Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sorry, u draagt een Hoofddoek!!

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sorry, u draagt een Hoofddoek!!
    Geplaatst op: 22 oktober 2004 om 13:55

Asalamoe 3alaikoem Warahmatoelah Wabarakatoehoe

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Er was plaats voor mij in het bedrijf maar dan zou ik wel mijn hoofddoek af moeten doen. "Of dat een probleem was"?
Ik vond dat wel een probleem en toen kreeg ik te horen dat er in dat bedrijf dan geen plaats voor me was. Hij voegde er doodleuk toe, dat hij mensen met hoofddoeken of tulbanden niet zou aan nemen. Binnen 2 minuten stond ik al weer buiten en helaas zonder stageplek.....

Aliyah

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Mystica Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 65
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Mystica Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2004 om 14:44

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

 

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2004 om 16:34

Hij was in ieder geval wel recht door zee en eerlijk

En volgens mij is het niet strafbaar om iemand niet in dienst te nemen die een hoofd doek draagt, maar ik zal dit nog controleren

gr Akbash

Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 oktober 2004 om 17:58
Natuurlijk is dat wel strafbaar. Dat noemt men discriminatie. Of je het kan bewijzen, dat is ten tweede.
Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 00:23
Ik denk dat het aan het soort  van werkplek ligt of er een hoofddoek gedragen mag/kan worden.
Bv bij werk waar een uniform gedragen wordt  kan het een probleem zijn. bv politie
Maar over het algemeen moet het niks uitmaken. Er is geen hofddoek verbod in Nederland.
Men mag niet discrimineren op religieuze gronden.

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 05:42

In eerste instantie geplaatst door A_en_S

Natuurlijk is dat wel strafbaar. Dat noemt men discriminatie. Of je het kan bewijzen, dat is ten tweede.

Je hebt gelijk! er mag geen onderscheid gemaakt worden op basis van religie, en de eventuele uiterlijk kenmerken hiervan bij een solicitatie, uitzonderingen  zijn er echter wel voor bepaalde beroepsgroepen (uniform dragende, bedrijfs kleding i.v.m veiligheid e.d)

En inderdaad kan je nooit hard maken dat de reden voor een afwijzing zou berusten op b.v het dragen van een hoofddoek, door de werkgever zullen andere argumenten aangevoerd worden om zich te onttrekken aan straf vervolging.

vr.gr Akbash

Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 13:46

In eerste instantie geplaatst door Herne

Ik denk dat het aan het soort  van werkplek ligt of er een hoofddoek gedragen mag/kan worden.
Bv bij werk waar een uniform gedragen wordt  kan het een probleem zijn. bv politie
Maar over het algemeen moet het niks uitmaken. Er is geen hofddoek verbod in Nederland.
Men mag niet discrimineren op religieuze gronden.

 

Bij dit bedrijf had je helemaal geen uniforom nodig. Ze vonden het gewoon niet passen aangezien veel klanten dagelijks langskwamen. Ik had gesolliciteerd bij een evenementenbureau. Ik heb er wel een melding van gemaakt bij een discriminatiebureau,  maar of het help is weer wat anders!

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 14:07
Evenementenbureau? Ik denk dan aan feesten, theater etc. Ik kan me voorstellen dat ze denken dat het niet past bij de uitstraling van het bedrijf. Net zomin als je met veel piercings/punkkapsel wordt aangenomen bij een bank. Desalniettemin is het geen goede zaak.
Salaam happylady
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 17:41
HMM ik vind het een echt voorbeeld van discriminatie.
Ik geloof niet dat het regelen van een evenement, of het deel nemen daaraan, iets te doen kan hebbeb met het ophebben van en hoofddoek of niet.
Nee dit is puur vooroordeel en discriminatie.
Misschien dat we allemaal een email kunnen sturen naar die firma?
Laten we behalve discusieren op dit bord iets goed doen laten we een s ingrijpen ;-)
Op theologische grondenkunnen er dan wel pnenigheden zijn maar maatschappelijkkunen we natuurlijk ook onze kleur laten zien.

