Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onrechtvaardig.......

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Onrechtvaardig.......
    Geplaatst op: 06 oktober 2004 om 13:32

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe Broeders & Zusters Fi Dien,

(Hallo, voor de overige)

Hieronder een artikel die ik erg goed vind.

Alvast veel leesplezier toegewenst :-)

Hoe onrechtvaardig en hypocriet is de Nederlandse regering?

Terwijl moskee�n worden gesloten en Islamitische boeken worden verboden, blijft de Bijbel toegestaan en de winkels die ze verkopen blijven open. Waarom..? Want de Islaam  zegt ongeoorloofde dingen over homoseksuelen.... Nee, dit heeft niks te maken met homoseksuelen. De Nederlandse regering misbruikt de homo's in hun koude oorlog tegen de Islaam. Deze laffe honden durven de strijd niet openlijk aan en misbruiken de zielige homo's die toch al zoveel lijden, en nog meer zullen gaan lijden na hun dood.

Want het is een feit dat homoseksualiteit altijd al verboden is geweest. Zowel in het Jodendom als het Christendom is homoseksualiteit een grote zonde en verboden. Ik vraag mij af of de teksten in de Bijbel en de Thora oproepen tot haat tegenover de homo's. Ik ben overtuigd van wel, maar de Bijbel en de Thora zullen heus niet verboden worden, en de winkels die ze verkopen blijven gewoon open. Nee, deze laffe, onrechtvaardige en hypocriete regering is zo laf, ONRECHTVAARDIG en HYPOCRIET, dat deze eigenschappen met hoofdletters geschreven dienen te worden. Lees de teksten in kwestie zelf maar:

Nieuw Testament, Romeinen 1:24-27: "Daarom heeft God hen in hartstochten overgegeven aan onreinheid, zodat bij hen het lichaam onteerd wordt. Daarom hebben de natuurlijke omgang vervangen door de tegennatuurlijke. Eveneens hebben de mannen de natuurlijke omgang met de vrouwen opgegeven, en zijn in wellust voor elkander ontbrand, als mannen met mannen schandelijkheid bedrijven en daardoor het wel verdiende loon voor hun afdwaling in zichzelf ontvangen."

Oude Testament, Leviticus 18:22-23: "En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijke geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw. Een gruwel is het."

Oude Testament, Leviticus 20:13: "Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijke geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen."

Leviticus 20:13: "De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht."

Zie hier, homo's moeten dood volgens het Oude �n Nieuwe Testament. Als dit niet aanzetten tot haat is, dan ben ik gek. Homo's moeten dood volgens het Oude �n Nieuwe Testament, maar deze blijven gewoon in de boekenwinkels liggen. Homo's moeten dood volgens het Oude �n Nieuwe Testament, maar ach, het is gemakkelijk om tegen de moslimgemeenschap aan te schoppen, want die ligt toch al zwaargewond op de grond. Homo's moeten dood.

Hoe onrechtvaardig en hypocriet is de Nederlandse regering...?!


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
*Rahima* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 27 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 295
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Rahima* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 oktober 2004 om 15:09

Wees dr blij mee

Leven is het meervoud van lef
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 oktober 2004 om 16:07

Het verschil zit hem erin dat moslims in moslimlanden ook daadwerkelijk de homoseksueel ombrengen en het misschien ook graag hier zien gebeuren. Bij de christenen is er enkel kans op het laatste geval.

Er zijn dus niet twee identieke situaties en DUS kan men niet spreken over hypocrisie en onrechtvaardigheid.

Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 oktober 2004 om 18:33

Marokaantje,

De bijbel is niet verboden in Nederland en ook de Koran niet.

Er is dus in dit opzicht geen verschil.

Tevens kunnen we denk ik wel stellen dat in Nederland meer Moskeeen geopent worden dan gesloten. Dus ik begrijp je klacht niet.

Nederland is noch een Christelijk land , noch een Islamitisch  land.

