Islaam.nl Forum
Christendom |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
Lizio ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 28 oktober 2003 Locatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 73 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 18 februari 2014 om 18:19 |
Salaam aleikum,
Ik voel altijd vreugde als ik dingen hoor van indjil/bijbel over bijv. wat Isa aleihi salaam heeft gezegd enzo.. Hebben andere broeders en zusters dit ook? Ik ben trouwens eerst christen geweest voordat ik moslim ben geworden, maar evengoed de meeste dingen die Isa vzmh zegt, als ik dat lees, of hoor dan voel ik echt vreugde en Raheem, barmhartigheid enzo.. ff checken of jullie dat ook hebben, en hoe de meningen zijn hierover. salaam. ;)
|
|
Alle lof naar Allah SWT voor altijd en eeuwig.
|
|
![]() |
|
Sayem ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 28 april 2014 Online status: Offline Berichten: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Broeder Lizio,
Natuurlijk bestaan er goede en ware dingen in de Bijbel. Wij als moslims mogen we hun boeken niet goedkeuren maar ook niet afkeuren. Salam |
|
Alles komt goed, inshallah.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.