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 17:55
Ik doe mee! Goed idee Herne
Salaam happylady
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 oktober 2004 om 19:52

as-salamoe alaikoem,

me too! en weet je.. ik ben sinds kort geinteresseerd geraakt in de Islam, en voel me er echt goed bij dus ik wil ook echt bekeren, voor mezelf ben ik dat ook al, ik draag alleen nog geen hoofddoek, maar als iemand dat bij mij zou doen, zou ik hem vertellen wat er met diegene gebeurd als hij op de Dag des Oordeels voor Allah staat en geen antwoord heeft op Zijn vragen, zou ik diegene es lekker bang gaan maken!   ( eigenlijk wel slecht van mij he ahaha )

as-salamoe alaikoem.

gr. Tarah

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 05:06

Ik heb mijn vraagtekens, of er wel zo resoluut tegen Aliyah gezegt zou zijn, dat het bedrijf geen mensen met hoofddoeken of tulbanden wil aannemen.
Het is natuurlijk makkelijk voor een eventuele werkgever om een andere reden te verzinnen.
Als het werkelijk zo zou zijn als Aliyah het ons hier voorspiegelt, is de werkgever eerlijk in het geven van de reden voor Aliyah weigering, maar door die eerlijkheid kan ie strafrechtelijk vervolgt worden i.v.m de wet gelijke behandeling.

Ik zou zeggen Aliyah, geef mij de naam en telefoon nummer van het desbetreffende bedrijf, en ik zal het uitpluizen.
Mocht het inderdaad zou zijn dien ik een aanklacht in, ok?

Sterkte  met het zoeken naar een stageplaats....

vr.gr Akbash

Terug naar boven
al-islamia Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-islamia Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 05:51

SALAM

Ik vind het heel goed wat je gedaan had als het echt waar wat je in het verhaal zei dat die man er nog leuk dat racistische opmerking er aan toevoegde.

Dat jij je gewoon rustig gedroeg  Ik ben zeer trots op je niet als een vader niet als een moeder en ook niet als een familielid maar als een broeder van deze prachtige en mooie geloof dat voor mij het aller belangrijkste is wat voor mij bestaat bid mijn zuster bid tot Allah want je weet je hoeft het hem alleen te vragen want hij laat zijn aanbidders nooit in de steek vergeet dat nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salammoe alaikoem groetjes youssef en nog een fijne ramadam te gemoed

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 05:53

Kleine opmerking: de man discrimineerde niet op ras, maar op geloof, dat zijn twee verschillende dingen.

Salaam happylady
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 08:16
In eerste instantie geplaatst door Aliyah

Asalamoe 3alaikoem Warahmatoelah Wabarakatoehoe

Vandaag had ik een sollicitatiegesprek voor een stageplek. Er was plaats voor mij in het bedrijf maar dan zou ik wel mijn hoofddoek af moeten doen. "Of dat een probleem was"?
Ik vond dat wel een probleem en toen kreeg ik te horen dat er in dat bedrijf dan geen plaats voor me was. Hij voegde er doodleuk toe, dat hij mensen met hoofddoeken of tulbanden niet zou aan nemen. Binnen 2 minuten stond ik al weer buiten en helaas zonder stageplek.....

Aliyah

Kun je iets specifieker zijn wat voorn stageplek t was? Ben ik erg benieuwd naar.

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 13:59
In eerste instantie geplaatst door Akbash

Ik heb mijn vraagtekens, of er wel zo resoluut tegen Aliyah gezegt zou zijn, dat het bedrijf geen mensen met hoofddoeken of tulbanden wil aannemen.
Het is natuurlijk makkelijk voor een eventuele werkgever om een andere reden te verzinnen.
Als het werkelijk zo zou zijn als Aliyah het ons hier voorspiegelt, is de werkgever eerlijk in het geven van de reden voor Aliyah weigering, maar door die eerlijkheid kan ie strafrechtelijk vervolgt worden i.v.m de wet gelijke behandeling.

