Islaam.nl Forum
Praktiserende vrouw20 zoekt praktiserende broeder |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
miszhalfbloedje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 24 februari 2014 Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 24 februari 2014 om 10:40 |
Salaam alikom broeders
Ik ben klaar om te trouwen vandaar deze topic. Ik zal me zelf eens voorstellen. Ben een praktiserende dame Ben een dame van 20jaar oud Lengte 155 Postuur normaal Bruine donkere ogen Licht getint Lang gekleed Hoofddoek dragende Ik werk 2dagen bij een bejaardenhuis en veder wordt het aangevuld door een uitkering Ik wil insha'allah een van deze jaren weer veder gaan studeren Ik doe veder ook aan fitniss Ben best wel verlegen en een stile dame maar kan ook heel gezellig en vrolijk zijn dat ligt maar net aan hoe jij zelf ook bent. Wat ik veder in een man zoek is Dat die ongeveer tussen de 25 of 30 jaar is Dat die ook klaar voor het huwelijk is Dat die werkt en zijn vrouw kan onderhouden Dat die rustig en eerlijk is En geen spelletjes komt spelen En zichzelf goed kan verzorgen En veel aan het geloof doet en insha'allah kunnen we elkaar ook veel dingen leren Dus als jij egt klaar bent om te gaan trouwen en geen spelletjes speelt hoor ik het graag stuur me dan een privé berichtje en je zal gelijk antwoord terug krijgen Wslm .... |
|
Yassira
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.