Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

If ALLAH was to grant you

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: If ALLAH was to grant you
    Geplaatst op: 27 oktober 2006 om 13:30
Biesmie Allah Ara7maan Ara7iem
If ALLAH was to grant you 70 years of your life�..
:
You would spend:
 
24 years sleeping
 
14 years working
 
 
8 years in amusement
 
 
 
6 years at the dinner table
 
 
 
 
5 years in transportation
 
 
 
 
 
 
4 years in conversation
 
 
 
 
 
 
 
3 years in education
 
 
 
 
 
 
 
   3 years in reading
                       3 years in watching TV
 
 
 
 
 
 
 
If you prayed 5 Times every day, you would be giving ALLAH 5 months of your life.
Can't we give 5 months out of 70 years?

                                                             
Let's all give ALLAH a minimum of  
                                                                 
5 months of our lives! (try)
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2006 om 15:49

Asalaam Aleikum,

ALLAH Subhana Wa Ta'ala vraagt echt niet veel van ons. Soms als ik een verplicht gebed heb verricht dan schaam ik mij dat ik niet beter mijn best doe..een gebed duurt hoogstens maar een paar minuten en nog gooien we er wel eens met de pet naar. Moge ALLAH Subhana Wa Ta'ala onze zwakheden vergeven en ons sterker maken. InsaALLAH zullen we ons best doen om die drie jaar tv kijken te vervangen door drie jaar in de Quraan te lezen of ALLAH Subhana Wa Ta'ala te gedenken. Dankjewel zuster voor het plaatsen ervan...het schud me meteen even wakker.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 oktober 2006 om 05:59

Wa Aleikoem salaam wa Ra7matu Allahi wa Barakatuhu,

Ameen op je doe3a. Moge Allah swt ons sterker maken in onze Deen en Inscha Allah doen we beter onze best door zoals je aangaf Qoraan te lezen ipv lang en nutteloos tv te kijken.

Graag gedaan broeder, Moge ALlah swt onze Imaan versterken en onze fouten en tekortkomingen vergeven Ameen

7ayaak Allah,

Wa Salaamoe3leikoem wa Ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.