Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Regels over oorlogsverklaring

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Regels over oorlogsverklaring
    Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:00

Geachte heer Zalm,

Naar aanleiding van uw reactie, dat het land in oorlog is, wil ik u als burger iets meededelen. De AIVD noemt ze Hofstad, zij noemen zichzelf Martelaars, ik noem iedereen gewoon mens. Dat ten eerste, ten tweede wil ik u duidelijk maken, dat uw de oorlog heeft verklaard aan hen. Deze mensen kunnen dit zien, als een rechtvaardiging om tegen u en anderen ten strijde op te trekken.

'En als gij ontrouw van een volk vreest, verstoot hen dan op gelijke wijze' (8:58)

In dit vers wordt de moslims verboden openlijke vijandige acties tegen hun vijanden te ondernemen zonder een duidelijke oorlogsverklaring tegen hen, behalve natuurlijk als de vijand al met agressie begonnen is.

De Moslims mogen niet zonder een oorlogsverklaring ten strijde trekken. Als men nu kijkt naar de VS: De VS heeft de oorlog verklaard en dit rechtvaardigd de strijd van de moslims daar, dat men terug mag vechten.

Kijkt met nu naar dit polderlandje: meneer Zalm moet zich eens gaan verdiepen in de Islam, want hij realiseert zich niet dat hij juist EXTREMISME aanwakkert met zulke woorden. Hij heeft de oorlog verklaard, de mensen rondom Mohammed B. zullen dit als rechtvaardiging zien, om terug te vechten.

Ik, als moslima, heb ook mijn mening hierover. Hoewel Zalm de oorlog heeft verklaard aan terrorisme, vraag ik me af, of hij niet denkt zoals Bush:

'of je bent voor ons, of tegen ons'!

Beste Zalm, ik kan je dan vertellen, wanneer jij zoals Bush gaat handelen en ten strijde trekt om de Islam te vernietigen, dat ik natuurlijk niet blijf slapen.

Groet Imaan.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:11


MashALLAH!!!!!!!!
Terug naar boven
BlAcKsHaDoW15 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 121
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote BlAcKsHaDoW15 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:34

Assalam ahleikom

Massallah bericht Imaan

Nak ben ff naar die site gegaan http://www.robert-fisk.com/iraqwarvictims_page1.htm  La hawla walla quwatta illa billah

Helden ? IRak Bevrijden ? Ik zie alleen afslachting

waslaam

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 november 2004 om 07:41

Alaykoum wa Salaam, beste broeders,

Onze geliefde Profeet vzmh heeft ons ook regels opgesteld hoe men dient te handelen tijdens een oorlog. Natuurlijk ben ik niet te spreken over het handelen van de VS en zijn coalitietroepen, maar we dienen onze ogen niet te sluiten voor de fouten die onze broeders en zusters momenteel begaan. Ik heb daar een topic over geopend: Irak (en andere landen).

We dienen niet te handelen uit wraak, emoties, maar puur omwille van Allah Ta'ala. Momenteel heb ik het gevoel dat men de VS haat en vanuit die gedachte wraak probeert te nemen op de vijand, maar dat is niet wat onze Profeet vzmh ons heeft achtergelaten.

FiaminAllah Imaan

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.