Ik zou zeggen Aliyah, geef mij de naam en telefoon nummer van het desbetreffende bedrijf, en ik zal het uitpluizen.
Mocht het inderdaad zou zijn dien ik een aanklacht in, ok?

Sterkte  met het zoeken naar een stageplaats....

vr.gr Akbash

Asalamoe 3alaikoem,

Het heeft echt geen nut voor mij om hier een potje te gaan zitten liegen. Die man zei tegen mij dat ze hier strikte regels hadden en of het een probleem zou zijn of mn hoofddoek afmocht. Ik vond dat een probleem en hij had daarom geen plaats meer voor me. Ik vroeg ook waar hij dat op baseert. Hij vertelde me dat ze hier veel diverse mensen in dienst hadden. Ook veel honden en schildpadden waren aanwezig, maar dat ook mannen met tulbanden niet werden aangenomen!!

http://www.ceesvanderhorst.nl

Dit is het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb. Het adres + Tel.nummer staan er ook op. Op die site kan je ook kijken wat ze allemaal doen.

Aliyah

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 14:04
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Kun je iets specifieker zijn wat voorn stageplek t was? Ben ik erg benieuwd naar.

[/QUOTE]

Asalamoe 3alaikoem,

Met deze stageplek zou je kunnen kijken wat een bepaalde beroep inhield. Het was dus ook een tijdelijke stage van een week. Je keek dan hoe alles verliep in het bedrijf en hoe alles geregeld werd.

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 14:30

Dank je wel Aliyah.

Zoals belooft zal ik de zaak nagaan, en kijken of het bedrijf zich in deze situatie

aan de wettelijk regels heeft gehouden.

groetjes, Akbash


 

Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 04:13

salamoe 3alaikoum oegtie,

sub7anna ALLAH waar mensen tegenwoordig een probleem van maken!!!

Maar GHAIR INSHA ALLAH, ik ben heel trots op jou dat je hebt geweigerd je hijaab af te doen en INSHA ALLAH zal er wel iets beters aan je worden terug gegeven...

Keep up the good work enne don't forget......ALLAH is het aller belangrijkste de rest komt daarna...

Moge ALLAH swt alle moslims in de wereld bijstaan.....Ameen ye rabbie el3alamien

m3a salama jullie oegtikoum fie dien...
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door Akbash

Dank je wel Aliyah.

Zoals belooft zal ik de zaak nagaan, en kijken of het bedrijf zich in deze situatie

aan de wettelijk regels heeft gehouden.

groetjes, Akbash


 

Asalamoe 3alaikoem,

Ik heb vandaag een gesprek gehad met het meldpunt discriminatie. Het meldpunt discriminatie Breda gaat contact opnemen met het bedrijf om te kijken wat het bedrijf te zeggen heeft. Zo kunnen ze zien of ze andere maatregelen nemen!

To be continued.......!

Aliyah

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 14:12

In eerste instantie geplaatst door Oegt_merjem



Maar GHAIR INSHA ALLAH, ik ben heel trots op jou dat je hebt geweigerd je hijaab af te doen en INSHA ALLAH zal er wel iets beters aan je worden terug gegeven...

Asalamoe 3alaikoem,

Zou jij je hoofddoek dan wel afdoen? Ik denk dat veel mensen hier het zullen weigeren..

Aliyah

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
YoUNaS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YoUNaS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 14:59
In eerste instantie geplaatst door Mystica

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

 

 

Ehh...kan aan mij liggen maar wat doen "dames met een hoofddoek" bij een discotheek?

EstagfirAllah!!!

Alaikoem assalaam wa Rahmatulah wa Barrakatuh

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 15:00
In eerste instantie geplaatst door YoUNaS

In eerste instantie geplaatst door Mystica

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

 

 

Ehh...kan aan mij liggen maar wat doen "dames met een hoofddoek" bij een discotheek?

EstagfirAllah!!!

