Druk de pagina | Sluit venster

help!!!SIHR

Gedrukt van: Islaam.nl Forum
Categorie: Islaam in Nederland
Forum naam: Relaties in De Islaam
Forum beschrijving: Hoe zit het met de relaties tussen de twee geslachten in Islaam
URL: http://www.islaam.nl/forum/forum_posts.asp?TID=3218
Gedrukt op: 28 maart 2024 om 19:56


Onderwerp: help!!!SIHR
Geplaatst door: soso
Onderwerp: help!!!SIHR
Geplaatst op: 06 januari 2005 om 07:48

Salam aleykom beste moslims,

ik ben een meisje wiens vader 2 keer getrouwd is.ik ben de dochter van de eerste vrouw en de 2e vrouw is een hele slechte.het is een marokkaanse vrouw die altijd sihr doet.er zijn altijd problemen tussen mijn moeder en mijn stiefmoeder en ik haat mijn stiefmoeder ook.nu heeft mijn vader gezegd dat mijn stiefmoeder ons heeft uitgenodigd om bij haar te gaan eten maar toen mijn moeder weigerde heeft hij ons verplicht en heeft hij gezegd dat we moeten.Na 3 uur komt mijn papa ons halen en eerlijk gezegd ben ik alleen maar bang voor het eten dat ik ga eten.Ik ben er zeker van dat er sihr in zal zitten!Wat kan ik doen en welke soerat kan ik allemaal zeggen voor ik begin te eten?Alstublieft help mij en geef mij zoveel mogelijk goede raad!dank u




Antwoorden:
Geplaatst door: Herne
Geplaatst op: 07 januari 2005 om 13:28
Soso dit is een grapje niet?
Hoe oud ben jij?
Je vader kan je niet verplichten wanneer je niet wilt.
Vaders hebben het recht om kinderen te zien maar kinderen hebben niet de plicht daartoe.
Aan de andere kant heb ook een beetje vertrouwen in je vaderSmile
Wees maar rustig je vader zal je niks te eten geven dat niet goed voor je is.

Mocht dit echt anders zijn in jouw specifieke geval, heel soms komt dit helaas voor) schroom dan niet en ga gewoon naar de politie.

Soso een van de meest belangrijke personen in ons leven is onze moeder niet?
Spreek met haar over je angsten.
Je moeder is ouder en ook zeker wijzer en meer ervaren dan jezelf.





Geplaatst door: soso
Geplaatst op: 07 januari 2005 om 13:39

Beste Herne,

dit is echt geen grap maar ik denk dat mijn stiefmoeder mijn vader kwaad wil doen.Mijn vader gelooft niet in sihr en zegt dat het allemaal maar praatjes zijn.Ik durf niet tegen hem te zeggen dat ik niet wil eten omdat er sihr in het eten zit anders zal hij een negatief gedacht van mij krijgen(ik ken mijn vader beter).Mijn moeder heeft ook maar bismillah gezegd en gegeten.We konden echt niks doen



Geplaatst door: BlAcKsHaDoW15
Geplaatst op: 07 januari 2005 om 14:06
Sallaam ahleikom

Beste Soso

Vraag Allah(swt) om hulp mqaak dua voor jezelf om voor het eten beschermd te zijn en voor je stiefmoeder om haar op het rechte pad te leiden.
Gedenk allah veel.
Maak dua tijdens soejoed en na het gebed die kunnen het beste worden geaccepteerd.

Wat je moeten zerggen bij een angstgevoel is La ilaha illallah.
Al-Boechari

Wat je moet zeggen bij de angst dat anderen je zullen kwetsen.
Allahoemmak finiehim bima sji'ta
Muslim 4/2300

Van Sa'id ibn Abi Waqas komt de bekende hadith: "Wie zeven 'Ajwatdadels als ontbijt eet zal gedurende de hele dag niet te lijden hebben aan onderdrukking of magie." Dit is overgeleverd door Al-Boechari.

Onder de goede hadiths is ook de volgende:"Wie zeven dadels tussen zonsopkomst en zonsondergang eet, zal geen kwaad tussen zonsopkomst en zonsondergang overkomen."

