Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

sex voor huwelijk.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
yazzmin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 mei 2007
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote yazzmin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: sex voor huwelijk.
    Geplaatst op: 02 juni 2007 om 11:34

hey hey,

Als je uitgehuwelijkt bent door hoca, maar niet officieel getrouwd bent op papier, mag je dan sex hebben met die gene??

alvast bedankt.

 

Terug naar boven
yazzmin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 mei 2007
Online status: Offline
Berichten: 7
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote yazzmin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juni 2007 om 06:31

niemand die mij kan helpen???

Maar ik heb mijn antwoord al. Het mag, je moet zelfs  eerst uigehuwelijkt worden door hoca voor dat je sex mag hebben. Maar het is wel zo dat je sex hebt voor dat je gehuwelijkt bent papier niet echt geaccepteerd word in de islaam-samenleving (terwijl je wel uitgehuwelijkt bent door hoca!).

Maar ja. Deze topic kan verwijdert worden gezien ik mijn antw al weet.

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 juni 2007 om 17:07

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

Vanwaar heb je dat antwoord vandaan als ik vragen mag? Sinds wanneer moet je uitgehuwelijkt worden? In de Islaam is het zelfs verboden om uitgehuwelijkt te worden.

 

Maar het is wel zo dat je sex hebt voor dat je gehuwelijkt bent papier niet echt geaccepteerd word in de islaam-samenleving (terwijl je wel uitgehuwelijkt bent door hoca!).

 

Verklaar je nader aub.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Annelies Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 juni 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 14
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Annelies Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 juni 2007 om 17:05
In eerste instantie geplaatst door yazzmin

niemand die mij kan helpen???


Maar ik heb mijn antwoord al. Het mag, je moet zelfs� eerst uigehuwelijkt worden door hoca voor dat je sex mag hebben. Maar het is wel zo dat je sex hebt voor dat je gehuwelijkt bent papier niet echt geaccepteerd word in de islaam-samenleving (terwijl je wel uitgehuwelijkt bent�door hoca!).


Maar ja. Deze topic kan verwijdert worden gezien ik mijn antw al weet.


hoca

Domme vraag: wie of wat is hoca?
Terug naar boven
nasira Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 mei 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nasira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2009 om 20:56
jaah wie is of wat is hoca
Terug naar boven
nasira Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 mei 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nasira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 mei 2009 om 20:56
In eerste instantie geplaatst door nasira

jaah wieof wat is hoca?
Terug naar boven
nasira Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 mei 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nasira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2009 om 12:30
BEN JE GEK GEWORDEN??
Terug naar boven
Nadeen Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 04 september 2009
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 10
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nadeen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 september 2009 om 15:39
In eerste instantie geplaatst door yazzmin

niemand die mij kan helpen???

Maar ik heb mijn antwoord al. Het mag, je moet zelfs  eerst uigehuwelijkt worden door hoca voor dat je sex mag hebben. Maar het is wel zo dat je sex hebt voor dat je gehuwelijkt bent papier niet echt geaccepteerd word in de islaam-samenleving (terwijl je wel uitgehuwelijkt bent door hoca!).

Maar ja. Deze topic kan verwijdert worden gezien ik mijn antw al weet.

 

 

De islaam verbiedt het zelfs dat uithuwelijkingen

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2009 om 01:22
Voor wie 't nog niet wist: HOCA is een B.V. die zich bezighoudt met het dom houden van mensen (zoals op 't gebied van sex) opdat de eigenaren van die B.V. ongehinderd hun zakken, met v��l, h��l veel geld kunnen vullen. Aldus betrouwbare geleerden.

Aangepast door alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2009 om 10:56

Dat komt dan in ieder geval goed uit voor de Belastingdienst. Want hoe meer je verdient, hoe meer je moet afdragen. Wordt de staat er indirect nog beter van ook.

Groeten,
Marocaantje



Aangepast door Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 december 2010 om 11:34
wat een laag niveau zeg.
 
vroeger was dit een leverig en interressant forum maar nu.. hmm jammer
 
lees alsjeblieft een paar boeken. uithuwelijken is haram en enkel je mahram, vader of broer of oom kan jouw toestemming geven om te trouwen. maar niet verplichten.
 
wa salaam malikah
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 december 2010 om 00:10
In eerste instantie geplaatst door malikah

wat een laag niveau zeg.
 

vroeger was dit een leverig en interressant forum maar nu.. hmm jammer

 

lees alsjeblieft een paar boeken. uithuwelijken is haram en enkel je mahram, vader of broer of oom kan jouw toestemming geven om te trouwen. maar niet verplichten.

 

wa salaam malikah


Misschien aan jou dan om dat niveau maar weer wat op te krikken? Waar was je dan toch, al die tijd, waardoor de zaak zover kon afzakken?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 december 2010 om 00:55
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door malikah

wat een laag niveau zeg.
 

vroeger was dit een leverig en interressant forum maar nu.. hmm jammer

 

lees alsjeblieft een paar boeken. uithuwelijken is haram en enkel je mahram, vader of broer of oom kan jouw toestemming geven om te trouwen. maar niet verplichten.

 

wa salaam malikah


Misschien aan jou dan om dat niveau maar weer wat op te krikken? Waar was je dan toch, al die tijd, waardoor de zaak zover kon afzakken?


Nog geen antwoord
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.