Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslims verliezen geding tegen Hirsi Ali

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslims verliezen geding tegen Hirsi Ali
    Geplaatst op: 15 maart 2005 om 08:53
Salaam Aleikum,

Waarschijnlijk hebben jullie het ook allemaal al gelezen, maar nogmaals het artikel:

http://frontpage.fok.nl/nieuws/52169

Ik het artikel dat op deze site staat opgegeven zodat jullie ook eens de reacties kunnen lezen van de "gemiddelde" nederlander. Achterlijkheid is hier niet ver te zoeken in de reacties. Sommige meningen komen overeen met de meningen van een aantal niet moslims op dit forum. Dus ze zijn niet uniek.

Ik vond de rechtszaak niet goed, omdat er door mensen die het aangespannen hebben er naar de verkeerde dingen zijn gekeken. Ze hadden haar moeten aanklagen wegens haar uitlatingen niet wegens een voornemen om een film te maken. Als die film er zou komen dan zou ze aangeklaagd moeten worden.
Dit psychotisch meisje moet direct aangeklaagd worden wanneer ze weer iets beledigends en generaliserends zegt over de islam. En ik hoop ook dat dit zal gebeuren. Alhoewel veel zogenaamde islamitische organisaties hun verantwoordelijkheden niet nakomen en blijkbaar islamitisch in hun naam hebben om subsidie los te rukken.
Jullie mening over dit artikel en op de reacties van de leden van deze site.

Salaam Aleikum,

malcolm X
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 09:30

Salaam aleikoum,

 

Ze heeft de grens van het toelaatbare opgezocht? Ze is allang de grens over op weg naar de hel. We hebben niks te zeggen hier, ze doen maar wat ze willen.

 

Op die website zijn veel haters en kaafirs. Ik denk ook dat het representatief is voor heel Nederland, wat we ook zien aan het feit dat 65% van de Nederlanders voorstander is van het gedachtegoed van Wilders. Het worden mooie extreem rechts racistische  tijden met Wilders als premier en Hirsi als minister van binnenlandse zaken. Regerende parij gaat lijst Wilders, Lijst Nawijn en VVD worden.

 

Pak je koffers alvast maar in voor diegene die de Koran en Sunnah volgen.

 

Salaam aleikoum,

Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:10
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

 

Ze heeft de grens van het toelaatbare opgezocht? Ze is allang de grens over op weg naar de hel. We hebben niks te zeggen hier, ze doen maar wat ze willen.

 

Op die website zijn veel haters en kaafirs. Ik denk ook dat het representatief is voor heel Nederland, wat we ook zien aan het feit dat 65% van de Nederlanders voorstander is van het gedachtegoed van Wilders. Het worden mooie extreem rechts racistische  tijden met Wilders als premier en Hirsi als minister van binnenlandse zaken. Regerende parij gaat lijst Wilders, Lijst Nawijn en VVD worden.

 

Pak je koffers alvast maar in voor diegene die de Koran en Sunnah volgen.

 

Salaam aleikoum,


Neen hoor slechts 16% van de Nederlanders laat zich vinden in het gedachtengoed van Wilders. Dus 84% ziet hem niet zitten.

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:31
Daarbij heeft de rechter eigenlijk een waarschuwing afgegeven.Zoals ik het er uit kan opmaken.Of zoiets van....Let op uw woorden.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:41
In eerste instantie geplaatst door criticus


In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">Salaam aleikoum,<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">�<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">Ze heeft de grens van het toelaatbare opgezocht? Ze is allang de grens over op weg naar de hel. </span><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">We hebben niks te zeggen hier, ze doen maar wat ze willen. <o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">�<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">Op
die website zijn veel haters en kaafirs. Ik denk ook dat het
representatief is voor heel Nederland, wat we ook zien aan het feit dat
65% van de Nederlanders voorstander is van het gedachtegoed van
Wilders. Het worden mooie extreem rechts racistische<span style="">� </span>tijden
met Wilders als premier en Hirsi als minister van binnenlandse zaken.
Regerende parij gaat lijst Wilders, Lijst Nawijn en VVD worden. <o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">�<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">Pak je koffers alvast maar in voor diegene die de Koran en Sunnah volgen.<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">�<o:p></o:p></span>


<p class="Msonormal" style="margin: 0cm 0cm 0pt;"><span style="font-size: 7.5pt; font-family: Verdana;" lang="NL">Salaam aleikoum,</span><span style="" lang="NL"><o:p></o:p></span>


Neen hoor slechts 16% van de Nederlanders laat zich vinden in het gedachtengoed van Wilders. Dus 84% ziet hem niet zitten.



