Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenOpmerkingen Paus

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>
Schrijver
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Opmerkingen Paus
    Geplaatst op: 18 september 2006 om 16:38

In eerste instantie geplaatst door Assur

Het is echt niet te geloven hier. De onbeschoftheid jegens de profeet is stuitend.
Er wordt hier vervolgens ook nog eens beweerd dat de profeet mogelijk nooit heeft bestaan, omdat Mohammed, vrede zij met hem, maar vier keer wordt genoemd in de koran?. Ik bedrijp werkelijk niet wat jullie op dit forum zoeken. De ene belediging rolt over de ander.

Dit soort grofheden en valsheden horen niet thuis op een Islamitisch forum. De wijze waarop hier over de profeet wordt gesproken, trek ik mij zeer en en vind ze ronduit schandalig. Dit zijn provocaties van de eerste categorie...


De vraag is: wat heb jij hier te zoeken! Mijn opmerking: we leven met ons alle op deze aardkl**t... je zult het vaker van een andere kant moeten horen. Ik vind het niet disrespectvol... ik vind het gewoon een andere kijk. Bovendien zul je ook moeten leren leven dat meerdere mensen verschillende uitgangspunten in het leven hebben. Dat beseffen en daarmee omgaan is de basis van vrede... en daar stond de islam toch voor...

Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2006 om 16:55
heb ik de discussie tot een eindconclusie gedwongen? ik ga even heel meisjesachtig lachen... hihihi
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 september 2006 om 23:47

Nog h��l ff voor ALLE partijen .. wat gij niet wil dat u geschied doe dat ook een aner niet...

Aan de Moslims.. jullie vinden het zooo erg wat er gezegd word over Mohamed, maar de paus beledigen en moslimhater noemen moet wel kunnen? Alle christenen/westerlingen op ��n hoopje gooien moet ook kunnen? Ons verwijten maken over kruisttochten zoveel jaar geleden? Ons vereenzelvigen met wat Amerika doet? Dat mag allemaal wel? En dat alles voor een uit de contect getrokken stukje tekst (wat effectief vrij ongelukkig geciteerd is).

Aan de rest... het is voor buitenstaanders mischien heel moeilijk te begrijpen.. maar het ligt gewoon heel erg gevoelig. Als je weet dat het zo is. is dat dan zo moeilijk er rekening mee te houden? Zeg je mening... maar de manier waarop bepaald veel.

Ik ben die polarisering hier op de site eigenlijk meer dan beu. Kunnen we nu aub voor ��n keer is normaal met elkaar omgaan?

Trouwens er lijken mij verstandiger opties dan gewoon personen en berichtjes te verwijderen. In een discussie moeten alle standpunten mogelijk zijn.. zolang ze op respectvolle manier verwoord zijn. EN als dat niet is kan je nog altijd eerst ff normaal er op wijzen dat die dingen je kwetsen. Ipv vanuit te gaan dat ze pers� kwetsend bedoeld zijn. Kijk naar wat er nog niet zo heel lang geleden gebeurt is tussen mij en Aboe_Hassan.. ik had heel vlot kunnen reagere van alle moslims zijn ...... en dan maar gaan klagen tegen leiding..Maar het is eigenlijk vrij vlot uitgepraat.. gewoon omdat ik MIJN gevoelens uitte.

Comunicatie tip. Ipv te zeggen het IS zo .. ik voel het zo aan ... g��ft veel meer ruimte �n is veel minder kwetsend.

Vrede op aarde voor alle mensen die van goede wille zijn !

En Assur .. stay openminded .. kritisch denken is jouw positieve eigenschap .. verlies die niet door polarisatie !

groetjes,

stampertje

 

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 00:50

In eerste instantie geplaatst door aadtos

heb ik de discussie tot een eindconclusie gedwongen? ik ga even heel meisjesachtig lachen... hihihi

Ja, we liggen hier in een deuk.

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 01:07

Nou nou, wat hebben de onwetenden weer een lol zeg... Samengepakt en zoekend naar steun bij elkaar gaan zij wel even vertellen hoe het allemaal dient te zijn.

Ik reageer niet op een aantal posters die zich normaal hier toch al niet laten zien. Ik heb wel wat beters te doen. De gene die zich maar hebben vastgebeten in de gedachte dat alles maar gezegd moet kunnen worden over de profeet, zwemmen maar rustig verder in hun rivier van het eigen gelijk.

Met polarisatie heeft het niets te maken... Het heeft ook met kritisch denken niets te maken...Ik ben kritisch op conservatisme en extremisme, niet op de Islam en de leer die de Islam vertegenwoordigd. Mohammed is in mijn ogen een held.

En denk nou maar niet dat ik een extremist ben nu ik dat zeg. Nee hoor, heeft gewoon met een normale ervaring van het geloof te maken. Want ik ken de standaard onwetenden reactie`s nu wel.

