Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Irakeze verkiezingen

 Post Reply Post Reply
Enquête vraag: vind jij dat er verkiezingen moeten komen in Irak?
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
51 [46.36%]
23 [20.91%]
0 [0.00%]
36 [32.73%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hamzah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Irakeze verkiezingen
    Geplaatst op: 18 januari 2005 om 07:23

Elselaamoe alaikoem oegwany el moslimien

ik ben zelf een irakees en wil weten wat jullie van de verkiezingen vinden want ik ga namelijk stemmen Insha-eAllah want ik denk dat dat de enige manier is om de terroristen uit ons land weg te jagen die het land kapot maken en ook die Amerikannen

En Insha-e Allah(SWT) zal Irak beter worden

Dus ik heb ja gekozen

Selaam

 


Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 07:26
Helemaal mee eens.  Ik hoop ook dat Irak snel een legatieme regering heeft, en zowel terroristen als amerikanen oprotten.  Dan kan er eindelijk eens wat gedaan worden voor het gewone volk, dat na tientallen jaren oorlog eindelijk weer aan de opbouw van een eens welvarend land kan beginnen. Gr Kim
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hamzah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 07:30
dankje voor je stemmen Kimmie en ook voor je reactie

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 07:36
Misschien wil je dan wel een vraag beantwoorden...  Hoe denkt het iraakse volk gemiddeld zelf over de terroristen?  Net als jij of steunen ze ze of ...?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hamzah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 08:11

Ja een hele goeie Vraag nou kijk gemideld nou wat zeg ik de meeste Irakezen denken dezelfde als mij het is ook wel logisch want wie wil nou zijn eigen land kapot maken en wie wil niet in vrede leven en als er irakeze terroristen zijn die aanslagen plegen dan zijn het geen normale mensen want ik zal eens een voorbeeld geven kijk wie de terroristen steunt is al geen mens bijv. ik denk 2 weken terug heeft iemand op een vrijdag toen de sjieten hebben gebeden in de moskee en uit de moskee wilden stond een terrorist voor de deur die liet zich zelf opblazen nu mijn vraag aan jou is dat menselijk of is het wel een mens die het doet?

het doel van de terorristen is het land kapot maken punt uit ze hebben geen ander doel en ik weet zeker dat het geen echte moslims die zulke dingen doen wij moslims willen vrede en geven liefde aan ons broeders in alle landen waar je ook vandaan komt.

kijk Kimmie de Islam zegt als je iemand doodt dan heb je de hele mensheid gedood en als je iemand redt van de dood dan heb je de hele mensheid gered. in iedergeval ik weet niet hoe het pricies is maar ik wil err mee zeggen dat echte moslims dat soort aanslagen en onthoofdingen niet doen.

 


Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 10:23

Dat vermoedde ik ook al, tenminste als je t zelf meemaakt.  In de media, en ook hier op dit forum hoor je vaak moslims die het met die terroristen eens zijn, maar volgens mij is dat een vorm van idealisme (een gekke vorm, maar kom).  Als je t zelf meemaakt, is het wat anders, denk ik.  Allemaal heel leuk dat de terroristen Irak willen ontdoen van de amerikanen, maar als daarmee eerst je falmilie wordt vermoordt, levert het niks op.  Ik snap trouwens helemaal niks van die aanslagen op religieuze doelen, mensen vermoorden als ze uit een moskee komen, bah. Hetzelfde geldt voor de christenen daar, ik las laatst wat dat al duizenden armeens-christelijke gezinnen het land verlaten hebben wegens terroristische aanslagen tegen hen gericht, ook op kerken en zo.
E�n ding hoop ik nog, dat eenmaal Irak weer wat rustig wordt, er geld gaat worden gegeven (oa door het westen) aan de heropbouw, aan medicatie, etc...  Dat Irak dan niet helemaal uit zicht geraakt.

Voor de mensen die hier nee stemmen, waarom?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 13:51
Natuurlijk moeten er verkiezingen komen in Irak.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 januari 2005 om 14:02

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Misschien wil je dan wel een vraag beantwoorden...  Hoe denkt het iraakse volk gemiddeld zelf over de terroristen?  Net als jij of steunen ze ze of ...?

onder de terroristen versta ik de Amerikaanse soldaten..

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hamzah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 januari 2005 om 04:08
Ja klopt maar jah de Amerikannen vermoorden niet zoveel irakezen als terroristen en het woord terroristen zijn voor mij mensen die 1 amerikaan bijv. zien tussen 10 irakezen en komen ze met een auto bom der op af en der gaan alle 10 irakezen dood en die ene amerikaan ook juppie zegt die terrorist dan ik heb 10 moslims gedood en 1 geen moslim nou dan weet ik niet waar die terrorist heen gaat naar de hemel of naar de hel ik kan niet beslissen Daar is Allah(SWT) voor en insha-eAllah kunnen all die terroristen en all die vagina Amerikannen oprotten uit ons land kunnen we een tijdje zonder oorlog leven INSHAEALLAH

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2005 om 12:05
In eerste instantie geplaatst door Hamzah

Ja een hele goeie Vraag nou kijk gemideld nou wat zeg ik de meeste Irakezen denken dezelfde als mij het is ook wel logisch want wie wil nou zijn eigen land kapot maken en wie wil niet in vrede leven en als er irakeze terroristen zijn die aanslagen plegen dan zijn het geen normale mensen want ik zal eens een voorbeeld geven kijk wie de terroristen steunt is al geen mens bijv. ik denk 2 weken terug heeft iemand op een vrijdag toen de sjieten hebben gebeden in de moskee en uit de moskee wilden stond een terrorist voor de deur die liet zich zelf opblazen nu mijn vraag aan jou is dat menselijk of is het wel een mens die het doet?

het doel van de terorristen is het land kapot maken punt uit ze hebben geen ander doel en ik weet zeker dat het geen echte moslims die zulke dingen doen wij moslims willen vrede en geven liefde aan ons broeders in alle landen waar je ook vandaan komt.

kijk Kimmie de Islam zegt als je iemand doodt dan heb je de hele mensheid gedood en als je iemand redt van de dood dan heb je de hele mensheid gered. in iedergeval ik weet niet hoe het pricies is maar ik wil err mee zeggen dat echte moslims dat soort aanslagen en onthoofdingen niet doen.

 

Terug naar boven
Hamzah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 02 december 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 136
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Hamzah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 januari 2005 om 14:40

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.