Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

wetenschappelijk bewijs

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: wetenschappelijk bewijs
    Geplaatst op: 07 april 2005 om 07:41

Jou stelling was:

Sorry dat ik moet zeggen dat ik bedoelde dat ammoniak samen met nitriet word afgebroken tot nitraten en dan pas er ureum wordt gevormd.??????

Zie je nu wat Ureum wordt?

Nitraat = NO3

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 07:45
Salaam

Ga er maar verder van uit dat als ik iets niet weet dat ik het zeker zal vragen, want ik zal dat gauw moeten merken.
Ruud, ik ben een computernerd, ik vind het zeer vervelend als mensen inefficient gedragen tegenover computers. Jij bent nu deze server aan het volstoppen met kennis dat ik of al weet of waar ik liever een hyperlink van wil hebben. Ik ga hierdoor wat flippen. Bovendien is het erg onoverzichtelijk voor mede forum leden.
Als ik genoeg motivatie kan opbrengen zal ik zeker samenwerken. En, je kan maar op mij van aan, ik was zeker niet op zoek gegaan naar religieuze bronnen. Ja, wetenschappelijke. Misschien dat ik nog eens de Quraan ga analyseren, maar voor de rest kan ik er echt niet op rekenen qua qualiteit. Geloof me, dat heb ik al heel vroeg gemerkt.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2005 om 08:13
In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Ga er maar verder van uit dat als ik iets niet weet dat ik het zeker zal vragen, want ik zal dat gauw moeten merken.
Ruud, ik ben een computernerd, ik vind het zeer vervelend als mensen inefficient gedragen tegenover computers. Jij bent nu deze server aan het volstoppen met kennis dat ik of al weet of waar ik liever een hyperlink van wil hebben. Ik ga hierdoor wat flippen. Bovendien is het erg onoverzichtelijk voor mede forum leden.
Als ik genoeg motivatie kan opbrengen zal ik zeker samenwerken. En, je kan maar op mij van aan, ik was zeker niet op zoek gegaan naar religieuze bronnen. Ja, wetenschappelijke. Misschien dat ik nog eens de Quraan ga analyseren, maar voor de rest kan ik er echt niet op rekenen qua qualiteit. Geloof me, dat heb ik al heel vroeg gemerkt.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
De links zitten er aan vast geplakt en anders Google er maar op los.Internet de grootste bieb van de wereld.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.