Salaam Aleikum,

Dan heb je de krant niet gelezen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:45

De film  submission wordt door miljoenen moslims wereldwijd als kwetsend ervaren vanwege het gebrek aan respect, dat uit de beelden spreekt. En niet om de kritiek op de Islam.

 

Nu is het maar wachten op een volgende moslim die Ayan bedreigd.

Dan kan zij de wereld vertellen hoe intolerant de Islam is.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:47
Salaam Aleikum,

Hirshi Ali is extreem rechts (en dat voor een allochtoon die hier pas 10 jaar woont) en wilders is extreem rechts. En degenen die dat ontkennen zijn zelf ook anti islam. En als je dat niet erg vind dan vind je anti semitisme ook niet erg.

Dit zijn feiten. Want extreem rechts ben je niet alleen als je mensen van andere kleurtjes niet moet. Blijkbaar is extreem rechts wel acceptabel als het om de islam gaat.

Het lachwekkende vandaag ook was het artikel over het Vlaams belang (vlaams blok) die stelden moslims op hun partijlijst te zetten. En ze zeiden dat het dan niet om excuusmoslims ging. HAHAHAHA
Deze mensen stellen dat moslima�s met een hoofddoek het land uit moeten, dat moslims geen moslimscholen moeten hebben en dat er geen moskeeen meer bijgebouwd mogen worden. En dan zijn moslims op hun lijst geen excuusmoslims? Ik denk eerder dat ze dan helemaal geen moslim zijn, aangezien een moslim zich niet bij zo�n partij zou aansluiten.


Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 10:57
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

De film  submission wordt door miljoenen moslims wereldwijd als kwetsend ervaren vanwege het gebrek aan respect, dat uit de beelden spreekt. En niet om de kritiek op de Islam.

 

Nu is het maar wachten op een volgende moslim die Ayan bedreigd.

Dan kan zij de wereld vertellen hoe intolerant de Islam is.

Ja maar ga er dan niet op in,hoe moeilijk dit ook is voor moslims.Ik bedoel wees sterk in je geloof.En laat de muur zijn werk doen,zoals men geen uitval doet met een leger buiten de vesting als men belegert wordt.De vesting zal uitwijzen wie het sterkst is.En waneer men iets onderzoekt laat ze dan....Als men niets te verbergen heeft valt er ook niets te vinden.

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 11:36

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Het lachwekkende vandaag ook was het artikel over het Vlaams belang (vlaams blok) die stelden moslims op hun partijlijst te zetten. En ze zeiden dat het dan niet om excuusmoslims ging. HAHAHAHA
Deze mensen stellen dat moslima�s met een hoofddoek het land uit moeten, dat moslims geen moslimscholen moeten hebben en dat er geen moskeeen meer bijgebouwd mogen worden. En dan zijn moslims op hun lijst geen excuusmoslims? Ik denk eerder dat ze dan helemaal geen moslim zijn, aangezien een moslim zich niet bij zo�n partij zou aansluiten.


Malcolm X

Salaam aleikoum,

Die mop kende ik nog niet. Ik zal m in mijn top tien zetten

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 12:38

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Hirshi Ali is extreem rechts (en dat voor een allochtoon die hier pas 10 jaar woont) en wilders is extreem rechts. En degenen die dat ontkennen zijn zelf ook anti islam. En als je dat niet erg vind dan vind je anti semitisme ook niet erg.

Mis dus.  Aangezien ik Hirsi Ali niet extreem rechts vind (Wilders denk ik wel, maar weet er te weinig over), maar wel tegen anti-semitisme en 'anti-islam' ben...
Extreem rechts maakt wat mij betreft te veel 'hokjes', net als jijzelf hierboven.



Het lachwekkende vandaag ook was het artikel over het Vlaams belang (vlaams blok) die stelden moslims op hun partijlijst te zetten. En ze zeiden dat het dan niet om excuusmoslims ging. HAHAHAHA

Er is op dit moment veel ophef in Belgie rond een under-cover journaliste die ge�nfiltreerd is in extreem-islamitische kringen.  Zij is zelf moslima, en beweert dat 90% van de moslims (de gematigde zeg maar) zich net zo doodergeren aan de extreme moslims als de gemiddelde vlaming.  Er zijn dan ook moslims die VB stemmen, en waarom zou je niet opkomen bij de partij waar je voor stemt? (Hoewel ik het met de motivatie niet eens ben).

Deze mensen stellen dat moslima�s met een hoofddoek het land uit moeten,

Je bent blijkbaar fout ge�nformeerd.  Enkel De Winter heeft dat gezegd, waarna de partij heeft gezegd dat dat enkel de Winters woorden waren, en dat zij het er niet mee eens waren. 

dat moslims geen moslimscholen moeten hebben en dat er geen moskeeen meer bijgebouwd mogen worden. En dan zijn moslims op hun lijst geen excuusmoslims? Ik denk eerder dat ze dan helemaal geen moslim zijn, aangezien een moslim zich niet bij zo�n partij zou aansluiten.