Hopelijk heb je hier wat aan insallah

wasallaam


Geplaatst door: AlMutaqqun
Geplaatst op: 07 januari 2005 om 14:19


Manieren om sihr af te weren

Uit Majmoo� Fataawa wa Maqaalaat al-Shaykh �Abd al-�Azeez ibn Baaz (rahimahullah), vol. 8 ( http://www.islam-qa.com/ - www.islam-qa.com )
Vertaald door
http://www.almutaqqun.tk/ - www.AlMutaqqun.tk



Onder de belangrijkste middelen om het gevaar van http://groups.msn.com/AlMutaqqun/artikelen1.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=2278&LastModified=4675466529143840013 - sihr af te weren voordat het gebeurt, is bescherming zoeken doormiddel van de adhkaar (dhikr) die voorgeschreven zijn in de islam, du�a verrichten en gebeden reciteren die overgeleverd zijn van de Profeet (sallAllahu �alayhi wa salaam) om toevlucht te zoeken. Deze omvatten:


1. Het reciteren van Aayat al-Kursi (al-Baqarah 2:255) na elk verplicht gebed, na het reciteren van de adhkaar die voorgeschreven zijn na de salaam.


2. Het reciteren van Aayat al-Kursi wanneer men gaat slapen. Dit is de belangrijkste aayah in de Qur�aan, waarin Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

Allah! Er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestaande. Sluimer, noch slaap overmant Hem. Al wat in de hemelen en wat op aarde is, behoort Hem toe. Wie kan bij Hem bemiddelen zonder Zijn verlof? Hij kent hetgeen voor hen is en wat achter hen is en zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, dan wat Hij wil. Zijn troon strekt zich uit over hemelen en aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Grote. (al-Baqarah 2:255)


3. �Qul huwa Allahu ahad�, �Qul a�udhu bi Rabb il-Falaq� en �Qul a�udhu bi Rabb il-Naas� (de laatste drie soerah's van de Qur'aan) reciteren na elk verplicht gebed en (drie keer) aan het begin van de dag na het Fajr gebed en aan het begin van de nacht na het Maghrib gebed.


4. Aan het begin van de nacht de laatste twee aayahs van Soerat al-Baqarah reciteren. Dit zijn de twee aayahs waarin Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

Deze boodschapper gelooft in hetgeen hem van zijn Heer is geopenbaard en ook de gelovigen, allen geloven in Allah, Zijn engelen, Zijn boeken en Zijn boodschappers, zeggende: "Wij maken geen verschil tussen Zijn boodschappers"; en zij zeggen: "Wij hebben gehoord en gehoorzaamd, Heer, wij vragen U vergiffenis en tot U is (onze) terugkeer."

Allah belast geen ziel boven haar vermogen. Voor haar is wat zij verdient en tegen haar is ook wat zij verdient. "Onze Heer, straf ons niet als wij vergeten of als wij een fout hebben begaan, Heer, en belast ons niet, zoals Gij degenen, die v��r ons waren hebt belast; onze Heer belast ons niet met datgene, waarvoor wij de kracht niet hebben (het te dragen), wis onze fouten uit en schenk ons vergiffenis en wees ons barmhartig; Gij zijt onze Meester, help ons daarom tegen het ongelovige volk." (al-Baqarah 2:285-286)

En het is overgeleverd in een sahih hadith dat de Boodschapper van Allah (sallAllahu �alayhi wa salaam) gezegd heeft: �Degene die �s nachts Aayat al-Kursi reciteert, zal bescherming van Allah genieten en geen duivel zal dichtbij hem komen totdat de ochtend komt.� En het is ook overgeleverd in een sahih hadith dat de Boodschapper van Allah (sallAllahu �alayhi wa salaam) gezegd heeft: �Degene die �s nachts de laatste twee aayahs van Soerat al-Baqarah reciteert, dat zal voldoende voor hem zijn.� De betekenis (en Allah weet het het beste) is dat het voldoende bescherming voor hem zal zijn tegen al het kwaad.


5. Toevlucht zoeken bij de perfecte woorden van Allah tegen het kwaad van wat Hij gecre�erd heeft, zowel 's nachts als overdag en wanneer men ergens stopt om te rusten, of dat nou in de stad is, in de woestijn, in de lucht of op zee. De Profeet (sallAllahu 'alayhi wa salaam) heeft gezegd: "Degene die stopt om te rusten en 'A�oodhu bi kalimaat Allah il-taammah min sharri ma khalaq' (Ik zoek toevlucht bij de perfecte woorden van Allah voor het kwaad van wat Hij gecre�erd heeft) zegt, niets zal hem kwaad doen tot hij van die plek weggaat."


