Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Talibanleider pakistan

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Robin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 02 oktober 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Robin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Talibanleider pakistan
    Geplaatst op: 02 oktober 2010 om 14:47
Goedemiddag ,

Ik hou me eigenlijk nooit bezig met wat iemand gelooft of doet , dat zijn mijn zaken niet laat ieder in zijn waarde.
Ik geloof zelf in niets namelijk en leef gewoon lekker mijn leven.
Ooit een keer de klas uit gestuurd omdat ik tegen mijn lerares zei , alle oorlogen die er zijn geweest komen allemaal door het geloof.
Gisteren zag ik dan op de tv een intervieuw met de 2de taliban leider die nederland een lesje gaat leren ivm de wetten die tegen de islam zijn , etc. etc.
Gaat dit betekenen dat er aanslagen gaan komen ofzo?
Hoe denkt men erover?
De moslims die hier wonen willen die dan ook dat er een lesje geleerd moet worden ?
En ik weet waar ik over praat weet genoeg over de islam , heb ook een nichtje die nu in libie woont omdat haar man daar imam is geworden en zij is gewoon nederlandse.
Maar ik hoop dat de forum lezers kunnen begrijpen dat ik de uitspraken van de taliban leider toch wel dreigend vind.

vriendelijke groeten Robin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 oktober 2010 om 20:06

Beste Robin,

Die talibanleider is een middeleeuwse tiran.

Draai de zaak eens om: Zal deze primaat akkoord gaan met de bouw van kerken in zijn achterlijke cultuur? Zal hij akkoord gaan dat ongelovigen zonder boerka, cq hoofddoek kunnen leven in zijn gebied?

Nee. Hij heeft derhalve geen enkel recht eisen te stellen.

Dat hij vindt dat de talimannetjes ons een lesje moeten leven geeft aan hoe groot de splinter in zijn oog is.

 

Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 oktober 2010 om 21:18

Beste Robin,

Aanvullend op je bijdrage wens ik nog het volgende bij te dragen. Je stelt het volgende: "Ik hou me eigenlijk nooit bezig met wat iemand gelooft of doet , dat zijn mijn zaken niet laat ieder in zijn waarde".

De islam zal jouw nooit in jouw waarde kunnen laten omdat haar oorsprong dat niet toelaat. Je bent een dhimmi, een ongelovige, een homo, een andersdenkende? Pech. De islamitische GOd staat jouw nooit toe te zijn wie je bent.

Ik verzoek je mijn naam te googelen, als een van de eerste slachtoffers van de kern.

groetjes,


 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.