En volgens mij is dat maar goed ook. Ik zou er niet aan moeten denken dat we in dit land een gereformeerde grondwet zouden hebben. of dat Nederland zou vervallen in een land dat de Katholieke wetten weer voor de honderd procent zou omarmen.

En dat geldt ook voor de Islamitische.

Ik zal me toelichten .

In de Middeleeuwen was de Katholieke wet hier toonaangevend. Dat betekende dat elke andere gedachte of geloof tot de dood veroordeelt werd.De brandstapels smeulen nog na.

De streng gereformeerden in dit land zien elk ander geloof als afkomstig van de duivel, dus daar hoef je ook niks van te verwachten.

Tot mijn spijt geldt dit ook voor alle islamitische staten. Die blinken ook niet uit in tolerantie. (mischien in het verleden wel , maar nu zeker niet.)

Ik mag dus gerust de conclusie trekken dat in dit Kafir land dat geen enkele religie laat overheersen in verband met wetgeving, dat juist hier het mogelijk is dat er zo iets als andere religies kunnen floreren, ook al behoren die niet tot hun erfgoed en geschiedenis.

In Nederland is homosexualiteit niet veboden. Deze mensen zijn hier volledige en volwaardige staatsburgers.

Een religieus persoon mag wel zeggen dat zijn religie dit niet goedkeurt maar men mag niet oproepen tot het ter dood brengen of zels discrimineren van deze personen. Net zo min als dat  een gereformeerde mag zeggen dat een anders denkende of volgens hun rite anders handelend persoon ter dood gebracht moet worden of de dood verdient.

Wij zijn een land met verschillende mensen en op de een of andere manier moeten we zien samen te leven.

Weet je ik ben blij dat eindelijk de onderhandelingen zullen gaan starten met Turkeye voor het lidmaatschap van de Eu.

Wanneer het voormalig hart van het voormalige Osmaanse rijk stevig in europa gevestigt zal zijn , dan verwacht ik dat dit soort van discussies eindelijk voorbij zullen zijn.

Waren we maar vast een jaar of acht verder :-)

 

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 12:32
In eerste instantie geplaatst door *Rahima*

Wees dr blij mee

Ik dacht dat jij niet meer terug zou komen op het forum, maar goed....

Voor de overige: bedankt voor jullie reacties, al heb ik niet echt het gevoel dat er inhoudelijk op is gereageerd. (Maar dat maakt niks uit).

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 13:06

Je hele stuk staat of valt met de begrippen 'onrechtvaardig' en 'hypocriet'. Herne en ik hebben aangetoond dat je hele redenering niet staande blijft, omdat het geen goede kijk op de zaken geeft. Dat noemt men inhoudelijk ingaan.

Je moet maar eens leren dat er mensen zijn die foutieve dingen uit stukken halen.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 13:16

 

Je hele stuk staat of valt met de begrippen 'onrechtvaardig' en 'hypocriet'. Herne en ik hebben aangetoond dat je hele redenering niet staande blijft, omdat het geen goede kijk op de zaken geeft. Dat noemt men inhoudelijk ingaan.

Je hoeft mij echt niet uit te leggen wat inhoudelijk reageren/erop ingaan betekent. Daarvoor heb ik jou echt niet nodig. (Het is maar dat je het weet).

Zoals je ook hebt kunnen lezen, probeerde ik te zeggen dat: "naar mijn gevoel niet inhoudelijk is gereageerd."

Je moet maar eens leren dat er mensen zijn die foutieve dingen uit stukken halen.

Als jij het zegt.

Met Vriendelijke Groeten,

Marocaantje

P.s. Reacties die trouwens niets met het onderwerp hebben te maken, reageer ik niet op.

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 13:20

Het is jammer dat je niet met kritiek om kunt gaan. Niet dat ik het niet gewend was van een deel van de moslimbeweging, maar toch.

Die Bushtactiek van jou is niet bepaald volwassen te noemen.

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 13:28

 

Je mag het zien zoals jij wilt.