Weer vakjes-denken... Het verbaast je misschien, maar in de partijstatuten van het VB staat niets meer over 'vreemdelingen buiten'.  Er staat wel in dat wie hier wilt komen wonen, moet integreren.  En daar is niets mis mee.

 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
bouchragiechel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bouchragiechel Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 12:52

JEETJE ZEG! Wat krijgt die trut toch veel aandacht van iedereen.

Laat haar zeggen en doen wat ze wil ze komt zich zelf heus wel tegen hoor.

Op het begin ergerde ik me ook aan haar maar nu vind ik haar echt ZIELIG, ze wil alleen aandacht, ze weet zelf niet eens wat ze is, ze spreekt zichzelf steeds tegen.

Maak jullie alstublieft niet zo boos om die snol dat is wat ze wil.

ALLAH is met jullie mijn broeders en zussen

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 12:57
Trut, snol, ... Mooie woordenschat
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Jaseena Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 300
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jaseena Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 12:58

Salam Aleikum,

Ik zie het niet als een verloren strijd... maar een weg naar de overwinning, met zijn minde goede tijden misschien nu.

Woorden van een dwalenden zal nooit maar dan ook nooit Allah's woorden overwinnen.
Allah staat aan de kant van de rechtvaardigen, mensen die Zijn wetten naleven en weten waar het om draait, het is slecht een kwestie van tijd.
zo zie ik het

wasalaam

4 jaar -te jong
18 jaar -te overmoedig
trouwdag -te gelukkig
gezin -te druk
ziekte -te ziek
werk -te veel zorgen
oude dagen- te oud
DOOD -te laat om aan Allah te denken
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 13:28

Salamu alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Ik als Somalier vindt het ronduit schandalig dat z'on afvallige mens podium krijgt in het ned. debat. En dat zij ook een Somalier is maakt het alleen maar nog erger. Ik schaam me voor je Ayaan, schaam je!

Alles goed verder, iedereen

 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum, Hirshi Ali is extreem rechts (en dat voor een allochtoon die hier pas 10 jaar woont) en wilders is extreem rechts. En degenen die dat ontkennen zijn zelf ook anti islam. En als je dat niet erg vind dan vind je anti semitisme ook niet erg.


Mis dus.� Aangezien ik Hirsi Ali niet extreem rechts vind (Wilders denk ik wel, maar weet er te weinig over), maar wel tegen anti-semitisme en 'anti-islam' ben...Extreem rechts maakt wat mij betreft te veel 'hokjes', net als jijzelf hierboven.Het lachwekkende vandaag ook was het artikel over het Vlaams belang (vlaams blok) die stelden moslims op hun partijlijst te zetten. En ze zeiden dat het dan niet om excuusmoslims ging. HAHAHAHA


Er is op dit moment veel ophef in Belgie rond een under-cover journaliste die ge�nfiltreerd is in extreem-islamitische kringen.� Zij is zelf moslima, en beweert dat 90% van de moslims (de gematigde zeg maar) zich net zo doodergeren aan de extreme moslims als de gemiddelde vlaming.� Er zijn dan ook moslims die VB stemmen, en waarom zou je niet opkomen bij de partij waar je voor stemt? (Hoewel ik het met de motivatie niet eens ben).Deze mensen stellen dat moslima�s met een hoofddoek het land uit moeten,


Je bent blijkbaar fout ge�nformeerd.� Enkel De Winter heeft dat gezegd, waarna de partij heeft gezegd dat dat enkel de Winters woorden waren, en dat zij het er niet mee eens waren.


dat moslims geen moslimscholen moeten hebben en dat er geen moskeeen meer bijgebouwd mogen worden. En dan zijn moslims op hun lijst geen excuusmoslims? Ik denk eerder dat ze dan helemaal geen moslim zijn, aangezien een moslim zich niet bij zo�n partij zou aansluiten.


Weer vakjes-denken... Het verbaast je misschien, maar in de partijstatuten van het VB staat niets meer over 'vreemdelingen buiten'.� Er staat wel in dat wie hier wilt komen wonen, moet integreren.� En daar is niets mis mee.



Salaam Aleikum,

Allereerst vind je hirshi ali niet extreem rechts???? Omdat ze een vrouw is of omdat ze misschien allochtoon is??? En ik maak helemaal geen "hokjes", ik laat alleen maar zien hoe je extreem rechts georienteerde mensen kunt herkennen. Ik maak geoorloovd onderscheid op basis van een politieke voorkeur die niet acceptabel is. Blijkbaar vind je het wel acceptabel genoeg om het niet in een hokje te plaatsen.

