Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

levensverhalen van de profeten

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: levensverhalen van de profeten
    Geplaatst op: 21 februari 2011 om 22:51
Nee. nee Zustertjee, je komt er niet zomaar vanaf door alleen maar na te zeggen wat jouw geleerden beweren. En ook niet door vijf maal daags braaf te bidden. Er is véél en véél meer voor nodig! Waarom overigens richt de Moslim nog steeds het achterste richting Westen tijdens het gebed? Immers, sinds dat bekend is dat de aarde rond is weten we dat datzelfde achterste ook in het Oosten wordt "gezien".   


Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 februari 2011 om 16:47
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Nee. nee Zustertjee, je komt er niet zomaar vanaf door alleen maar na te zeggen wat jouw geleerden beweren. En ook niet door vijf maal daags braaf te bidden. Er is véél en véél meer voor nodig! Waarom overigens richt de Moslim nog steeds het achterste richting Westen tijdens het gebed? Immers, sinds dat bekend is dat de aarde rond is weten we dat datzelfde achterste ook in het Oosten wordt "gezien".   


Groet, Alzukar


nee dat klopt maar zoals ik al zei, de geleerden zijn er niet voor niks en je moet alles zelf "onderzoeken" en dat doe je met behulp van de geleerden.

wij hebben opgedragen gekregen om te bidden richting het oosten, om te buigen richting het oosten.


mvg zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2011 om 13:13
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Nee. nee Zustertjee, je komt er niet zomaar vanaf door alleen maar na te zeggen wat jouw geleerden beweren. En ook niet door vijf maal daags braaf te bidden. Er is véél en véél meer voor nodig! Waarom overigens richt de Moslim nog steeds het achterste richting Westen tijdens het gebed? Immers, sinds dat bekend is dat de aarde rond is weten we dat datzelfde achterste ook in het Oosten wordt "gezien".   


Groet, Alzukar


nee dat klopt maar zoals ik al zei, de geleerden zijn er niet voor niks en je moet alles zelf "onderzoeken" en dat doe je met behulp van de geleerden.

wij hebben opgedragen gekregen om te bidden richting het oosten, om te buigen richting het oosten.


mvg zustertjee


Luister jij uitsluitend naar wat islamitischegeleerden over een bepaald onderwerp te zeggen hebben en, zo ja, waarom?

Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2011 om 20:22
nou nee alleen als het door meerdere geleerde word gezegd en als ik weet waar hun hun "informatie" vandaan halen en hoe ze op het antwoord zijn gekomen.
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 februari 2011 om 12:09
Dus je bent ook bereid om kennis aan te nemen van mensen die geen moslim zijn? En wat doe je als moslimgeleerden zeggen dat die kennis onjuist is?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 februari 2011 om 23:57
Leuk overigens, die "godsdiensten"
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 maart 2011 om 17:23
nou nee als ongelovige mensen echt kennis hadden dan waren ze geen ongelovigen

gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2011 om 00:07
En jij hebt echt kennis?   
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2011 om 00:09
En wat is daarvoor dan je bewijs? Jouw verwijzing naar moslimgeleerden die jou wijsmaken dat zij de "waarheid" in pacht hebben?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 maart 2011 om 00:18
Wat vind je ervan wanneer ik zeg dat ik mensen, die vijf maal per dag een opperwezen (Allah) aanbidden, beschouw als heidenen?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 maart 2011 om 14:54
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Wat vind je ervan wanneer ik zeg dat ik mensen, die vijf maal per dag een opperwezen (Allah) aanbidden, beschouw als heidenen?



van mij mag je dat vinden hoor mij een zorg.
wij hebben toch vrijheid van meningstuiting in nl.
ik VIND dat jij ontwetend bent.

gr zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 maart 2011 om 14:59
In eerste instantie geplaatst door alzukar

En jij hebt echt kennis?   



nou om te zeggen dat ik echt kennis heb denk ik dat het wel mee valt maar om nou te zeggen dat ik helemaal geen kennis heb dat is dan weer niet zo.

