Islaam.nl Forum
Gezocht: Vrijwilligers voor een interview |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
DaphneML ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 28 augustus 2014 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 28 augustus 2014 om 18:21 |
Goedenavond,
Ik ben een studente en zit op dit moment in 6 vwo. Ik moet als examenopdracht een zogeheten 'Profielwerkstuk' maken, en mijn onderwerp is de Islam. Mijn hoofdvraag in dit onderzoek luidt als volgt: In hoeverre is de Nederlandse samenleving tolerant te noemen ten opzichte van de islamitische cultuur? Ik wil om deze vraag te beantwoorden onder andere graag meningen horen van moslims door middel van een (waarschijnlijk telefonisch) interview. Bent U moslim en bent U bereid om uw mening te geven over de tolerantie van de Nederlanders? Laat dan een reactie achter! Bij voorbaat dank. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.