Islaam.nl Forum
Verplicht haram eten. |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
JoezerNeem ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 28 januari 2015 Online status: Offline Berichten: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 28 januari 2015 om 21:53 |
Hallo lezers,
Ik zou graag een (beter) moslim zijn. Ik ben aan het leren bidden en mezelf aan het informeren over de islam. Mijn moeder is ongelovig en heeft een beetje en slecht beeld over de islam. Ze laat me ook vaak verplicht haram vlees eten. Mijn oudere zus, die moslim is en niet bij ons woont, heeft er al eens met haar over gepraat, maar het heeft niets veranderd ![]() Mijn vraag is nu of het erg is dat ik haram vlees eet tegen mijn zin.
|
|
![]() |
|
dawoed ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 24 maart 2015 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Beste JoezerNeem,
In de Islam wordt alles waarbij je wordt gedwongen en jij hier tegen bent niet als jouw zonde gezien. Salam |
|
![]() |
|
JoezerNeem ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 28 januari 2015 Online status: Offline Berichten: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Dat wist ik niet.
Dankje voor je antwoord |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.