En dan spreek je jezelf tegen over de undercover journaliste. Ze is geinfiltreerd in "extreem islamitische kringen" maar ze weet dat 90% van de "gematigde" moslims zich ook ergert aan de extreme moslims. Ten eerste zou ze als een zogenaamde "extreem" islamitische vrouw helemaal geen toegang hebben tot "extreem" islamitische mannen, dus dit klopt ook al niet en ten tweede zou ik graag willen weten op basis van welk onderzoek zij tot die conclusie is gekomen. Want hoeveel moslims zijn er ook al weer in Belgie???? Het is toch niet een onderzoek zoals laatst waarbij 300 ondervraagden representatief was voor 1 miljoen moslims.

En als het vlaams belang niet het vlaams blok is waarom is het nadat het vlaams blok verboden was opgericht???? Zijn het ineens totaal verschillende personen? Heel duidelijk zijn hun standpunten inzake vreemdelingen en dan met name moslims (zoals geen overheidsfuncties voor moslims). Het verbaast mij dat je hun standpunten verdedigt. En filip de winter is lid van het partijbestuur, dat hij is teruggetreden uit de schijnwerpers is waarschijnlijk om pr redenen. En ze hebben het niet over integreren in de partijstatuten, maar over assimileren en een speciale getuigenis voor moslims in belgie die ze moeten afleggen als teken van trouw aan de belgische staat.
Lees de statuten nog maar eens door ipv ernaar te verwijzen. Stem maar met plezier op het vlaams belang kimmie, want het houdt de moslims tenminste in toom of niet ;)


Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 14:31
In eerste instantie geplaatst door bouchragiechel

JEETJE ZEG! Wat krijgt die trut toch veel aandacht van iedereen.

Laat haar zeggen en doen wat ze wil ze komt zich zelf heus wel tegen hoor.

Op het begin ergerde ik me ook aan haar maar nu vind ik haar echt ZIELIG, ze wil alleen aandacht, ze weet zelf niet eens wat ze is, ze spreekt zichzelf steeds tegen.

Maak jullie alstublieft niet zo boos om die snol dat is wat ze wil.

ALLAH is met jullie mijn broeders en zussen

Assalaam Aleikoem,

Maar is Allah (subhanhu wa ta'ala) ook met jou? Allahoe alam

Overgeleverd door Abu Ad Darda dat De Profeet (v.z.m.h.) zei: Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen. (Moesliem)

Wa Aleikoem salaam

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 15:23
Mensen!
Wat een drukte om de uitspraak ten gunste van mevrouw Hirsch Ali. Denk
nu niet dat dit een teken is dat de samenleving zich massaal tegen Islam
keert. We leven in een geseculariseerde samenleving. Ook ten opzichte
van christenen zijn al jaren lang zaken die Christenen heilig achten aan
de kaak gesteld of zelfs belachelijk gemaakt. Dat hoort nu eenmaal bij
een land als dit en we leren er door verdraagzaam te worden... en ziet
deze dame alles nu echt zo extreem verkeerd?
Ze heeft zo haar ervaring met dingen die in naam van Allah met haar
gedaan zijn en ze zoekt rechtvaardigheid en misschien wel vergelding.
Als jullie haar het zwijgen op willen leggen, dan is dat niet de rechter of
de fatwa. De beste weg is haar plaatsvervangend vergeving te vragen voor
wat haar in naam van Islam en Allah aangedaan is... Broeder_Somal; iets
voor jou, inplaats van haar als iemand te zien die jouw eer aantast? En
waarom zouden "afvalligen" in nederland geen podium mogen krijgen?
Zoals gezegd, dit is een land waar gelovigen, ongelovigen, trouwen en
afvalligen een podium krijgen. Daar zul je toch mee moeten leren leven.

Verder lees ik vaak in postings, dat Allah zal oordelen op de Oordeelsdag.
Nou, ik zou zeggen, laat het over aan Allah, die de harten en de diepste
intenties kent.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2005 om 15:27

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X



Salaam Aleikum,

Allereerst vind je hirshi ali niet extreem rechts???? Omdat ze een vrouw is of omdat ze misschien allochtoon is???

Ik kan misschien beter de vraag stellen waarom ze wel extreem-rechts zou zijn...  Voor zover ik weet, is ze een liberaal en dus verre van extreem rechts, wat toch staat voor conservatief en veel staatscontrole (oa)?

En ik maak helemaal geen "hokjes", ik laat alleen maar zien hoe je extreem rechts georienteerde mensen kunt herkennen. Ik maak geoorloovd onderscheid op basis van een politieke voorkeur die niet acceptabel is. Blijkbaar vind je het wel acceptabel genoeg om het niet in een hokje te plaatsen.

