen wetenschappelijk bewijs is geleverd!
|
|
![]() |
|
3abd Arra7maan ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 16 maart 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1017 |
Wie weet, daar hebben wij geen kennis over.
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=bro wse&QR=1887&dgn=4
|
|
![]() |
|
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() Lid geworden: 07 november 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 2589 |
Is zo'n djinn op te vatten als leven-in-potentie, ofwel een wezenssoort waarvan wij aannemen dat die zich zou kunnen manifesteren, uitgaande van het leven dat wij w�l kunnen waarnemen? Ofwel: een vorm van extrapolatie? |
|
![]() |
|
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Kabouters ook niet ![]() |
|
![]() |
|
Amier ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 31 juli 2003 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1902 |
Djinns bestaan wel. |
|
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
|
|
![]() |
|
Amier ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 31 juli 2003 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1902 |
Eh, eens kijken. Een djinn is zeg maar een soort geest, een elementair-wezen zou een antroposoof zeggen. Djinn is natuurlijk maar een naam, je kunt het noemen zoals je wilt; in ieder cultuur over de gehele aardbol en in de hele geschiedenis van de mensheid zijn djinn's bekend. Soms als Witte Wieven, kabouters, vuurgeesten, elven en ga zo maar door. In de koran worden ze "djinn" genoemd, dus zo noemen wij ze ook. Een djinn is niet perse goed of slecht; er zijn goede en slechte djinn's zoals je ook goede en slechte mensen hebt. Djinn's zijn net als mensen onderworpen aan de wil Allah ta'ala, en ze kunnen net als mensen gelovig of ongelovig zijn (voor zover ik weet). Ik hoop dat je je er nu iets meer bij kan voorstellen |
|
|
|
![]() |
|
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Dank je, Amier
![]() |
|
![]() |
|
Hee, je vraag is verdwenen.
|
|
|
|
![]() |
|
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Klopt. Ik had hem gewist, dacht dat er wel niet op gereageerd zou worden. Zo staat er hierboven, sinds 5 maart j.l., een vraag van mij "in de wacht" zullen we maar zeggen. Sorry als ik, in dit geval, "voor jou" , heb gedacht. En nogmaals bedankt dat jij w�l het fatsoen nam om me te antwoorden ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.