6. De moslim zou aan het begin van de dag en aan het begin van de nacht (drie keer) �Bismillah alladhi laa yadurr ma�a ismihi shay�un fi�l-ardi wa laa fi�l-samaa�i wa huwa al-samee� al-�aliem" moeten zeggen. Volgens sahih overleveringen, spoorde de Boodschapper van Allah (sallAllahu �alayhi wa salaam) ons aan om dit te reciteren en het is een manier om ongedeerd te blijven van al het kwaad.


Deze adhkaar en gebeden voor toevlucht behoren tot de belangrijkste middelen om het kwaad van sihr (hekserij) en ander kwaad af te weren voor degene die ze regelmatig reciteert met oprechtheid en geloof, vertrouwend op Allah en afhankelijk van Hem en die daar tevreden mee is.

Het zijn ook een paar van de meest effectieve wapens voor het afweren van sihr nadat het gebeurd is, gepaard met Allah voortdurend nederig smeken en Hem vragen om het kwaad te verwijderen en het onheil te verlichten. Onder de du�a�s die van de Profeet (sallAllahu �alayhi wa salaam) zijn overgeleverd om ziektes zoals sihr en andere dingen te behandelen, is de ruqyah waarmee hij zijn metgezellen behandelde: �Allahumma Rabb al-naas, adhhib il-ba�s, washfi anta al-Shaafi laa shifaa�a illa shifaa�uka shifaa�an laa yughaadir saqaman� (O Allah, Heer der mensheid, verwijder het kwaad en genees hem, want U bent de Genezer en er is geen genezing behalve Uw genezing, met een genezing die geen enkele ziekte achterlaat).
Er is ook de ruqyah waarmee Jibril de Profeet (sallAllahu �alayhi wa salaam) behandelde: �Bismillah urqieka min kulli shay�in yu�dhieka, wa min sharri kulli nafsin aw �aynin haasid Allaah yashfiek, bismillah urqiek� (In de naam van Allah verricht ik ruqyah voor jou, van alles wat jou kwaad doet, van het kwaad van elke ziel of afgunstig oog, moge Allah jou genezen, in de naam van Allah verricht ik ruqyah voor jou). Dit zou drie keer herhaald moeten worden.


En Allah weet het het beste.



Geplaatst door: soso
Geplaatst op: 08 januari 2005 om 05:24
Bedankt allemaal voor deze informatie.Ik ben blij dat ik een beetje steun en hulp van jullie heb gekregen!!!!


Geplaatst door: mahfoudi
Geplaatst op: 08 januari 2014 om 12:59
mensen die zwaar zijn bezeten door geesten kunnen contact op nemen met deze imam hij kan de djinn in een keer weg halen uit het licham hier is zijn telefoonnummer 0681797964


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 09 januari 2014 om 21:23
Doet hij dat volgens de koran en de sunna?

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: mahfoudi
Geplaatst op: 09 januari 2014 om 21:30
hij doet 't alleen met de koran en volgens ervaring van kennis kan hij met behulp van allah de djin in een keer in kort tijd laten verdwijnen. hij kan jou echt helpen


Geplaatst door: taqwaa
Geplaatst op: 24 januari 2014 om 15:46
Vraagt hij om geld   zo ja hoeveel  ik ken iemand die dat echt nodig heeft .

-------------
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������


Geplaatst door: mahfoudi
Geplaatst op: 16 februari 2014 om 01:39
bel hem voor meer info.
0681797964