Ik ben het niet eens met de methodes van Hirsi Ali, maar daar eindigt het bij mij.  Wat voor jou geoorloofd is, is dat trouwens voor een ander niet.  Als ik naar de punten van extreem-rechts kijk in Belgie (het VB dus, hoewel zelfs dat niet meer extreem rechts is...), zie ik trouwens ook wel overeenstemming met bepaalde standpunten die jij hebt bv anti-homo.  Hoewel het VB dan enkel vindt dat ze niet mogen trouwen, en jij wat meer...
Maw: is het dan een geoorloofd onderscheid van mij dat jij eigenlijk extremer bent dan het VB?  En dat je enkel tegen anti's bent, als het je uitkomt (wel tegen anti-islam, niet tegen anti-homo...)?


En dan spreek je jezelf tegen over de undercover journaliste. Ze is geinfiltreerd in "extreem islamitische kringen" maar ze weet dat 90% van de "gematigde" moslims zich ook ergert aan de extreme moslims. Ten eerste zou ze als een zogenaamde "extreem" islamitische vrouw helemaal geen toegang hebben tot "extreem" islamitische mannen, dus dit klopt ook al niet en ten tweede zou ik graag willen weten op basis van welk onderzoek zij tot die conclusie is gekomen. Want hoeveel moslims zijn er ook al weer in Belgie????

400.000 geloof ik, dat stond er ook bij.  En het is haar dus toch gelukt, ze gaf zich uit als islamitische studente die een thesis moest maken over de godsdienstbeleving in Molembeek.
Ze zei er bv ook bij dat ze die mannen geen hand mocht geven. 

Voor meer: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GVJD8 LMM 

En als het vlaams belang niet het vlaams blok is waarom is het nadat het vlaams blok verboden was opgericht???? Zijn het ineens totaal verschillende personen? Heel duidelijk zijn hun standpunten inzake vreemdelingen en dan met name moslims (zoals geen overheidsfuncties voor moslims). Het verbaast mij dat je hun standpunten verdedigt.

Het is een andere partij, en misschien komt dat niet door in NL, maar er zijn nieuwe gematigdere mensen binnengehaald, de statuten zijn veranderd, en de standpunten ook.  Het is immers gebleken dat op deze manier het VB niet verder kon.  Verder is het vreemdelingendebat niet het enige standpunt van het VB, maar hebben ze een heel programma daarnaast.

En filip de winter is lid van het partijbestuur, dat hij is teruggetreden uit de schijnwerpers is waarschijnlijk om pr redenen. En ze hebben het niet over integreren in de partijstatuten, maar over assimileren en een speciale getuigenis voor moslims in belgie die ze moeten afleggen als teken van trouw aan de belgische staat.

Hij is niet teruggetreden, hij is teruggefloten op dat hooddoeken-ding, aangezien de rest van de kopstukken het er niet mee eens waren.  Met die getuigenis heb ik ook geen moeite, tenzij het enkel voor moslims zou zijn, wat ik betwijfel.  Dat zal ik nog opzoeken.

Lees de statuten nog maar eens door ipv ernaar te verwijzen. Stem maar met plezier op het vlaams belang kimmie, want het houdt de moslims tenminste in toom of niet ;)

Ik ben N-VAlid.  Maar goed, ik weet dat je dit enkel schrijft om te pogen me te beledigen (aangezien ik volgens jou anti-moslimdingen zeg en dat volgens jou een motivatie is op het VB te stemmen).  Maar goed, ik zou zeggen dat jouw standpunten er heel wat beter bij aansluiten ivm homo's en zo ;-) spijtig dat ze niet in NL opkomen voor jou misschien?


Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 04:35
Salaam Aleikum,

Wat een onzin zeg. Jij beweert dus dat anti-islam niet extreem rechts is? Dan is volgens jou argument antisemitisme ook niet extreem rechts. Want als je hirshi ali niet anti islam kan noemen dan weet ik het ook niet meer. Ze wilde zelfs speciaal voor moslims een speciale screening bij sollicitaties in het bedrijfsleven, ze noemt de profeet (vzmh) een pedofiel. Ben je dan nog niet anti-islamitisch?

En liberalen zijn juist voor minder staatscontrole/bemoeienis, ze zijn ook voor meer vrijheid van de individu. Dat zijn als het ware de grondbeginselen van een liberaal en die zie ik niet terug bij Hirshi Ali. Jij wel???

