Islaam.nl Forum
Zoenen |
Post Reply ![]() |
Schrijver | ||||
Konijntje ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 04 april 2007 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 04 april 2007 om 14:45 |
|||
|
||||
![]() |
||||
sister ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 23 november 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 87 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
nee nopes no ,ela , oehoe etc je bent toch moslim of niet? hij is een niet mahram voor jou zoals je denk ook weet' van wang naar etc beetjes voor beetjes en dan weetje wat het doel uiteindelijk is van de Sajtaan moge allah hem vervloeken ''
je bent nog zo jong meid ik kan hier niet over intensie voor het huwelijk zeggen..tja moelijk |
||||
![]() |
||||
moslimboy212 ![]() Senior Member ![]() Lid geworden: 23 maart 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 736 |
|||
nope, dat mag niet.
zoals oeghti hierboven al heeft vermeld is deze jongen geen mahram persoon. |
||||
laa ilaha illalah
|
||||
![]() |
||||
Abu Baker ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 08 april 2007 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 4 |
|||
Mijn lief klein zuster Vandaag op de wang, morgen een dikke knuffel , overmorgen een kus op je lippen...... Als je naar een knuffel verlangt ga naar je papa of mamma en geef een dikke zoen en knuffel, verdien je daarboven ook hasa'naat voor
Abu Baker |
||||
![]() |
||||
islamic_girl. ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 09 mei 2007 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 6 |
|||
hahahah je hebt vet geljik |
||||
![]() |
||||
Bonnie ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 13 juni 2007 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 18 |
|||
Ik zou mama of papa zoenen nu toch niet direct gelijk stellen aan je geliefde zoenen... Ik weet ook wel welke leuker is, maar die keuze is natuurlijk persoonlijk...
|
||||
Bien s�r tu pris quelques amants... Il faut bien passer le temps... Il faut que le corps exulte... Et finalement - il nous a fallu beaucoup de talent pour �tre vieux sans �tre adulte (Jacques Brel)
|
||||
![]() |
||||
Marocaantje ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() ![]() Lid geworden: 04 juli 2003 Locatie: Saudi Arabia Online status: Offline Berichten: 1819 |
|||
Nee maar. Een �bekende� lid is teruggekomen onder een andere naam. Wie weet voor hoelang Gegroet Aangepast door Marocaantje - 30 januari 2012 om 13:14 |
||||
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin |
||||
![]() |
||||
Bonnie ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 13 juni 2007 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 18 |
|||
Ik zal de kleur dan maar aanpassen zeker? |
||||
Bien s�r tu pris quelques amants... Il faut bien passer le temps... Il faut que le corps exulte... Et finalement - il nous a fallu beaucoup de talent pour �tre vieux sans �tre adulte (Jacques Brel)
|
||||
![]() |
||||
Clyde ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 13 juni 2007 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1 |
|||
Ik zeg je dat is die kaffir. Ik zweer het je, weet je.
Grapjes maken over zoenen, tssss. Ga terug naar je eigen land of zo. |
||||
![]() |
||||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() ![]() Lid geworden: 04 juli 2003 Locatie: Saudi Arabia Online status: Offline Berichten: 1819 |
|||
Inderdaad,. Dat is maar het beste. Dacht je nou dat het niemand zou opvallen? Foei foei foei. Nice try! Groetjes
|
||||
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin |
||||
![]() |
||||
|||
Ik zou aan jou niet hebben durven twijfelen ;)
|
||||
|
||||
![]() |
||||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|||
In de periode dat je afwezig was ben je dus toch nog wat wijzer geworden. Groetjes |
||||
||||
![]() |
||||
|||
Some things never change (en je weet wat ze zeggen over stilstaan he)... |
||||
|
||||
![]() |
||||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|||
Indeed.. Some things never change and some people never change. But you know, no worries. There is always some one to keep an eye on you. Regards, Marocaantje |
||||
||||
![]() |
||||
Konijntje ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 04 april 2007 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 3 |
|||
|
||||
![]() |
||||
Zakkii_ ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 05 januari 2012 Online status: Offline Berichten: 5 |
|||
Het begint bij een kus op de wang.. Ik zou er maar niet aan beginnen als ik jouw was..