Geplaatst door: mahfoudi
Geplaatst op: 18 oktober 2014 om 01:45

Ik ben een man(Raqi) en genees mensen die problemen hebben met slechte magie/sihr, kortom alles wat negatief is verwijder ik met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met de wil van Allah subhanahoe wa Ta3ala kan ik met slechts 1 sessie u verlossen van diverse aandoeningen.
Zoals:
- Kinderen met de aandoeningen ADHD/ADD.
- Kinderen die schimmen /geesten/ spoken zien.
- Kinderen/personen die last hebben van duivels/demonen.
- Personen die geen geluk hebben om te trouwen.
- Personen met huwelijksproblemen. (Veel problemen tussen man en vrouw.)
- Vrouwen met kinderwens en vaak miskramen hebben.
- Personen met lichamelijke klachten zonder medische oorzaak. Denk aan terugkerende hoofdpijn.
- Personen met allerlei soorten depressies, Benauwd gevoel, Verlamdheid ergens op het lichaam, Tintelingen in delen van het lichaam, Sterke emoties, abnormale woede en veel psychische klachten zoals; desillusie en veel angst, Moeilijk kunnen slapen.
- Personen die last hebben van allerlei beangstigende nachtmerries/ slaapstoornissen, lastig gevallen worden in hun slaap.
- Personen die last hebben van influisteringen (was was).
- Personen die bezeten zijn door Sihr (zwarte magie).
- Personen die getroffen zijn door boze oog ( Ayn el hassad).
- Personen die last hebben van Djins (geesten) in huis en die maar niet weg willen en mensen blijven storen.
- Personen die geesten /spoken zien in huis. Ik kan deze met de wil van Allah verdrijven.
Personen die zijn meerder male bij imam’s en raki’s geweest zijn zonder resultaat met de kracht die ik van Allah subhanahoe wa Ta3ala heb gekregen kan ik in een uur djin/geest/duivel weg halen en 99,99% van de gevallen valt hierbij niet flauw door de djin. Mensen blijven rustig bij mij tijdens roqia.
- Meisjes/ Jongens die zomaar van huis weg lopen.
Al deze aandoeningen/ problemen kan ik voor u weg halen met de kracht en macht van Allah subhanahoe wa Ta3ala.
Met slechts 1 sessie. En met alleen gebruik van de krachtige en heilige woorden van Allah subhanhoe wa Ta3ala kan ik u bi idni Allah subhanahoe wa Ta3ala verlossen van uw pijn.
Ik maak gebruik van Roqia en Roqia alleen. Zoals ons is voorgeschreven volgens de Quran en de Sunnah.
Ik kan met behulp van allah mensen op afstand ook helpen.
U kunt mij ten alle tijden bellen.
Ik ben bereikbaar op telefoonnummer:lycamobile(0031)0-687797863/lebaramobile(0031)0-644103047
E-mail: [email protected]
U kunt erop vertrouwen dat ik discreet zal omgaan met uw vragen. U mag mij alles vragen.Bi idni Allah soubhanahoe wa Ta3ala zal ik u helpen om te genezen.

إِن نَّحْنُ إِلاَّ بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ وَلَـكِنَّ اللّهَ يَمُنُّ عَلَى مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَمَا كَانَ لَنَا أَن نَّأْتِيَكُم بِسُلْطَانٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَعلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ .وَمَا لَنَا أَلاَّ نَتَوَكَّلَ عَلَى اللّهِ وَقَدْ هَدَانَا سُبُلَنَا وَلَنَصْبِرَنَّ عَلَى مَا آذَيْتُمُونَا وَعَلَى اللّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُتَوَكِّلُونَ
"Wij zijn inderdaad stervelingen zoals gij, maar Allah bewijst gunsten aan wie van Zijn dienaren Hij wil. Het is niet aan ons u een bewijs te brengen, dan door het gebod van Allah. En in Allah behoren de gelovigen te vertrouwen."
"En waarom zouden wij niet in Allah vertrouwen wanneer Hij ons onze wegen heeft getoond? En wij zullen voorzeker al het kwaad dat gij ons doet met geduld dragen. Laat daarom allen die willen vertrouwen, in Allah hun vertrouwen stellen."
Oproep aan alle professionals die in werkvelden werkzaam zijn c.q. Psychiatrische instellingen/ Psychiaters/Psychologen; Heeft u patiënten die kampen met geesten/ duivels/demonen? Ik kan u helpen. Zoals bekend kampen veel patiënten met het feit dat ze langdurig last hebben van geesten/spoken/duivels/demonen. Ik kan deze mensen helpen.
Oproep aan alle raqi's op aarde wie een moeilijk geval heeft met een bezeten persoon en de geest ;djin wil niet weg, ik kan hem weg halen in een fractie van minuten op afstand en overal ter wereld en dan zult u zien, en dan geloven. En Allah soubhanahoe wa Ta3ala is mijn getuige.

اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ الْأَرْضِ مِثْلَهُنَّ يَتَنَزَّلُ الْأَمْرُ بَيْنَهُنَّ لِتَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ وَأَنَّ اللَّهَ قَدْ أَحَاطَ بِكُلِّ شَيْءٍ عِلْماً
Allah is Hij Die de zeven hemelen schiep, en van de aarde desgelijks. Het gebod daalt in hun midden neder, opdat gij moogt weten dat Allah macht heeft over alle dingen, en dat Allah alle dingen in zijn kennis omvat.



Druk de pagina | Sluit venster