Raar trouwens dat wat vroeger (na de 2e WO) nog extreem rechts werd beschouwd nu alweer begin te vervagen. Maar dit is begrijpelijk omdat de maatschappij in deze tijden alleen maar onzedelijker en geen normen en waarden meer hanteert die voor iedereen duidelijk zijn.
En dat ik anti homo ben volgens jou, ik zou het eerder anti homogedrag en activiteiten noemen, betekent niet dat ik verbonden ben met het VB. Een hele, maar dan ook hele domme stelling. Want het VB is bv ook anti pedofiel zoals elk ander partij betekent dit iedereen dan verbonden is met het VB en dus per definitie daarop zou moeten stemmen? Het socialiste partij in nederland is het op sommige punten eens met de VVD, betekent het dan dat ze moeten samengaan in 1 partij?? Onzinnige stelling dus Kimmie. En dat je de homo kwestie er weer bijhaalt geeft mij alweer aan dat je de discussie een andere wending wilt geven omdat je waarschijnlijk niet met betere argumenten kunt komen. Gaan we het weer over homo�s hebben dan kunnen we beter weer een nieuwe topic beginnen, want anders blijven we bezig.
En wat de journaliste betreft vind ik het bijzonder vaag dat ze de resultaten van haar onderzoek reflecteert op 400.000 moslims. En ze lijkt me meer iemand die de moslims als een mooi opstapje ziet om carriere te maken dan dat ze serieus onderzoek heeft gedaan. Maar blijkbaar ben je het er niet mee eens omdat ze precies dat heeft gezegd wat jij en vele niet moslims wilden horen. Of het betrouwbaar is, is iets anders.

En je weet net zo goed als ik, dat partijen zich altijd een programma hebben, maar dat het vlaams belang zich voornamelijk wil profileren op het gebied van anti islam sentimenten, omdat dat de zetels kan opleveren.
Een beetje naief van je om te denken dat de VB totaal veranderd is. LEes het programma maar eens goed door.

Raar dat je het beledigend vind wanneer ik je adviseer om op het VB te stemmen. Ik neem aan dat een partij die je probeert te verdedigen het ook waard is om op te stemmen. En ik ben niet zo kortzichtig dat ik op basis van 1 standpunt mijn stemgedrag ga bepalen. Blijkbaar veel mensen wel.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 05:02
asalaamo3alaikom       &n bsp;  wallahie deze zijn ook antie moslims   ze doen als of ze met ons willen praten maar willen een ding ons kwetsen met hun stom praaatjes  .ze hebben geen een keer gezegd we zijn het met jullie eens  dat zegt algenoeg ze komen op deze site om moslims te kwetsen en te redwisten  maar ze weten niet dat moslims  door dat hun geloof toeneemt.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 05:50
bekijk eens mijn posting "sexualiteit/alcohol id Islam"
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 09:06

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X



Wat een onzin zeg. Jij beweert dus dat anti-islam niet extreem rechts is? Dan is volgens jou argument antisemitisme ook niet extreem rechts. Want als je hirshi ali niet anti islam kan noemen dan weet ik het ook niet meer. Ze wilde zelfs speciaal voor moslims een speciale screening bij sollicitaties in het bedrijfsleven, ze noemt de profeet (vzmh) een pedofiel. Ben je dan nog niet anti-islamitisch?

Ik heb niet de indruk dat ze anti-islam is, maar door gebeurtenissen in haar leven, wel tegen de uitwassen, waaronder vrouwenbesnijdenis (vooral infibulatie).  Dat heeft op zich niet zoveel met islam te maken, maar in bepaalde landen doet men het wel overkomen alsof het islam is.
Wat die screening betreft, dat zou ik zo niet weten.  Daar wist ik ook niets van.  Men mag mensen best naar hun mening vragen over islamterrorisme of zo op een interview, maar idd niet systematisch of met een echte screening.


En liberalen zijn juist voor minder staatscontrole/bemoeienis, ze zijn ook voor meer vrijheid van de individu. Dat zijn als het ware de grondbeginselen van een liberaal en die zie ik niet terug bij Hirshi Ali. Jij wel???

Toch wel, ze is voor vrijheid van het individu.  Dat houdt ook in dat een besnijdenis een eigen keuze zou moeten zijn, of dat men liberale grondrechten mag beschermen.  Voor zover ik kan zien, is Hirsi Ali vooral tegen dingen die uit de islam zijn voortgesproten, maar het misschien niet zozeer zijn, en bepaald mensonterend zijn volgens liberale principes. 

Raar trouwens dat wat vroeger (na de 2e WO) nog extreem rechts werd beschouwd nu alweer begin te vervagen. Maar dit is begrijpelijk omdat de maatschappij in deze tijden alleen maar onzedelijker en geen normen en waarden meer hanteert die voor iedereen duidelijk zijn.

Voor mij vervaagt het niet, de term extreem-rechts wordt echter steeds vaker gebruikt om bepaalde mensen/partijen in diskrediet te brengen.  Verder kan je moeilijk een vgl trekken tussen Hirsi Ali of het VB, en het nationaal-socialisme.

