Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

mijn verhaaltje

 Post Reply Post Reply
Schrijver
souhajla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souhajla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: mijn verhaaltje
    Geplaatst op: 27 juli 2005 om 09:38

salaamoe alajkoem,

Beste abdulwadud, amin en jazaakoeAllahoe gajr voor je doe3ae. Moge Allah ook je en al de moslims al het geluk schenken inschaAllah.

ma3a salama

Het leven is als een batterij, voor je het weet is het voorbij. Gebruik je tijd dan heb je geen spijt.
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 11:43
as Salaam Aleykoum wR wB,

Proficiat souhajla moge Allah jou geluk schenken.

Haha broeder01 we zijn niet allemaal even snel als jou.

Beslama,

abd al Wadud
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 11:35

salam,

waarom reageren de mannen niet..

salam

Terug naar boven
souhajla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souhajla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 juli 2005 om 11:28

salaamoe alajkoem wa rahmatoeLaah wa barakatoeh,

Beste Taya, ik heb hem al vergeten kort nadat ik dat vorig berichtje had geschreven en alhamdoelilah ik ben mijn ware tegengekomen en ik ben nu gelukkig verloofd. en nu op weg naar het huwelijksbootje.

ma3a salama

Het leven is als een batterij, voor je het weet is het voorbij. Gebruik je tijd dan heb je geen spijt.
Terug naar boven
taya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2005 om 05:21

salam

weetje je kan eigenlijk nu niet veel doen wan thij heeft een vrouwtje vanuit marokko en jij bent hier nog een vrijgezel. begrijp je en zina is haraam dus zou ikzeggen ook al is het moeilijk je moet hem vergeten .

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2004 om 18:44

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Ik weet wel niet of de 'hollanders' hier begrijpen wat een (n)onkel is  Dus voordat jullie t vragen, dat is een oom...  

Jawel hoor, Kimmie! We zijn hier ook opgegroeid met Suske en Wiske enzo, dus de meeste 'hollanders' hebben wel een basisvocabulaire Vlaams ;)

Sterkte, Souhajla! Moeilijk voor je!

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2004 om 15:30
Succes ermee dan.  Ik weet wel niet of de 'hollanders' hier begrijpen wat een (n)onkel is  Dus voordat jullie t vragen, dat is een oom...  Groetjes Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
souhajla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souhajla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2004 om 14:59

salaamoe alajkoem,

ja de vrouw van mn onkel zal het proberen te zeggen aan zijn zus en zo via zijn zus zal hij het te weten komen en dan zullen we zien.

wa salaam

Het leven is als een batterij, voor je het weet is het voorbij. Gebruik je tijd dan heb je geen spijt.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2004 om 14:53
Hoi,
is er geen mogelijkheid om het toch met hem te bespreken (eventueel met derden)?  Als jullie echt om mekaar geven, zou het toch wat te erg zijn om de omstandigheden ertussen te laten komen.  Ook al is dat andere meisje nu zijn verloofde, als hij in zijn hart bij jou wil zijn, is dat waar hij ook echt moet zijn.  Het zou voor dat andere meisje zo ook niet eerlijk zijn...  Succes ermee, Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
souhajla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souhajla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2004 om 14:51

salaamoe alajkoem,

ik dank jullie allemaal voor jullie antwoorden. islamic-shala,nee ik had niemand op het oog. Het kwam gewoon door mijn studies. ik wou toen niemand in mn hoofd zetten anders zal ik niet goed kunnen blokken. Maar ja, wat er zal gebeuren zal gebeuren en allas is voorbestemd. Allah swt sluit een deur totdat Hij een andere deur zal openen.

wa salaam

 

Het leven is als een batterij, voor je het weet is het voorbij. Gebruik je tijd dan heb je geen spijt.
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2004 om 16:03

Salaam Oe Ehleykoom wr wb,

Ik heb je verhaal gelezen , ik vind het erg voor je ...

En ik hoop Inch'Allah dat een respectvollemoslim man je de hand gaat komen vragen,...

salaam oe ehleykoom wr wb Oegt y.

