Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

droom

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: droom
    Geplaatst op: 26 augustus 2008 om 08:54

bismillahi rahmane rahim

assalaamo aleikom, zuster

je hebt de betekenis van je droom al reeds verteld, je droom is meer een bevestiging van je goede besluit(weg gaan bij hem). Je dacht dat hij zoals zijn broer een momien was(het bidden in je droom) maar toen hij opstond zag je een ander gezicht(dat wil zeggen dat je bewust bent geworden dat het iemand anders is waar je op zoek was) en dat hij niet die moemin is waar je voor gevallen was.

moge allah degene vergeven die hem aanbidden en bij hem bescherming zoeken tegen de influisteringen van de duivel. waarlijk allah(swt) is brouwaanvarend genadevol. Moge dit een goede les zijn voor jou en andere gelovigen.

la illaha illa ante subhanaka inni kunto minal thalemeen.

 

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
bismiallah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 23 augustus 2008
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bismiallah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2008 om 15:43
een heftig verhaal zeg
ik heb met je te doen zuster
maar ik zou het niet weten wat die droom betekent
inschaallah dat iemand anders jou kan helepen
maar je was wel fout om met hem te gaan zoenen
je weet dat dat haram is
maar moge allh jou helpen meid
Terug naar boven
mona88 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 oktober 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 4
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mona88 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 november 2007 om 16:01
salam..

anderhalf jaar terug leerde ik een jongen kennen..waar ik een stiekeme relatie mee begon..(hij is btw de broertje van mijn zwager) omdat mijn zwager een goeie man is en heel erg gelovig is enz d8 ik dat hij net als hem een goed persoon zou zijn...erg dom ik weet...in het begin was hij heel lief en had respeckt voor me raakte me niet eens aan (maar ook niet voor lang(ik heb met hem gezoend waar ik echt heel erg veel spijt van heb)) ..hij had het zelfs over verloven en trouwen en dat soort dingen...waar die niks van meende...

maar na een tijdje veranderde alles zomaar uit het niets...hij was helemaal niet wie ik toen d8 dat hij was hij deed hele foute dingen bijvoorbeeld drugs dealen, hij drinkte enz

ik wilde niet meer zo verder gaan dus besloot om weg te gaan bij hem ookal hield ik van hem (niet wie hij was geworden maar wie hij eerst was )...hij smeekte me eerst om bij hem te blijven en hem een kans te geven maar ik wilde niet  nog meer fouten maken..
na dat heb ik hem een tijd niet meer gesproken of gezien ..maar omdat hij natuurlijk de broertje van me zwager is ...hoorde ik via via dat hij allemaal slecht dingen over me had gezegt..hij maakte me in de familie overal zwart

ik heb hem nu al heel lang niet meeer gezien of gesproken of wat over hem gehoord

nu heb ik een paar dagen terug heel vaag gedroomd

over dat hij aan het bidden was maar toen hij buigde en weer overeind ging staan was het opeens iemand die ik niet kende

inshallah weet iemand wat mijn droom betekent


liefs een onzettend dom meisje




Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.