En dat ik anti homo ben volgens jou, ik zou het eerder anti homogedrag en activiteiten noemen, betekent niet dat ik verbonden ben met het VB. Een hele, maar dan ook hele domme stelling.

Dat was ook net het hele punt.  Verder moet je niet komen zeuren dat dit een domme stelling is, als je mij - terwijl ik zeg tegen anti's te zijn, in tegenstelling tot jou - wel poogde als VB-er op te stellen.  Wie is er dan met de domste stelling gekomen?  Maar goed, het hele idee was ook net dat je bovenstaande zou zeggen.

Want het VB is bv ook anti pedofiel zoals elk ander partij betekent dit iedereen dan verbonden is met het VB en dus per definitie daarop zou moeten stemmen?

Net niet he...  Je zegt zelf dat iedereen anti-pedofiel is.

En dat je de homo kwestie er weer bijhaalt geeft mij alweer aan dat je de discussie een andere wending wilt geven omdat je waarschijnlijk niet met betere argumenten kunt komen. Gaan we het weer over homo�s hebben dan kunnen we beter weer een nieuwe topic beginnen, want anders blijven we bezig.

Het ging over anti's tegen bevolkingsgroepen.  Je kwam met de stelling dat je extreem-rechts bent als je zulke anti's hebt, terwijl je er zelf aan meedoet. Ik vind het trouwens onzin dat je pro-homo bent, maar anti homo-gedrag.  Hoe moet een homo zich anders gedragen?  Ga jij je als moslim misschien anti-moslim-gedrag vertonen?  Nee toch...

En wat de journaliste betreft vind ik het bijzonder vaag dat ze de resultaten van haar onderzoek reflecteert op 400.000 moslims. En ze lijkt me meer iemand die de moslims als een mooi opstapje ziet om carriere te maken dan dat ze serieus onderzoek heeft gedaan. Maar blijkbaar ben je het er niet mee eens omdat ze precies dat heeft gezegd wat jij en vele niet moslims wilden horen. Of het betrouwbaar is, is iets anders.

Wat wil ik dan horen?  Ik vond het net goed te horen dat 90% van de moslims wel degelijk gematigd is.

En je weet net zo goed als ik, dat partijen zich altijd een programma hebben, maar dat het vlaams belang zich voornamelijk wil profileren op het gebied van anti islam sentimenten, omdat dat de zetels kan opleveren.
Een beetje naief van je om te denken dat de VB totaal veranderd is. LEes het programma maar eens goed door.

Ik heb niet gezegd dat het VB totaal veranderd is, dus leg me geen woorden in de mond.  Wat ik zei, was dat de standpunten tov immigranten veranderd zijn, en dat ze ook echt moeite doen om hun standpunten waar te maken.  Ikzelf vind dat een goeie ontwikkeling, jij niet dan?

Raar dat je het beledigend vind wanneer ik je adviseer om op het VB te stemmen. Ik neem aan dat een partij die je probeert te verdedigen het ook waard is om op te stemmen. En ik ben niet zo kortzichtig dat ik op basis van 1 standpunt mijn stemgedrag ga bepalen. Blijkbaar veel mensen wel.

Inderdaad zijn veel mensen dat.  Maar je spreekt jezelf tegen.  Omdat ik het ermee eens ben dat het VB de anti-immigrantendingen uit z'n statuten gehaald heeft en dat goed vind, vind jij maar dat ik VB moet stemmen.  Blijkbaar toch een conclusie op basis van 1 standpunt van mij he?  Hoe noemde je dat zelf ook alweer?  Oh ja kortzichtig...

Doei Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 09:33
Ik heb hirshi Ali gisteren bij Barens en van Dorp gezien en ik vond ze eigenlijk best redelijk.
Het enigste belachelijke in deze situatie is het feitdat het blijkbaar nodig moet zijn dat zij een speciale beveiliging moet krijgen.
Ik vind dat dat moet gaan veranderen en wel zeer snel.
En desnoods met alle middelen denkbaar.
Het mag niet zo zijn dat  gekozen kamerleden zich moeten verbergen.

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 11:46
Salaam aleikum,

Ik ben blij dat je in ieder geval weet dat de islam niet de oorzaak is van de vele negatieve dingen die er gebeuren, maar dat dit door de cultuur komt. Daarin ben ik het helemaal met je eens. Maar ik denk dat je hirshi ali maar eens onder de loep moet nemen, met daarbij al haar uitspraken. Als je dan nog van mening bent dat ze niet extreem rechts is, dan moet je nog een keer naar haar uitspraken kijken en de woorden moslim, islam, de profeet mohammed (vzmh) of quran vervangen met jood, jodendom, de profeet mozes (vzmh)of torah en dan gaan nadenken. Geld ook voor jou criticus.

