Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ramadan smsjes

 Post Reply Post Reply
Schrijver
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ramadan smsjes
    Geplaatst op: 13 september 2007 om 09:15

Assalaamoe3leikoem,

 

Voor degenen onder ons die vandaag nog een mooie Ramadan sms willen verzenden:

 

Bismillah,

Ik wens je een gezegende Ramadan vol rust en liefde voor Allah Sub7anahoe wa ta3ala. We verwelkomen deze maand met oprecht berouw en strevend om deze maand te benutten met goede daden Moge Allah je Imaan en taqwaa vergroten, je beschermen en voorzien ik vraag Allah om ons samen te verenigen in het Huis waarin Zijn Barmhartigheid rust

~~~~ Allahoema Ameen ~~~

 

Ramadan Mubarak Moge Allah onze vasten accepteren. Moge de Koran onze gids zijn in deze heilige maand en tarawih onze balans zijn om onze imaan te verhogen. Moge Allah onze zielen reinigen met de woorden die wij zullen reciteren van de koran ~Allahoema Ameen~

 

Moge Allah onze harten zuiveren in deze gezegende maand
Onze zonden vergeven
Onze gebeden verhoren
En ons vasten accepteren Ameen
Ramadan Kareem

Allah, Degene die de harten doet omdraaien maak onze harten standvastig op Uw geloof. Wij vragen Allah onze vasten, gebeden en goede daden te accepteren, Ameen Ramadan Mubarek

Er staat weer iets te gebeuren Iets wat onze harten met imaan zal kleuren De gezegende maand staat weer voor de deur. We ontvangen hem met een verlangend hart Geen tijd meer voor getreur. Bij deze wens ik je een maand met zoveel moois wat Allah je zal schenken Bij deze wil ik duidelijk maken dat de Ramadan een maand is om je Taqwaa te vergroten. Ramadan Mubarek

Een maand die ons aan het denken zet Een maand vol doe3a's en gebed Eeen met met veel waarde Voor de moslims op aarde Een maand waarin het mooiste uit de mens komt Een gezegende maand die Allah naar de aarde zond Moge Allah je zegenen met het goede, behoeden van het kwade. Moge Allah je belonen met het Paradijs Ameen

 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
pakerjon Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 februari 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pakerjon Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2013 om 11:49
interesting Discussion..
thanks for sharing it with us,,,
Clap
BH0-006 http://www.actualtests.com/exam-BH0-006.htm     
640-864 http://www.actualtests.com/exam-640-864.htm
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.