 

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 04:26
De spirtuele ladders, verborgen in Koran, Bijbel, andere Heilige Boeken en talloze overleveringen, zijn bedoeld om, slechts gewapend met de ziel, ootmoedig en onthecht af te dalen in het ik-zichzelf, afstand nemend van het ego. Liefde. Onbeschrijflijk.    
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 04:36

In eerste instantie geplaatst door alzukar

De spirtuele ladders, verborgen in Koran, Bijbel, andere Heilige Boeken en talloze overleveringen, zijn bedoeld om, slechts gewapend met de ziel, ootmoedig en onthecht af te dalen in het ik-zichzelf, afstand nemend van het ego. Liefde. Onbeschrijflijk.    

Je zou aan poezie moeten beginnen alzukar! Je hebt talent. 

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 06:27

Er wordt hier w�l h��l selectief met censuur omgegaan.

Waarom mag de ene partij alles zeggen en wordt de andere partij gewist zodra ze haar mond open doet (kimmie)?

Sorry maar dit komt discussie NIET ten goede. Je mag discusieren zolang je netjes jullie mening maar verkondigd of wat?

Sorry ik had meer verwacht van dit forum

gegroet

stampertje

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 06:44
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Er wordt hier w�l h��l selectief met censuur omgegaan.

Waarom mag de ene partij alles zeggen en wordt de andere partij gewist zodra ze haar mond open doet (kimmie)?

Sorry maar dit komt discussie NIET ten goede. Je mag discusieren zolang je netjes jullie mening maar verkondigd of wat?

Sorry ik had meer verwacht van dit forum

gegroet

stampertje

Ik vind dit niet geheel terecht! Een aantal mensen vergeten op dit forum,waar dit forum in beginsel voor is bedoeld. Dit is geen plat forum om profeten te beschuldigen van misdaden. Een ieder die dat niet begrijpt, verdiept zich niet in de  de band tussen Moslims en Mohammed. Of zelfs de band van niet Moslims en Mohammed.

Wat ik niet begrijp is het gemak waarmee sommige over de gevoelens van andere heenstappen. Iedereen heeft het maar over wederzijds respect, prima, maar dat betekent niet dat alles maar moet gezegd kunnen worden.

De hooghartigheid dat alles maar moet kunnen, ben ik ook zat hier. Dat zeggen de grootste vuilspuwers ook altijd, om grofheden goed te praten.  

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 07:01

Euhm ik denk dat ik nog niet veel grofheden heb uitgekraamd Assur.

Maar wederzijds respect moet dan ook wederzijds zijn .. als ik hier lees hoe er tegenover christenen en paus geroepen word... sorry das ook niet hard respectvol.

En ik vind dat je eerlijk moet zijn in je beginselen... of je kiest er voor discussies toe te laten .. en dan moeten alle meninigen mogelijk zijn (zolang ze beetje fatsoenlijk geforumeerld worden tenmiste). Of je zegt geen discussies.. enkel moslims....

Maar hier mag je discusieren over alles .. en kan er soms h��l hard en gemeen uitgehaald worden naar bepaalde groepen.. mensen... maar dat mag blijkbaar maar van ��n kant.
Moesten nu beide partijen consequent verwijderd worden zou ik het nog begrijpen.. maar dat gebeurt ook niet.

Dus sorry .. maar mischien is het eens tijd om alles te herdenken

groetjes,

stampertje

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 07:25
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

Euhm ik denk dat ik nog niet veel grofheden heb uitgekraamd Assur.

Maar wederzijds respect moet dan ook wederzijds zijn .. als ik hier lees hoe er tegenover christenen en paus geroepen word... sorry das ook niet hard respectvol.

En ik vind dat je eerlijk moet zijn in je beginselen... of je kiest er voor discussies toe te laten .. en dan moeten alle meninigen mogelijk zijn (zolang ze beetje fatsoenlijk geforumeerld worden tenmiste). Of je zegt geen discussies.. enkel moslims....

Maar hier mag je discusieren over alles .. en kan er soms h��l hard en gemeen uitgehaald worden naar bepaalde groepen.. mensen... maar dat mag blijkbaar maar van ��n kant.
Moesten nu beide partijen consequent verwijderd worden zou ik het nog begrijpen.. maar dat gebeurt ook niet.

Dus sorry .. maar mischien is het eens tijd om alles te herdenken

groetjes,

stampertje

Met alle respect stampertje, maar het is zoals ik al schetste. Ik refereer ook niet aan jouw adres, ik ken jou respect voor een ieder dus ook voor de profeet.