Liberalen willen alles zoveel mogelijk vanuit het individu. Dus geen sociale zekerheid en zoveel mogelijk kapitalisme. Ieder voor zich. En hierbij geldt ook vrijheid van godsdienst. Maar hirshi ali wil deze vrijheid inperken en vindt het blijkbaar nodig om bepaalde groepen hun vrijheden ontnemen, omdat zij wraak op haar ouders wil nemen.
Dan zeg neem een geweer en een enkeltje somalie en ga bij je ouders langs.
En zij weet verder dondersgoed dat de islam niet verantwoordelijk is voor bv besnijdenissen of mishandelingen, maar ze misbruikt haar kennis om zichzelf te verrijken. Ze houdt vast aan een slachtofferrol en blijft van tijd tot tijd uitspraken doen om niet vergeten te worden door de niet moslims.

Het vlaams belang zal ik nooit vertrouwen, en ze hebben hun naam juist veranderd en het programma aangepast om vertrouwen te krijgen. Dit verdienen ze niet en mensen zouden geen vertrouwen in ze moeten hebben. Extreem rechtsen worden niet van de ene naar de andere dag opeens minder extreem. Dit is niets meer dan een dekmantel voor ze, zodra ze een meerderheid hebben in belgie dan is het bye bye democratie.

Wat betreft mijn kortzichtigheid, nou weet je dus hoe het is als iemand anders kortzichtig is. En dat irriteert toch wel, niet?

En wat versta jij onder een gematigde moslim als ik vragen mag?

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 12:42
bismillah irahman irahiem en vrede zij met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, ik keek gisteren naar barend en van dorp en zag daar de grote vijand van allah zitten , heel de tijd kwam er alleen maar nutteloze dingen uit haar mond [zoals altijd] totdat zij de vraag kreeg of zij meschien voor altijd in angst moet leven, en de grote vijand van allah zei ja meschien wel, ik was zeer verheugd toen ik haar antwoord hoorde dat ze met angst zal verder moeten leven, ik hoop zelf ook dat zij op een zeer oudere leeftijd zal sterven, zodat haar bestrafing in het hiernamaals groter is
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 13:15
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem en vrede zij met de
heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, ik keek gisteren naar
barend en van dorp en zag daar de grote vijand van allah zitten , heel de
tijd kwam er alleen maar nutteloze dingen uit haar mond [zoals altijd]
totdat zij de vraag kreeg of zij meschien voor altijd in angst moet leven,
en de grote vijand van allah zei ja meschien wel, ik was zeer verheugd
toen ik haar antwoord hoorde dat ze met angst zal verder moeten leven,
ik hoop zelf ook dat zij op een zeer oudere leeftijd zal sterven, zodat haar
bestrafing in het hiernamaals groter is


MIS! De grote vijand van Allah is een haatdragend hart.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 13:28

In eerste instantie geplaatst door postpentacost


MIS! De grote vijand van Allah is een haatdragend hart.

inderdaad, precies toepasbaar op mevrouwtje Hirsi Ali!

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 13:33
dat klopt meneer postpentacost hirsi ali heeft de heillige profeet beledigd en heeft hem vergeleken met saddam hossein een tirannieke heerser leugens over hem verteld en hem beschuldigd een pedofiel te zijn, dus om iemand zo te beschuldigen moet je hem haten en dus een haatdragend hart hebben, daarom noem ik haar dus ook een grote vijand van allah
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 13:41
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

bismillah irahman irahiem en vrede zij met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen, ik keek gisteren naar barend en van dorp en zag daar de grote vijand van allah zitten , heel de tijd kwam er alleen maar nutteloze dingen uit haar mond [zoals altijd] totdat zij de vraag kreeg of zij meschien voor altijd in angst moet leven, en de grote vijand van allah zei ja meschien wel, ik was zeer verheugd toen ik haar antwoord hoorde dat ze met angst zal verder moeten leven, ik hoop zelf ook dat zij op een zeer oudere leeftijd zal sterven, zodat haar bestrafing in het hiernamaals groter is
           amin broeder jarab amin.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 maart 2005 om 14:01
Als je dan nog van mening bent dat ze niet extreem rechts is, dan
moet je nog een keer naar haar uitspraken kijken en de woorden moslim,
islam, de profeet mohammed (vzmh) of quran vervangen met jood,
jodendom, de profeet mozes (vzmh)of torah en dan gaan nadenken.


Beste Malcolm, een leuk verwisselspelletje. Hoe vind je deze? Inderdaad,
een nadenkertje...

9. 5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de Moslims
waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit
elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en tot Jezus bidden en
Kerkbelasting betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker,
God is Vergevensgezind, Genadevol
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.