Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Kolonisten steken Palestijns kind dood

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Kolonisten steken Palestijns kind dood
    Geplaatst op: 20 juli 2005 om 16:09
Kolonisten steken Palestijns kind dood

Gepubliceerd op woensdag 20 juli 2005

NABLUS (ANP) - Joodse kolonisten hebben woensdag op de Westelijke Jordaanoever bij Nablus een 12-jarig Palestijns kind doodgestoken. Het kind werd elf keer gestoken met messen, niet ver van zijn huis in het dorpje Qaryout. Dit berichtten ooggetuigen en medische hulpverleners.

Volgens een zegsman onderzoekt de Isra�lische politie de moord.


Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 16:13
Salaam Aleikum,

Ja, had dat palestijnse jongetje maar niet op hun grondgebied moeten lopen. Althans grondgebied dat ze op het oog hadden om te stelen....

Laten we het erop houden dat een palestijnse dood niet de moeite waard zijn om straaljagers in te zetten en steden af te sluiten. Dus ik denk dat de zionisten nu alleen krokodillentraantjes zitten weg te pinken. Als ze dat al zouden doen voor een camera.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 09:41
Triest hoe weinig men geeft om het leven van een medemens.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 09:51

Die elf messteken zullen in het vuur worden verwarmt en ze zullen eeuwig lijden.
Ashadoe alla ilaha illa Allah, het jongentje geniet nu inshallah.

Het wordt tijd om iets te doen.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 10:42
Die elf messteken zullen in het vuur worden verwarmt en ze zullen eeuwig lijden.

Niet als ze twee tranen huilen van oprecht berouw toch? Ik hoorde dat ergens anders op het forum.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 10:45
Als ze bekeren en spijt hebben, kan God hun vergeven of straffen.
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 06:54
Ik las dit. Nu weet ik het ook niet meer.
Terug naar boven
marleen Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 122
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marleen Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 07:39

In eerste instantie geplaatst door Anne

Die elf messteken zullen in het vuur worden verwarmt en ze zullen eeuwig lijden.

Niet als ze twee tranen huilen van oprecht berouw toch? Ik hoorde dat ergens anders op het forum.

Salaam aleikoum,

Weet iemand hier iets meer van. Ik heb hier nog nooit van gehoord. Tuurlijk zul je oprecht berouw moeten tonen, maar dan kan het toch even goed zijn dat je wordt gestraft. Dit kan voor zover ik weet tijdelijk zijn of voor altijd in de hel. Moge Allah mij vergeven als ik het fout heb gezegd.

Wasalaam,

Marleen

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 07:46
Ik heb het ook maar van iemand anders. Het stond in deze discussie: http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=4607&PN =1
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 07:50
Wat ik zei, was figuurlijk.

Maar wat Anne schreef klopt.
Er is een hadith over:

Ibn Abbaas verhaalt dat hij de Boodschapper van Allah hoorde zeggen: �De hel zal twee paar ogen niet aanraken: de ogen die tranen laten uit vrees voor Allah en de ogen die �s nachts op de weg van Allah de wacht houden.�  (Tirmidzie)

Maar aan de andere kant zegt de koran 4:93 dit:

De vertaling van
Hassan Alaoui en Mohamed el-Fers:

En wie een gelovige opzettelijk doodt, zijn vergelding zal de hel zijn; daarin zal hij vertoeven. God's toorn is op hem; Hij heeft hem vervloekt en zal hem een grote straf bereiden.

of de vertaling van Sofian S. Siregar:


En wie een gelovige opzettelijk doodt: zijn vergelding is de hel, hij is eeuwig levend daarin. En Allah is woedend op hem en vervloekt hem en Hij bereidt voor hem een geweldige bestraffing.

het is dus de vraag of ze in het Paradijs kunnen komen.
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 07:52

salamoe alaikoem,

zo gebeurt het dagelijks in Palestina, maar deze keer is het toevallig gezien. het wordt tijd voor een anti-zionistische beleid...

salam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.