Islaam.nl Forum
Wederkomst Jezus / Isa |
Post Reply ![]() |
Schrijver | |
Gelooft.com ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 19 juli 2015 Online status: Offline Berichten: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 19 juli 2015 om 17:21 |
De website Discovering Islam heeft onlangs verklaard dat Jezus (Isa) in 2022 terugkeert. Zes jaar daar aan voorafgaand, in 2016, verschijnt eerst Imam Mahdi, al kan hij ook dit jaar al terugkomen. Vooral de laatste tien jaar wordt er binnen de Islam een eindtijdvisie ontwikkeld. Hoe denken de leden in dit forum hierover? En, wat betekent een evt. wederkomst van Jezus (Isa) voor moslims?
|
|
![]() |
|
Marocaantje ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() ![]() Lid geworden: 04 juli 2003 Locatie: Saudi Arabia Online status: Offline Berichten: 1819 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Zou mooi zijn als Mahdi dit jaar / volgend jaar komt. Heeft de wereld hard nodig!
Wat het zou betekenen voor ons? Ik denk allereerst een bevestiging van ons geloof en wellicht een begin van een nieuw tijdperk!
|
|
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin |
|
![]() |
|
Gelooft.com ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 19 juli 2015 Online status: Offline Berichten: 3 |
Allereerst hartelijk dank voor de reactie!
Mijn vraag was n.a.v. een bericht op Discovering Islam. Het is mij niet duidelijk waarom eerst Imam Mahdi komt, en daarna Jezus (Isa). Kan iemand mij dat uitleggen, hoe daar binnen de Islam tegenaan wordt gekeken?
|
|
![]() |
|
OnlineAccount ![]() Newbie ![]() Lid geworden: 12 november 2014 Online status: Offline Berichten: 13 |
Graag wil ik je uitnodigen om een kijkje te nemen op de onderstaande link:
HET CHRISTENDOM ONDER DE LOEP http://christendom.al-yaqeen.com/ |
|
![]() |
|
Khabir ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Groupie ![]() Lid geworden: 19 maart 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 446 |
Mehdi (a.s) komt om de eenheid te vormen onder de moslims en ze te zuiveren zodat ze klaar zijn voor de komst van Isa (a.s) , want als Isa komt zal de oorlog tussen de leger van Dadjal en de leger van de gelovigen plaats vinden.
|
|
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.