Jij bent vaak de gouden middenweg  

Maar,

Appels worden met peren vergeleken. De profeet Mohammed werd of wordt hier geschoffeerd. Dat de paus nu werkelijk zo dom is, om zogenaamde goed bedoelde intellectuele boodschappen te verkondigen die compleet de plank misslaan.Waarom wordt Mohammed daarvoor gebruikt?

Lees onderstaande eens goed, en verplaats je in die Moslims die nu boos zijn.

Het is geen les voor jouw, maar voor de anderen, die het niet zo nauw nemen.

Muslims houden hartstochtelijk van hun laatste profeet. De Sunnah stelt dat het geloof van een muslim onvolledig is zolang hij of zij de profeet niet liever ziet dan de eigen vader, het eigen kind, bezit en familie, ja zelfs dan het eigen leven:

Niemand van jullie wordt een gelovige tot ik dierbaarder voor hem ben dan zijn kinderen, zijn ouders en de hele mensheid. � (sommige versies voegen hier aan toe: "en zijn leven, zijn rijkdom en zijn familie") (Bukhari, Muslim)

In al hun verdeeldheid en verschillen vormen de muslims over alle grenzen van geografische locatie, bezit, huidskleur, opleidingsniveau, enz., heen een Ummah, een gemeenschap van mensen die zich verenigd weten in hun liefde voor God en Zijn profeet. De website IslamOnline schrijft:

Liefde voor de Profeet blaast leven in de beleving van ons geloof. Zonder deze liefde, wordt onze godsdienst gereduceerd tot een set van dode regels en rituelen. � [3]

Waarom toch zo'n grote, diepe, sterke liefde voor een man die 1400 jaar geleden leefde? Wel, daar zijn verschillende redenen voor. Vooreerst is er het feit dat hij een profeet is. Daarenboven is er zijn persoonlijkheid die beschouwd wordt als het summum van menselijke perfectie waardoor hij fungeert als rolmodel. Bovendien is hij de grondlegger van een islamitisch samenlevingsmodel zodat hij naast het religieuze aspect, het maatschappelijk en wettelijk aspect van de islam belichaamt. Op elk van deze aspecten wordt nu wat dieper ingegaan.
 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 07:48

Euhm assur,

er zijn nog steeds mensen die geloven dat de paus een afgezant van God is. Dus waar zijn die appels en die peren?

Nu wat mij betreft heeft hij een flater geslagen hoor ..

Maar voor anderen kan ook dat gevoelig liggen.

Ik heb respect voor mohamed als mens ja... hij heeft voor zover ik hier lees heel verstandige dingen gezegd. maar er zijn vast ook dingen waar ik niet kan achterstaan. Ben ik nu een doorslecht persoon die geen respect heeft?

Ik zal trouwens van Jezus hetzelfde zeggen.. en van sidharta (boedha) ook.

Maar je moet ook rekening houden dat die blinde verafgoding voor ons buitenstaanders heel raar overkomt. Dat is ook respect.. snappen dat mensen er soms totaal anders over denken en bepaalde dingen niet zeggen uit dis respect .. of om te kwetsen maar omdat ze het gewoon niet SNAPPEN

groetjes,

stampertje

Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 07:54

Met appels en peren bedoel ik dat de paus geen profeet is.

De paus wordt door de katholieken gezien als discipel van Christus, niet van God!

Gr. Assur

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Yellow Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 08:06

Is dit forum niet in eerste instantie bedoeld om meer op te steken over de islam en over dingen die onduidelijk zijn?.. ook niet moslims kunnen hier meepraten over van alles en nog wat.. ook ik vind dat vaker met twee maten word vergeleken.. maar vraag me dan af wat de motivatie van sommige bezoekers is die dit forum bezoeken.. ik bedoel er zijn genoeg andere fora.. maar nee ze komen hier om te steken en dan krijgen ze steken terug..

mijn advies aan deze personen.. zoek naar andere fora waar je je hart kunt luchten.. zijn jullie tevreden en ik ook.. of is t een soort kick om hier te klooien?????

Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 08:16
In eerste instantie geplaatst door Assur

Met appels en peren bedoel ik dat de paus geen profeet is.

De paus wordt door de katholieken gezien als discipel van Christus, niet van God!

Gr. Assur



Ik denk dat een christen zich niet in die beschrijving zal herkennen. Voor Hem is Christus Gods Zoon en ook van het goddelijk wezen. Daar kun je het als moslim niet mee eens zijn, maar zo ziet in elk geval een christen het.