Alleen moet je er niet altijd vanuit gaan dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt.

Maar ga zo door

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 13:31

Het is bijzonder vreemd te zien dat je niet kunt uitleggen waar mijn weerlegging spaak loopt, maar wel kun je zeggen dat ik niet gelijk heb.

Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 oktober 2004 om 14:20

Salaam aleikum,

ik vind het een typisch artikel. Eigenlijk is er wel op gereageerd. Ik vind de reactie van Herne erg goed en ben het dan ook met hem eens.
Verder zijn er wel hele rare denkbeelden over de islam in Nederland te vinden  Toen ik tegen iemand vertelde dat ik moslim geworden was, was de eerste reactie van iemand: ben je nu niet bang dat je man later je kinderen gaat ontvoeren...... *Kin op de grond*
Daar moeten we zeker wat aan doen.

Toch ben ik het dus ook niet eens met veel moslim-radicalen. Ik geloof niet in DE waarheid voor iedereen, als iedereen niet zelf die waarheid aanneemt als zijn waarheid. Dat staat al het extremisme in de weg.

Verder mag Rahima hier nog steeds reageren, als ze dat wil. Dat ze zich wat ongelukkig heeft uitgedrukt is al helemaal uitgemolken in een andere discussie. Hou het dan ook ontopic, please.

Salaam happylady
Terug naar boven
Mystica Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 65
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Mystica Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2004 om 15:25

Het is inderdaad helemaal niet waar dat moskeen in Nederland gesloten worden..er komen er enkel meer bij en ook de Koran mag gewoon verkocht worden in Nederland....

Het enige wat je niet mag doen in Nederland in relatie tot dit artikel: je mag niet oproepen tot haat tegen mensen (ongeacht of ze nou homo of hetero zijn trouwens). Je mag ook niemand vermoorden in Nederland...

Maar volgens mij heeft dat niks met Nederland te maken....deze dingen mag je in heel veel landen niet.

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2004 om 16:28
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Oude Testament, Leviticus 20:13: "Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijke geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen."

Leviticus 20:13: "De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht."

Zie hier, homo's moeten dood volgens het Oude �n Nieuwe Testament.

Dat tweede citaat is geen Leviticus/wajikra 20:13, dat is kennelijk verzonnen door iemand. Er staat dus nergens dat homo's door mensen gedood moeten worden in de citaten die je geeft.

Maar buiten dat, al stond het er wel. Kijk, er zullen heus onder de meer naar de letter levende christenen mensen zijn die vinden dat homosexualteit bestraft moet worden op grond hiervan (en een christen die mensen daartoe publiekelijk zou aansporen, zou zeker ook hevig de wind van voren krijgen bij het uitkomen daarvan), maar gelukkig zijn er ook veel mensen die de heilige geschriften gebruiken om op verst�ndelijke wijze te leren een beter mens te zijn in plaats van ze als een excuus te gebruiken om dat verstand uit te mogen schakelen.

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2004 om 19:25

�Dat was toch wel inhoudelijk, niet dan?

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 03:21

Assalamoe alykoem Martinuzz,

maar wat bedoel je met verzonnen, staan die verzen niet in de bijbel ?

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 03:30

wa 3alaykumu s sal�m, Abou Jabir,

Het stukje dat ik ge-quote heb van Marocaantje bevat 2 keer Leviticus 20:13. Ik ben al die citaten even nagelopen, gewoon uit nieuwgierigheid, en toen viel me dat op. Het eerste citaat is Leviticus 20:13, het tweede niet. Het tweede wijkt ook zoveel af van het eerste dat het onmogelijk een vertalingskwestie kan zijn. Dan is het dus �f verzonnen door iemand �f verkeerd geciteerd.

Maarrehh, de rest staat er inderdaad gewoon in!

wa s sal�m,

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 oktober 2004 om 06:24

 

Asalaam 3alaikom Warahmatoellah Wabarakatoehoe,

Bedankt voor je verbetering :-)

Gayr InchaAllaah..

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.