Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ik ga het forum verlaten

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ik ga het forum verlaten
    Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:01

Assalaam alaykoum wa Rahmatullah wa Barakatuuh broeders en zusters/ Gegroet beste niet-moslims,

Bij deze wil ik jullie meededelen dat ik het forum ga verlaten. Ik heb veel geleerd van velen, zowel van moslims als van niet-moslims. Het respect voor elkaar is soms ver te zoeken, maar over het algemeen gezien ben ik heel blij, hoe wij met elkaar omgaan. Ik wens jullie veel succes hierbij en wees rechtvaardig naar elkaar toe, ongeacht of hij/zij dezelfde overtuiging heeft als jou. Ik hoop dat jullie ook aan mijn woorden zullen denken en ik hoop voor de niet-moslims, dat ze ooit de Islam zullen omarmen, want ik wens jullie het allerbeste toe.

FiaminAllah, Met vriendelijke groeten Imaan.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:10

selam mijn zus jammer dat je gaat
mag ik zo vrij zijn om te vragen naar de reden ???
hudayfah
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:11

Salaam Oe Ehleykoom,

Ik zag dat nog niemand had gereageerd dus doe ik het maar

Nou ik vindt het best jammer dat je weggaat alleen (al heb ik niet echt sociaal contact met je), Ik be zeeeer blij dat je van deze site wat hebt geleerd...

En stel dat je je gedachten veranderd je bent altijd welkom terug op deze site inch'Allah ...

Ma3a Salaam Oegt Y.

 

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:11

Salaam,

Zuster, ik hoop dat je blijft want het is altijd leerzaam om jouw berichten te lezen.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:13

Salaam oe ehleykoom,

sorry oegty hudayfah kzag nog niet dat je wat had getypt je dus excuse me voor deze zin = ) Ik zag dat nog niemand had gereageerd dus doe ik het maar

Ma3a salaam oegt Y.

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
lika Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 16 februari 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote lika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:15
salaam

zuster veel geluk verder bye je bent altijd terug welkom hoor!!!!!

Moge Allah over je waken.
En jouw plekje in het paradijs maken.
Moge Allah je behoeden.
En je beschermen van je eigen woede.
Moge Allah jou genadig zijn.
En je verlossen van al de pijn.

Moge Allah je geliefd maken bij de mensen.
En je gelukkig maken, mocht je dat wensen.
Moge Allah jouw hart verlichten.
En zijn Goddelijke licht in de mensenharten stichten.
Moge Allah jouw gebeden accepteren.
En de kafirs doen bekeren.

Moge Allah de ummah versterken.
En onnodige geweld beperken.
Moge Allah iedere moslim zegenen.
En de zusters en broeders doen herenigen.
Moge Allah jouw gelukkig maken.
En ieder moslim niet af laten haken.

Moge Allah ons tot Zijn gehoorzaamheid leiden.   

Beslema oeghtik fie deen





DE DOOD IS ZO VLAKBIJ MAAR DAT BESEF JE NIET ..... ALS JE GENIET GENIET DAN OP DE MANIER DAT ALLAH swt JE DE HEMEL AANBIEDT...!!!!!
Terug naar boven
Juwairiyah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 458
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Juwairiyah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:16

Assalaamoe Alaikum wa Rahmatullahi wa Barakatuhu,

moge Allah swt je bijstaan in alles wat je doet en inshaAllah nog zult gaan doen.

In wens je het allerbeste toe, ou7ibouki fi Laaha Ta3alaa,

Umm `Aqeelah

Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:26
geen problemo mijn zus lief van je
Terug naar boven
happylady3113 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 03 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 757
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote happylady3113 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 11:36
Salaam aleikum Imaan,
jammer dat je gaat. Je was vaak erg relaxed als de gemoederen weer eens hoog opliepen. Ik wens je alle goeds toe.
Salaam happylady
Terug naar boven
aghi fi dien Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 14 maart 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 25
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aghi fi dien Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 12:20
salaamo alaykom

tis zeer jammer ya oght dat je vertrekt. maar wat het ook mag zijn ik wens je veel geluk in dit leven en het hiernamaals. Moge ALLAH je leiden op zijn rechtgeschapen pad en je weg naar het paradijs vergemakkelijken en je belonen voor al de kennis die je hebt doorgegeven. AMIEN

wa salaamo alaykom wa rahmatollah
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 12:31

 

Oegtie dit is een grote verlies voor dit forum, ik vond je reacties altijd top. Je gebruikte altijd de juiste woorden op het juiste moment. Jammer dat je weg gaat. Ik wens je veel geluk en wijsheid toe.

 

 

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 12:34

Alaykoum wa Salaam, allemaal,

Djazak Allah Ghairan/bedankt voor al jullie reacties. Het heeft te maken met een zwakheid van me, waar ik eerst aan moet werken, voordat ik weer daadwerkelijk advies kan geven aan anderen. Verder ga ik er niet op in.