en ik heb me niet voor niets op deze site aangemeld dat heb ik gedaan om meer kennis op te doen maar ja dat gaat nogal heeeeeeeeeeel erg traag maar gaiyr insha allah komt nog wel en ik zit daarom nu meer op sites dat mij verder brengt dan deze ondanks dat deze site ook veel hadiths enz. zitten.

gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 maart 2011 om 15:03
In eerste instantie geplaatst door alzukar

En wat is daarvoor dan je bewijs? Jouw verwijzing naar moslimgeleerden die jou wijsmaken dat zij de "waarheid" in pacht hebben?



zij maken mij niks wijs zij vertellen wat zij weten en ze vertellen daaarbij ook wie het heeft overgeleverd als meerdere mensen hetzelfde zeggen en die ook hetzelfde overleveraars hebben waarvan ik weet dat deze iets te maken had met de profeet(of leefomgeving) dan lijkt het me wel heel raar en knap van ze dat ze allemaal dezelfde "leugens" hebben of dat ze allebei niet echt kennis hebben.
maar goed allah weet het het beste

gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 maart 2011 om 10:29
Ja, ja.......... Maar hoe verklaar jij -bijvoorbeeld- dat een heleboel van wat er in de Koran en de Hadith staat gewoon niet klopt wanneer het wordt vergeleken met gegevens uit niet-islamitsche bron? Zijn alle niet-moslims dan soms leugenaars of zo? En nou kun je me wel duizend keer zeggen dat alles wat er uit de mond van Mohammed kwam het woord van God (en DUS wáár) was, maar dat geloof ik gewoon niet evenmin als ik datzelfde geloof van -bijvoorbeeld- Jezus of welke profeet dan ook. Wat niet inhoudt dat ik ongelovig ben, maar ik denk gewoon heel anders over die dingen.
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 maart 2011 om 00:35
Eigenlijk vind ik alle profeten van het Jodendom, het Christendom als ook de Islaam halve garen daar waar zij verkondigen dat zij in direct of indirect (bv. via een engel als agent gods) contact waren met de Schepper.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2011 om 17:25
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Ja, ja.......... Maar hoe verklaar jij -bijvoorbeeld- dat een heleboel van wat er in de Koran en de Hadith staat gewoon niet klopt wanneer het wordt vergeleken met gegevens uit niet-islamitsche bron? Zijn alle niet-moslims dan soms leugenaars of zo? En nou kun je me wel duizend keer zeggen dat alles wat er uit de mond van Mohammed kwam het woord van God (en DUS wáár) was, maar dat geloof ik gewoon niet evenmin als ik datzelfde geloof van -bijvoorbeeld- Jezus of welke profeet dan ook. Wat niet inhoudt dat ik ongelovig ben, maar ik denk gewoon heel anders over die dingen.
Groet, Alzukar


dat is het nou juist ik geloof het dus wel dat jij dat niet doet dat is dan jou probleem niet de mijne, ieder z'n eigen graf en bestraffing.
en dan ben je dus wel ONgelovig want je gelooft er niet in.
en ik ja ik geloof het wel als het in de koran want dat is zoals jij al zei het woord van allah(S.W.T) en ik geloof in hem en niet in geleerden ik geloof niet alles van elke geleerden want ik ga ook nog ijken of het klopt enz. en ik geloof al helemaaaaaaaal niet in een ongelovige nee.
en het is niet zo dat alle ongelovig leugenaars zijn net zoals dat niet alle moslims terroristen zijn en niet alle marokkanen criminelen zijn en niet alle christenen pedofielen/verkrachters zijn.
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 maart 2011 om 17:32
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Eigenlijk vind ik alle profeten van het Jodendom, het Christendom als ook de Islaam halve garen daar waar zij verkondigen dat zij in direct of indirect (bv. via een engel als agent gods) contact waren met de Schepper.


ja nou ik geloof zowel in de profeten van de joden en christenen als in die van de islam want het jodendom en christenen is kennen bijv. mozes en jezus en dat ik geloof ook in hun.

en wat ik ook zo raar vind is dat mensen geloven in een boek dat gewoon zelf herschreven is en niet precies is overgeschreven als in het oude testament stond maar ja zoals ik al zei ieder z'n eigen graf en bestraffing.

en de joden die de echte regels na leven dus een "echte" jood is die gelooft in het zelfde als moslims en we hebben dezelfde geboden.
en de christenen die de echte regels volgen en het oude testament leest(geldt overigens ook voor de joden) en daar naar leeft hebben dezelfde geboden etc.
dus zijn hun ook gelovig en niet gelovig als in dat ze een geloof hebben maar gelovig en ongeloving in de islam als je snapt wat ik bedoel.