Overigens: is in de islam Mohammed onfeilbaar? Dit is geen vraag om hem te beledigen, maar om voor mijzelf beter te begrijpen hoe de islam tegen Mohammed aankijkt. Kortom: is Mohammed zondeloos geweest?
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 08:19
In eerste instantie geplaatst door Yellow

Is dit forum niet in eerste instantie bedoeld om meer op te steken over de islam en over dingen die onduidelijk zijn?.. ook niet moslims kunnen hier meepraten over van alles en nog wat.. ook ik vind dat vaker met twee maten word vergeleken.. maar vraag me dan af wat de motivatie van sommige bezoekers is die dit forum bezoeken.. ik bedoel er zijn genoeg andere fora.. maar nee ze komen hier om te steken en dan krijgen ze steken terug..

mijn advies aan deze personen.. zoek naar andere fora waar je je hart kunt luchten.. zijn jullie tevreden en ik ook.. of is t een soort kick om hier te klooien?????

Zonder iemand in deze lopende topic  persoonlijk aan te wijzen, is de stelling en zienswijze van Yellow zeer terecht.

Ik onderschrijf deze zienswijze. De verbazing van sommigen, dat niet Moslims en Moslims het hier allemaal maar voor zoete koek moeten slikken wat wordt gezegd over de Islam is een miskleun van de eerste orde. Het getuigd van weinig inhoudelijke gevoelskennis..

 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 08:21
In eerste instantie geplaatst door Thorax

In eerste instantie geplaatst door Assur

Met appels en peren bedoel ik dat de paus geen profeet is.

De paus wordt door de katholieken gezien als discipel van Christus, niet van God!

Gr. Assur



Ik denk dat een christen zich niet in die beschrijving zal herkennen. Voor Hem is Christus Gods Zoon en ook van het goddelijk wezen. Daar kun je het als moslim niet mee eens zijn, maar zo ziet in elk geval een christen het.

Overigens: is in de islam Mohammed onfeilbaar? Dit is geen vraag om hem te beledigen, maar om voor mijzelf beter te begrijpen hoe de islam tegen Mohammed aankijkt. Kortom: is Mohammed zondeloos geweest?

Beste Thorax,

Ik ben geen kerkexpert, lees het hier even na aub!

Hier heb ik het ook vandaan...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paus

Groet, Assur

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 08:26

Overigens: is in de islam Mohammed onfeilbaar? Dit is geen vraag om hem te beledigen, maar om voor mijzelf beter te begrijpen hoe de islam tegen Mohammed aankijkt. Kortom: is Mohammed zondeloos geweest?

Dit is mijn antwoord, en ik vind deze inhoudelijk genoeg!


Muslims houden hartstochtelijk van hun laatste profeet. De Sunnah stelt dat het geloof van een muslim onvolledig is zolang hij of zij de profeet niet liever ziet dan de eigen vader, het eigen kind, bezit en familie, ja zelfs dan het eigen leven:

Niemand van jullie wordt een gelovige tot ik dierbaarder voor hem ben dan zijn kinderen, zijn ouders en de hele mensheid. � (sommige versies voegen hier aan toe: "en zijn leven, zijn rijkdom en zijn familie") (Bukhari, Muslim)

In al hun verdeeldheid en verschillen vormen de muslims over alle grenzen van geografische locatie, bezit, huidskleur, opleidingsniveau, enz., heen een Ummah, een gemeenschap van mensen die zich verenigd weten in hun liefde voor God en Zijn profeet. De website IslamOnline schrijft:

Liefde voor de Profeet blaast leven in de beleving van ons geloof. Zonder deze liefde, wordt onze godsdienst gereduceerd tot een set van dode regels en rituelen. � [3]

Waarom toch zo'n grote, diepe, sterke liefde voor een man die 1400 jaar geleden leefde? Wel, daar zijn verschillende redenen voor. Vooreerst is er het feit dat hij een profeet is. Daarenboven is er zijn persoonlijkheid die beschouwd wordt als het summum van menselijke perfectie waardoor hij fungeert als rolmodel. Bovendien is hij de grondlegger van een islamitisch samenlevingsmodel zodat hij naast het religieuze aspect, het maatschappelijk en wettelijk aspect van de islam belichaamt. Op elk van deze aspecten wordt nu wat dieper ingegaan.
 

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 09:07
Okay, bedankt Assur voor je beschrijving!
Ik ben benieuwd of andere moslims daar aanvullingen op hebben.
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 09:28
In eerste instantie geplaatst door Thorax

Okay, bedankt Assur voor je beschrijving!
Ik ben benieuwd of andere moslims daar aanvullingen op hebben.


Ik moet zeggen dat dit wel mijn antwoord is, maar niet door mij is geschreven.
Ik wil de auteur geen onrecht aan doen.

Hier de link naar debron en auteur.

http://www.flwi.ugent.be/cie/bogaert/bogaert19.htm

Groet, Assur


soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 09:29

soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2006 om 15:01
Deze topic wordt gesloten omdat het de maximale lengte van 5 pagina�s heeft bereikt.


Mvg,

Het Islaam.nl ForumBeheer

Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 2345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.