Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Een mooie doea mashaAllah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Een mooie doea mashaAllah
    Geplaatst op: 28 juli 2006 om 05:56
Kais ibn Abadah(moge Allah tevreden met hem zijn)zei:
Eens ging Ammar ibn Yeser (moge Allah tevreden met hem zijn)de mensen voor in het gebed.
Hij voerde het echter zo snel uit,dat de mensen bezwaar maakten.Hierop vroeg hij:heb ik zijn roekoe-en en soedjoed niet uitgevoerd?
Ja zeiden zij.Toen voegde hij eraan toe;Bovendien heb ik (in dit gebed) Allah gesmeekt met de smeekbede van de profeet:
O Heer!Bij uw kennis van het ongeziene,en bij Uw macht over Uw schepping geef mij leven,zolang als u weet dat het leven goed voor mij is en schenk mij de dood ,wanneer u weet dat de dood goed voor mij is.Onze Heer!ik vraag van U om vrees voor U in het openbaar en prive.Ik vraag U om het woord van de waarheid(te kunnen spreken) in rustige omstandigheden en bij angst>Ik vraag U om matigheid in rijkdom en in armoede.Ik vraag U om onuitputttelijk geluk.Ik vraag U om genoegen, waaraan geen einde komtIk vraag U om tevredenheid met Uw beslissing.
Ik vraag U om het betere leven naar de dood en ik vraag U om het genot naar Uw aangezicht te kijken,wanneer ik U ontnoet zonder groot leiden tehebben ondergaan en zonder te zijn onderworpen aan misleidende bepreovingen.OnzeHeer!Rust ons uit met de versiering van dit geloof en maak ons gidsen,die zijn rechtgeleid. (razin)
Terug naar boven
soraya23 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 januari 2007
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 9
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote soraya23 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 januari 2007 om 13:39

heel mooi!

 

Terug naar boven
elhaja Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote elhaja Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 maart 2007 om 08:08
mascha allah egt mooi
Terug naar boven
dini fi hijabi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juni 2010
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dini fi hijabi Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juni 2010 om 15:27
In eerste instantie geplaatst door elhaja

mascha allah egt mooi

 

mee eens!!!!sis

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.