Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Zoveel verboden...

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Zoveel verboden...
    Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 06:47

In eerste instantie geplaatst door Roefa

Waar mijn intense gevoel van geluk vandaan komt vind ik ook lastig aan te geven. Het is er als ik rustig naar de Quran luister, zoals nu tijdens de Ramadan in de Moskee. Het is er als ik in diep gebed verzonken ben en ik voel dat Allah naar mij kijkt. Het is er als ik mij ongelukkig voel en ik steun zoek. Ook dan vind ik deze in de Islam. De Islam is voor mij als soort een fundering, waar je niet doorheen kunt zakken. Een gevoel van thuis zijn, geaccepteerd worden en altijd het gevoel te hebben dat er een deur voor je open staat.


Dit is precies wat ik ook voel. Het maakt me heel erg rustig van binnen, alsof ik niet zo nodig meer mee hoef te doen aan de ratrace en intens gelukkig! God is de Machtige, de Verhevene, die het z� waard is om aanbeden te worden!!

Zeg: Hij is God als enige, God de bestendige. Hij heeft niet verwekt en is niet verwekt en niet ��n is er aan Hem gelijkwaardig! Soerat al-Ichlaas.

Salaam happylady
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.