Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

STEUN - NA BEDREIGING GESTOPTE COLUMNISTE

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: STEUN - NA BEDREIGING GESTOPTE COLUMNISTE
    Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 11:50

 

 

ik zie bni bouyash niet staan

 

zo mooi alleen kom ik daar nooit buiten :P

waar staat bni bouyash??? ik zie niet?

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 11:52
Salaam Aleikum,

Volgens mij is dit een globaal overzicht en niet te gedetailleerd ;)

Sorry maar dit was het enige wat ik had.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 11:53
haha, het is ook de grootste stam dacht ik : ), maar kheir als je maar moslim bent, dat zal je op de dag des oordeels redden.
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 12:01
In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

haha, het is ook de grootste stam dacht ik : ), maar kheir als je maar moslim bent, dat zal je op de dag des oordeels redden.
Dat is het allerbelangrijkste
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 13:30

Bismillah Irahman Irahiem hummm aangezien er hier alleen maar mashallah Mocros berbers zijn ben ik dan de enigste arabische mocro??

Wa gair inshallah le koel al muslimien!

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 15:01

 

We komen allemaal bijna uit dezelfde omgeving van Magreb (Nador is niet echt goed te zien).

Leuke stamkaart.

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 22:05

Waar ging deze topic ook alweer over?

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 05:54

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Volgens mij is dit een globaal overzicht en niet te gedetailleerd ;)

Sorry maar dit was het enige wat ik had.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

 

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

ik zit nu op school :moe:

maar inshallah thuis ga ik nog eentje plaatsen want heb thuis ook zo'n plaatje hiervan maar dan goed  de jouwne was ook mooi hoor mashallah...

 

 

en pietjepuk.. het dit topic ging over of wij voor haar een stem wouden aan brengen en eerlijk gezegd..... ik vind dit veeel belangrijker dan die hele vrage vrouw...

aith wayegher power

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 07:28
Hoezo vaag?
KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 07:39

simpel zat,

boontje komt om zijn loontje...zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar..als je domme dingen zegt dan heb je de kans dat er iemand tussen de mensen zit die hier stom op gaat reageren...

en die vrouw weet echt niet waar ze over praat.Wat heb ik daar toch een ontzettende hekel aan, als mensen van hun eigen soort ras, de rest van hun ras de kop indrukt of als ze ergens praten waar ze geen verstand van hebben.Ik hoop dat haar ondergang nabij is of dat ze snel van gedachten veranderd.

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 07:50

mij dorpen staan daar ook niet bij  azanaya  van gehoord broeders   3ayn7amra ,

maar ik ben jong weggegaan daar woon in de stad.

we zijn allemaal de zelfde  moslims ,maar is wel leuk om teweten waar iedereen vadaan komt.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 09:01

Salaamoe alaikum

mijn ouders komen ergens uit te bergen, maar later had mijn oom 3 huizen later bouwen in bni bouyash en toen is mijn vader verhuist dus na zo'n huis in bni bouyash van mijn oom, en 4 jaar geleden heeft mijn vader dat oude huis laten vernielen en een nieuw huis daar gebouwd.. wel jammer eerst kon je via dak naar het huis van mijn oom, zat zo'n gat in de muur  en nu moet je eerst 4 verdiepingen naar beneden dan naar buiten en dan naar de buren :P  hahhaa, maar gair inshallah....

maar wel leuk om te weten waar iedereen vandaan komt, maar dat zal je later niet nodig hebben. op de dag des oordeels. we zijn moslims van elkaar. en van vele ook landgenote maar belangrijkste is dat we MOSLIMS zijn alhamdoulillah

wa salaamoe alaikum

najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 09:09
In eerste instantie geplaatst door mujaheed_ila

simpel zat,

boontje komt om zijn loontje...zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar..als je domme dingen zegt dan heb je de kans dat er iemand tussen de mensen zit die hier stom op gaat reageren...

en die vrouw weet echt niet waar ze over praat.Wat heb ik daar toch een ontzettende hekel aan, als mensen van hun eigen soort ras, de rest van hun ras de kop indrukt of als ze ergens praten waar ze geen verstand van hebben.Ik hoop dat haar ondergang nabij is of dat ze snel van gedachten veranderd.

Wat je hier stelt is dus feitelijk dat er iemand mag komen om jouw geweld aan te doen als de desbetreffende persoon jouw opvatting in deze verwerpelijk vindt? Is het dan ook boontje komt om zijn loontje?

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 10:31
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Ik herinner me nog hoe Dick Advocaat de trainer van het nederlands elftal met de dood werd bedreigd tijdens de EK wedstrijd nadat hij als ik het me nog goed herinner een speler had gewisseld?? en toen nog voor een land verrader werd uitgemaakt

Is dit voor jou een argument om de dreiging goed te praten?

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 oktober 2005 om 10:56

Ik heb het artikel van Maroudi gelezen, alsook wat zij daarna moest meemaken, welke bedreigingen ze naar haar hoofd kreeg. Boos ben ik, heel boos. Boos om de absolute dom en botheid van de daders.

 

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.