Alaikoem assalaam wa Rahmatulah wa Barrakatuh

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Aliyah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Bahamas
Online status: Offline
Berichten: 29
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Aliyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 15:18
In eerste instantie geplaatst door YoUNaS

In eerste instantie geplaatst door Mystica

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

 

 

Ehh...kan aan mij liggen maar wat doen "dames met een hoofddoek" bij een discotheek?

EstagfirAllah!!!

Alaikoem assalaam wa Rahmatulah wa Barrakatuh

Ik denk dat ze verdwaald waren

Ik geloof In Allah (swt) zoals een blinde gelooft in de zon..niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij HEM voelt...
Terug naar boven
Oegt_merjem Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 22 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 244
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oegt_merjem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 15:23
Asalamoe 3alaikoem,

Zou jij je hoofddoek dan wel afdoen? Ik denk dat veel mensen hier het zullen weigeren..

Aliyah


Salamoe 3alaikoum oegtie,

Nee natuurlijk zou ik mijn hijaab niet afdoen maar ken genoeg meiden die dat wel doen of hebben gedaan , vandaar dat ik zei dat ik trots op jou was...
Deze dunia is 1 grote beproeving en helaas worden vele zusters beproefd met het kiezen tussen hun geloof of dit wereldse leven (werk of geld).....

Ghair insha ALLAH
Moge ALLAH swt onze oemmah versterken met standvastige moslims en moslimas...

m3a salama
La ilaha illa ALLAH......!!!!
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 15:34
In eerste instantie geplaatst door Aliyah

In eerste instantie geplaatst door YoUNaS

In eerste instantie geplaatst door Mystica

Volgens mij is die man dan strafbaar op grond van discriminatie.. Onlangs was er toch nog een rechterlijke uitspraak over ivm die discotheek die dames met een hoofddoek weigerde binnen te laten...

Ehh...kan aan mij liggen maar wat doen "dames met een hoofddoek" bij een discotheek?

EstagfirAllah!!!

Alaikoem assalaam wa Rahmatulah wa Barrakatuh

Ik denk dat ze verdwaald waren

Het gaat om COCOON, een lounge-club in Den Haag. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar voor zover ik weet is het een plek die 24/7 open is. Daar zullen dus 's nachts ook wel feesten gegeven worden (weet ik bijna zeker), maar overdag is het gewoon een caf� waar je wat kunt drinken. Ik heb er een tijdje geleden wat over gelezen in een Haags sufferdje, geloof ik, maar het ging echt over de dag, niet de feesten

Salaam happylady
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 15:56
Oow, dat had ik nog niet meegekregen, en inderdaad, je hebt wel een punt . Precies de andere kant op alleen
Salaam happylady
Terug naar boven
Mystica Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 65
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Mystica Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 oktober 2004 om 16:36

http://frontpage.fok.nl/nieuws/46031

Je hebt gelijk Remco...

Terug naar boven
Akbash Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 januari 2004
Locatie: Antarctica
Online status: Offline
Berichten: 264
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Akbash Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2004 om 03:03

Volgens mij wordt er in die lounge ook alcohol geschonken, dus als de moslima�s

,met hoofddoek, oprecht met hun geloof bezig zouden zijn, wat ze willen uitdragen doordat ze een hoofddoek dragen, dan vraag ik mij af wat ze te zoeken hebben in die lounge? daarbij zal er ook "verdorven" muziek gespeelt worden en geen anasheed. Al met al lijkt het er dus op dat de dames alleen maar willen provoceren!

vr.gr Akbash

 

Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 oktober 2004 om 05:13

Nou nou nou Akbash,

Je kent de dames niet, en het is dus niet eerlijk om ze te veroordelen wegens provocatie. Een praktizerend christene (of welk geloof dan ook) doet toch ook wel eens dingen die zijn of haar geloof niet toelaat? Ik doe in ieder geval mijn best om het niet te doen, maar werk wel met mannen. Provoceer ik dan ook? (op een andere manier natuurlijk)

 

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.113 seconden.