Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Noem je zelf liever geen Moslim...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Somos Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Somos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Noem je zelf liever geen Moslim...
    Geplaatst op: 09 november 2006 om 17:09

Ik haal al mijn berichten weg om de rede die ik in mijn afscheidsbrief heb geschreven.

Vergeef mij..

Terug naar boven
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2006 om 17:41
Sallaam ahleikom

Toen je de Qoraan las mag ik dalil van welke vers ?  kan zijn dat je het verkeerd hebt opgevat.
Volg de koraan en de sunnah Ben hamdullah moslim. Wanneer ik een zonde bega betekend nie dat ik geen moslim meer ben ik kan berouw tonen en weer verder gaan moet goede daden verichten. Dat maakt van mij geen kafir of een NIET moslim.
Masallah broeder

wasallaam
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2006 om 18:01
Mijn vader leerde ons:
1.Ga luisteren wat in dat gebedshuis wordt verteld. Begrijp je dat niet dan leg ik je het nog wel een keer uit;
2. Gedraag je naar wat in dat gebedshuis wordt verteld;
3. Kun je dat, dan kun je daar verder wegblijven;
4. Kun je dat niet: blijf er dan ook weg. Er is niets waar ik zo'n hekel aan heb als aan vuile huichelaars
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 03:51
Dus hoe dan ook; ga nooit een gebedshuis binnen
Bedoel je dat?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 03:55

salaam aleykoum,

elhamdullilah ben ik moslima tis een zegen en Allah leid wie hij wilt en doet dwalen wie hij wilt,

Het is een eer en een zegen om na het licht te mogen gaan,en Allah schenkt kennis aan zijn trouwe dienaren inshaAllah horen we daar allen bij

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 05:20
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Dus hoe dan ook; ga nooit een gebedshuis binnen
Bedoel je dat?


Eerder: Zoek en doe, in zielsverbondenheid, wat gedaan moet worden. Indachtig de Boodschap. Doe niet als�f, misleid niet jezelf en je medemens. Dan heb je al zat te doen, genoeg met jezelf te stellen.
   
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 05:26

slaam oe 3ailaikom broeders en zusters

heb geduld

a salaam oe 3alaikom
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 12:10

Ik begrijp de titel niet? Echt niet.

Salaam Nefertiti

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2006 om 12:24





=================   S T O R I N G ====================

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.