:)
gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2011 om 00:38
Dag Zustertjee,
Zoals je misschien weet is het Nieuwe Testament het belangrijkste boek voor christenen. Is dat Nieuwe Testament herschreven/vervalst? Zo ja, hiervan graag bewijs.
Van de Koran weet ik dat daaruit blijkt dat Mohammed maar weinig wist over het chistendom in zijn tijd.
Groet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 maart 2011 om 19:06
het nieuwe testament is belangerijker dan het oude? raar hoor.
en zelfs de christenen noemen het OUDE EN NIEUWE testament.

gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 maart 2011 om 14:22
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

het nieuwe testament is belangerijker dan het oude? raar hoor.
en zelfs de christenen noemen het OUDE EN NIEUWE testament.

gr.zustertjee



Het zijn twee boeken. Weet je ook iets over het verschil tussen beide?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 00:30
En, nadat je bovenstaande vraag van mij hebt beantwoord, kun je dan ook aangeven waarom er vervolgens de "noodzaak" ontstond aan zoiets als jouw "Heilige Koran"?
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 00:32
Werkelijk, ik word hier helemaal vrolijk van
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 00:33
Sorry voor het varkentje hierboven......Is niet halal, ik weet het
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 18:18
het zijn inderdaad 2 boeken de 1 is het orgineel en nieuwe testament is herschreven en daarbij zijn dingen weggehaalt en toegevoegd.
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 18:23
In eerste instantie geplaatst door alzukar

En, nadat je bovenstaande vraag van mij hebt beantwoord, kun je dan ook aangeven waarom er vervolgens de "noodzaak" ontstond aan zoiets als jouw "Heilige Koran"?



sorry maar ik snap je vraag niet.

gr.zustertjee
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 18:30
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Werkelijk, ik word hier helemaal vrolijk van



dat is fijn
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
zustertjee Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 14 augustus 2010
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zustertjee Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 18:32
In eerste instantie geplaatst door alzukar

Sorry voor het varkentje hierboven......Is niet halal, ik weet het



ow dat maakt niet uit hoor want naar dat plaatje kijken is niet haram.
raar dat je dat nou niet weet
Ik Geloof In Allah`Ta Ala Net Zoals Een Blinde Gelooft In De Zon Niet Omdat Hij De Zon
Ziet Maar Omdat Hij Die Voelt!!

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 22:28
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

het zijn inderdaad 2 boeken de 1 is het orgineel en nieuwe testament is herschreven en daarbij zijn dingen weggehaalt en toegevoegd.


Dat "herschreven" geldt evenzozeer voor de Koran die gewoon een menselijke bewerking is van wat al eerder bekend was.
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 23:11
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In eerste instantie geplaatst door alzukar

En, nadat je bovenstaande vraag van mij hebt beantwoord, kun je dan ook aangeven waarom er vervolgens de "noodzaak" ontstond aan zoiets als jouw "Heilige Koran"?



sorry maar ik snap je vraag niet.

gr.zustertjee


In het Nieuwe Testament (Evangelieën) wordt met Jezus'Woord een radicaal nieuwe weg tot goed-samenleven aangegeven waarbij een beroep wordt gedaan op de rede (licht). Met de Koran wordt die weg verlaten en is sprake van een terugkeer naar mozaïsme (duisternis).
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 maart 2011 om 23:14
In eerste instantie geplaatst door zustertjee

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Sorry voor het varkentje hierboven......Is niet halal, ik weet het



ow dat maakt niet uit hoor want naar dat plaatje kijken is niet haram.
raar dat je dat nou niet weet


Ik weet zoveel nog niet
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234 5>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.