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
islamic-shala Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 09 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamic-shala Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2004 om 13:39

ja maar waarom zij je dan geen ja?

wilde je zelf niet of had je iemand anders op het oog?

ik vind het erg treurig voor je maar ik zal echt voor je bidden dat er iemand anders die oed is voor je komt maar treur nou niet meisje, dat heeft geen zin meer ga door met je leven en ish'allah komt er iemand voor je

succes meid

Terug naar boven
islamic-shala Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 09 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islamic-shala Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2004 om 13:28
In eerste instantie geplaatst door souhajla

salaamoe alajkoem,

Er heeft 3 jaar geleden een jongen die op mijn school (hij zat in een hogere jaar) zat mijn hand gevraagd. Hij heeft nooit maar ook nooit met me gesproken. Hij is een goede gelovige en weet dat hij een meisje pas mag leren kennen als hij de toestemming krijgt van haar ouders. Ik ken zijn zussen,moeder en vele familieleden. Ze zijn echt goeie mensen tbaarkAllah Toen hij mn hand had gevraagd, zei mijn vader laat hen eerst afstuderen en dan zullen we zien. Hij zei ook van als de jongen iemand anders vindt of zij iemand anders, ja dan mogen ze gerust met hun leven verder. In die 3 jaar zijn er veel aanvragers voor me gekomen, maar telkens zei ik nee omdat ik met die ene jongen in mijn achterhoofd zat. Ik heb echt vele jongens die ik graag wou leren kennen voor hem afgewezen omdat ik op ��n of andere manier wist dat hij op me wachtte. En eerlijk ik wou hem eens spreken en met een derde persoon erbij zoals het hoort. Ik heb eigenlijk nooit, aan niemand toegegeven dat ik hem wou leren kennen om isnchaAllah later een toekomst op te bouwen. Aan mijn ouders zei ik altijd, nu nog niet heb mijn studies en zo, tot ik afstudeer. Nu vandaag kreeg ik het nieuws dat hij deze vakantie in marokko iemand heeft aangevraagd om te trouwen. Hij heeft ook aan de vriend van mijn vader gezegd dat mijn vader me niet wou geven aan hem , terwijl mijn vader hem dolgraag als schoonzoon wou. Die vriend zei ook dat die jongen me echt wou en dat hij een goede man is. Ik voel me nu echt slecht en heb zo'n spijt dat ik toen geen ja had gezegd. Hij leek me echt een geschikte man. wat moet ik nu doen???  Ik hoop dat iemand me kan helpen en of wat raad kan geven.Gajr inschaAllah

wa salaam 

 



     
 
  ik weet het neit, je kan het beste advies aan je ouders vragen veel succes
Terug naar boven
souhajla Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote souhajla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 oktober 2004 om 11:39

salaamoe alajkoem,

Er heeft 3 jaar geleden een jongen die op mijn school (hij zat in een hogere jaar) zat mijn hand gevraagd. Hij heeft nooit maar ook nooit met me gesproken. Hij is een goede gelovige en weet dat hij een meisje pas mag leren kennen als hij de toestemming krijgt van haar ouders. Ik ken zijn zussen,moeder en vele familieleden. Ze zijn echt goeie mensen tbaarkAllah Toen hij mn hand had gevraagd, zei mijn vader laat hen eerst afstuderen en dan zullen we zien. Hij zei ook van als de jongen iemand anders vindt of zij iemand anders, ja dan mogen ze gerust met hun leven verder. In die 3 jaar zijn er veel aanvragers voor me gekomen, maar telkens zei ik nee omdat ik met die ene jongen in mijn achterhoofd zat. Ik heb echt vele jongens die ik graag wou leren kennen voor hem afgewezen omdat ik op ��n of andere manier wist dat hij op me wachtte. En eerlijk ik wou hem eens spreken en met een derde persoon erbij zoals het hoort. Ik heb eigenlijk nooit, aan niemand toegegeven dat ik hem wou leren kennen om isnchaAllah later een toekomst op te bouwen. Aan mijn ouders zei ik altijd, nu nog niet heb mijn studies en zo, tot ik afstudeer. Nu vandaag kreeg ik het nieuws dat hij deze vakantie in marokko iemand heeft aangevraagd om te trouwen. Hij heeft ook aan de vriend van mijn vader gezegd dat mijn vader me niet wou geven aan hem , terwijl mijn vader hem dolgraag als schoonzoon wou. Die vriend zei ook dat die jongen me echt wou en dat hij een goede man is. Ik voel me nu echt slecht en heb zo'n spijt dat ik toen geen ja had gezegd. Hij leek me echt een geschikte man. wat moet ik nu doen???  Ik hoop dat iemand me kan helpen en of wat raad kan geven.Gajr inschaAllah

wa salaam 

 



     
 
Het leven is als een batterij, voor je het weet is het voorbij. Gebruik je tijd dan heb je geen spijt.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.