Imaan

 

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 12:52
ok mijn lieve zus het gaat je goe en ik hoop echt
dat ik ooit eens van je hoor inshalah dan kan ik je vertellen dat ik ondertussen getrouwd ben enz hahahaha
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 13:52

 Ik zal je wel missen oegty, want bij vele gesprekken heb jij mij veel raad gegeven wat ik nooit zal vergeten, en jouw berichten zij altijd fijn om te lezen en zeer leerzaam, Moge Allah je behoeden voor de Shaytaan en je zwakheid doen versterken zo ook je Imaan, en je kennis doen vergroten.

Een applausje heb je wel verdient

Ma3a salama, oegt fie deen Noor al-Islaam

Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 november 2004 om 16:32

Salaam Oe Ehleykoom

Shokran Oegty hudayfah

Ma3a salaam Oegt Y.

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
hudayfah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 23 november 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 85
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote hudayfah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2004 om 03:08
selam yassira


ik vind het wel jammer dat mensen zoals onze oegt gaat jij niet?



maar wel goed wat een van haar redenen zij
dat ze wel open is en durft   
daarom weet ik inshalah met behulp van allah lezen we snel een mooie terug komst mailtje



jullie allebij een leive groet van hudayfah
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 november 2004 om 04:09
Incha Allah oegty!!!
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 november 2004 om 16:39

Assalamoe alykoem,

subhanAllah....., ik heb ook hier eerder aangedacht, aangezien dit forum alleen maar saaier wordt.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2004 om 01:44

Essalaamo 3alaikom oegt Imaan,

Ook al ken ik je niet echt, Ik schrok wel een beetje toen ik je berichtje las. Zoals mijn voorgangers ook hebben gezegd, Ik vind het ook heel jammer dat je van plan bent om hier geen reacties meer van je te plaatsen. Ik vond ze ook altijd prettig om te lezen. En ik waardeer je respect voor iedereen. Verder wens ik je nog een heleboel goeds in dit leven en hoop ik dat al je wensen uit mogen komen. Eigenlijk geloof ik nog niet echt dat je echt weggaat, Ik weet niet, Klinkt misschien raar, maar is gewoon mijn gevoel. Ik hoop in ieder geval dat we insha Allah af en toe nog wat van je kunnen vernemen. En natuurlijk is het alleen maar leuker als je steeds vaker wat van je laat horen!

Lmoehiem, Je weet zelf het beste wat goed voor je is. Stiekem wil ik je toch wel van gedachten laten veranderen, hihi.

Heel veel groetjes van Ni3met en nogmaals: Laat af en toe wat van je horen!

Wassalaamo 3alaikom

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2004 om 02:09
Assalaamoe Alaikoem,

BarakAllahoe Fieqoem voor alle kennis die je met ons gedeeld hebt. Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) onze kennis vergoten en ons sterk en standvastig maken op Zijn weg.

Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) je een mooi leven geven, met veel vreugde.


Wa Alaikoem Salaam

Je broeder in Islam

NAK
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2004 om 08:01

Hoi Imaan,

sorry voor de late reactie, was niet online dit weekend.  Ik vind het erg spijtig dat je gaat, en ik hoop dan ook dat je snel weer terugkomt  Verder wou ik je zeggen dat ik je echt heb zien groeien hier, in je manier van praten en dingen uitleggen en met mensen omgaan (oa ikke dus).

Liefs Kim

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Brigitte Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 182
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Brigitte Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 november 2004 om 10:39

Hoi Imaan,

Ook ik wil je uit de grond van mijn hart het allerbeste en veel wijsheid wensen en je bedanken voor de (soms zeer heftige) discussies die wij hadden. Wij allemaal zijn mensen met allemaal onze goede en foute kanten. Waar zijn wij anders mens voor h�? Uiteindelijk wil iedereen een vrolijk en gelukkig leven. Zolang wij dit elkander kunnen gunnen komt alles best goed.

Ik wil je tot slot 2 zinnen die een goede oude vriend persoonlijk aan mij in een moeilijke periode heeft geschreven, niet onthouden, misschien heb jij er wat aan en anders weerleg je ze gewoon ok?:

Je bent al je ervaringen en al wat je hebt meegemaakt
Accepteer het verleden, het heeft gemaakt tot wie je bent

Nou meissie,

Het beste!

Terug naar boven
anis Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 mei 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 55
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote anis Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 november 2004 om 09:06

salaam zuster,

Ik ook zal het spijtig vinden want ook al was ik ni echt met jouw in contact toch las ik altijd je reacties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er veel van heb geleerd en neem aan dat de anderen het met me eens zullen zijn.

Verder wens ik je nog veel succes en hoop dat we snel iets van je zullen horen. Wink

Wasalaam, je oegt Anissa

"Wendt u tot uw Heer en onderwerpt u aan Hem voordat de straf over u komt, want ...

(39:54)
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 13:39

Assalaam alaykoum/Hallo allemaal,

Djazak Allah Ghairan/bedankt voor de reacties. Ik kan het toch niet laten, om zo af en toe mee te kijken en mijn mening te geven. Een pauze af en toe is nodig, om een reflectie te kunnen geven op je eigen handelen. Weet dat je voor iedere handeling verantwoording voor moet afleggen.

Imaan.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 december 2004 om 15:42

Assalamu alaikum zuster,

ik begrijp precies wat je bedoelt; I've been there too.

Welkom terug! (al is het maar af en toe)

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.