|
||||
"Doordat de dag verstrijkt, wordt je levensduur korter."
|
||||
![]() |
||||
Hayaatie ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 13 februari 2012 Locatie: Rotterdam Online status: Offline Berichten: 5 |
|||
Dag dames. Het gaat hier om een 14 jarig meisje. Misschien weet ze het echt niet en dan komt ze hier bij jullie kennis vergaren. Neem haar op ze minst serieus.
Gr Hayaatie
|
||||
Hayaatie!
Jóuw islamitische levenswijze. Magazine voor Moslima's in Nederland en België. FB: http://www.facebook.com/pages/Hayaatie/267346929982889 E: [email protected] Url: www.hayaatie.nl |
||||
![]() |
||||
Elle_<3 ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 07 september 2012 Locatie: Oost-Vlaanderen Online status: Offline Berichten: 12 |
|||
Inderdaad,Hayaatie.
Ik heb twee vraagjes, verder op wat Konijntje vroeg; ze is te jong om te trouwen e. d., als ze wilt studeren moet ze gewoon nog acht jaar wachten... Maar ze is wel verliefd. Ze houdt van hem en als hij ook van haar houdt, moet ik zeggen dat het wel erg moeilijk is om helemaal binnen de grenzen te blijven. Is een serieuze relatie dan ook zo verkeerd? Je hebt op die leeftijd toch al sexuele gevoelens, dat kan je geen 10 jaar verborgen houden. En dit land staat trouwen gewoon nog niet toe (begrijpelijk). En daarnaast; dat een jongen een meisje niet mag aanraken of omgekeerd valt gewoon niet meer uit te sluiten. Een leerkracht raakt zijn leerlinge aan wanneer hij haar op een fout duid, een vriend toont je hoe je tennis speelt, je loopt in de rij of zit in de klas naast een klasgenoot, het maakt het moeilijk en ook onbegrijpelijk. Niet elke aanraking is seksueel bedoeld. Integendeel. Men zou wat meer met een korreltje zout moeten nemen en begrijpen dat alles om de intentie draait. Ik geeft wel eens een hand of zelfs een knuffel aan mijn beste vriend, maar eveneens aan een vriendin. Er is echter niets verkeerd achter te zoeken, we hebben elkaar gewoon graag. Waarom wordt alles zo overdreven verkeerd bekeken? |
||||
![]() |
||||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|||
Hoe goed en fijn het misschien ook mag aanvoelen, Islamitisch gezien is dit gewoon verkeerd.
Onder het mom van dat trouwen"onmogelijk" is zou je dus als alternatief "serieuze" relaties "mogen" hebben?
Dat een leraar (of een ander persoon) jou onbedoeld aanraakt, daar kun je zelf niets aan doen maar het wordt een andere verhaal als jij zelf het initiatief hiertoe neemt.
