Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

goede Moslimah gezocht

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nisaa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nisaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: goede Moslimah gezocht
    Geplaatst op: 10 februari 2005 om 14:23

Assalaam alaykoum

Terug naar boven
abou_khattab Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abou_khattab Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2005 om 14:56

Wa Alaikoem Salaam,

Ik ben geen zuster maar wou toch even reageren op je topic als je het niet erg vind, InshAllah.

Ik vindt het heel erg mooi, MashAllah dat je, je man helpt met het zoeken van een 2e vrouw!!!! Iedereen doet daar tegenwoordig zo moeilijk over. Dit terwijl het in de tijd van Mohammed(vrede en zegeningen zij met hem) heel normaal was.

Heel veel succes toegewenst met het zoeken van een 2e vrouw voor je man. inshAllah zal je man erg gelukkig worden met zijn InshAllah 2e vrouw. En dat jij en die zuster goede zusters en vriendinnen zullen worden.

Assalaamoe Alaikoem

Je broeder in Islaam

Abou Khattab

 

 

ben weer doorgegaan onder NAK4LIFe
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2005 om 14:59

Assalaam Aleykoem,

Masha Allah.

Ik heb veel bewondering voor je zuster Nisaa! Insha'Allah komt er een goede vrouw op jullie pad. En moge Allah swt jullie belonen voor jullie goede daden.

Wa Aleykoem Salaam

Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 februari 2005 om 15:48

Salaam alaikoem,

Ook hier veel bewondering jah, en respect. Allah heeft zowat alle jaloezie uit je gehaald volgens mij, masha'Allah!! Veel succes met je zoektocht, dat je een goede zuster zult vinden.

Ma'asalama

Terug naar boven
nisaa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 10 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nisaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 februari 2005 om 10:18

Assalamoe alaikoem

 

Alsjeblieft geen bewondering voor mij. Ik volg gewoon wat in de Koran staat geschreven, meer niet.

Toen ik mijn Koran lerares vroeg om een zuster te zoeken voor mijn man, reageerde zij een beetje raar door te zeggen dat het verboden is. Later bood zij haar verontschuldigingen aan en zei ze dat ze te emotioneel reageerde.

Vanaf toen dacht ik om het op deze manier te proberen.

 

Wa alaikoem salaam

Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:16

Nisaa in welk Islamitisch land wonen jullie nu? En hoe gaan jullie precies zo'n tweede vrouw opvangen als er iemand interesse heeft? Ik vind het wel heel apart overigens. ;)

Zijn er geen goede moslima's in het land waar jullie nu wonen?

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 12:38

Dag Cherub,

Maak je maar geen zorgen om de opvang.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 15:04
In eerste instantie geplaatst door Imaan

Dag Cherub,

Maak je maar geen zorgen om de opvang.

Ze verdwijnt dus niet bij aankomst in een grot ergens?

Heb jij wel interesse Imaan of ben je al getrouwd?

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 februari 2005 om 17:38
mashAllah, zulke zusters zijn wel schaars !
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 10:49

Hoi Cherub,

Voor jou een vraag, voor mij een weet!

Groet

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 februari 2005 om 12:03
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Cherub Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 111
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Cherub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2005 om 14:13
In eerste instantie geplaatst door Imaan

Hoi Cherub,

Voor jou een vraag, voor mij een weet!

Groet

 waarom dat dan?

Vertel  

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2005 om 08:27

Dag Cherub,

Ik hou niet echt van nieuwsgierige aagjes. Zoals je denk ik wel weet, heb je kunnen lezen uit een geopende topic (trouwen van meerdere vrouwen) dat ik daar helemaal voor ben. Niets mis mee!

Groetjes

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.