Islamitisch gezien hoort dit niet. Vind je dat overdreven? Groetjes, Marocaantje
|
||||
||||
![]() |
||||
Elle_<3 ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 07 september 2012 Locatie: Oost-Vlaanderen Online status: Offline Berichten: 12 |
|||
Het is een vreemd onderwerp, want het is niet zo een duidelijk onderwerp, iedereen kan er zo 'n beetje z'n eigen idee over hebben, het is maar hoe je het bekijkt;
Hoe goed en fijn het misschien ook mag aanvoelen, Islamitisch gezien is dit gewoon verkeerd. Onder het mom van dat trouwen"onmogelijk" is zou je dus als alternatief "serieuze" relaties "mogen" hebben? Ik heb het niet over hoe fijn het aanvoelt, het gaat over het punt dat je hier niet kan trouwen voor je 18 en dat is zelfs nog heel vroeg. Ik denk dat als je op je 18 (terwijl je studeert bv.) een relaie aangaat met een mosliman, waarmee je na je studies wilt trouwen, perfect te doen is (bekijk het als een verloving). Daarmee bedoel ik niet dat je zomaar van de een op de ander moet springen of meerdere relaties moet aangaan. Ik heb het over een serieuze islamitische verloving. Dat een leraar (of een ander persoon) jou onbedoeld aanraakt, daar kun je zelf niets aan doen maar het wordt een andere verhaal als jij zelf het initiatief hiertoe neemt. Vergeet niet dat het hier over een 14 jarig moslimmeisje gaat. Ze komt dagelijks in contact met dit soort toestanden. Ik zie er echt geen probleem in als je iemand de hand schud. Je kan, als moslim, jezelf toch vertrouwen? Mijn zus is hierdoor zelfs eens als 'onbeleefd' bestempeld, omdat ze geen handen schudt. Islamitisch gezien hoort dit niet. Vind je dat overdreven? Ja, eigenlijk wel. Er is niets, maar dat ook niets te zoeken achter het feit dat we elkaar een knuffel geven. Hij heeft trouwens een vaste vriendin. Ik geef vriendinnen, familie en zusters ook 3 kussen of een knuffel en dat is perfect hetzelfde bij hem. Efin, dit is mijn mening dan hé, als jij vind dat dit verboden is, geen problemen mee. Maar begrijp dat er niet achter elke aanraking een verkeerde intentie zit. |
||||
![]() |
||||
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Toevoegen aan adresboek
|||
Tuurlijk kan iedereen er een
eigen idee over hebben maar de Islaam is er wat mij betreft heel erg duidelijk
over.
Een verloving bestaat
Islamitisch gezien helemaal niet. Je bent of getrouwd of niet.
Het heeft niets te maken met
jezelf kunnen vertrouwen. Het gaat erom of het kan en mág. Er zullen altijd
mensen zijn die hun grenzen baseren op hun eigen meningen maar wees dan wel
duidelijk dat je (in het algemeen) je op dit punt verzet tegen hetgeen wat de
Islaam voorschrijft.
Ik praat hier vanuit
Islamitisch oogpunt en niet gebaseerd op mijn eigen mening. Ik zeg niet dat ik
vind dat dit verboden is maar dat dit Islamitisch gezien verboden is. Groetjes, Marocaantje |
||||
||||
![]() |
||||
MARIAM B ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 02 november 2012 Locatie: belgie Online status: Offline Berichten: 1 |
|||
Deze maatschappij maakt het niet makkelijk om Moslim te zijn, dat weet een kind. Maar daarom moet je de Islam nog niet veranderen. De regel dat jongens en meisjes vanaf hun puberleeftijd niet meer "one on one" met elkaar mogen omgaan is om ze te beschermen tegen de problemen die jongeren rondom hen kapot maken. Wat de zuster kan doen, als haar ouders instemmen met dat vriendje, is Nikah, zonder dat het huwelijk daarom wordt "voltrokken". Zolang dat laatste niet is gebeurd, kunnen ze indien nodig altijd weer uiteen gaan maar mogen ze intussen wel met mekaar omgaan zonder dat het een zonde is.
Als ze het echt met elkaar menen, en als ze allebei Moslim zijn, kan dat een oplossing zijn om wel bijeen te kunnen zijn en toch niet te zondigen. Zeg nu zelf: gewoon de wet van Allah verdraaien omdat het leuker is ... dat is toch wat Sjaitaan wil? En het betekent dat je de regels van deze maatschappij boven de regels van Allah plaatst. Dat is een vorm van Shirk, wist je dat, als je een ander dan Allah gehoorzaamt in zaken waardoor je tegen de regels van Allah ingaat? Ik bewonder alvast de beslissing van ons zusje om zo verstandig te zijn niet te zoenen ![]() Liefs Mariam |
||||
![]() |
||||
annoyingfrogs ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 24 mei 2013 Online status: Offline Berichten: 2 |
|||
doe gewoon, als je verliefd bent moet je zoenen.
dat is normaal. zo toon je je liefde wollah |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.