Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Pulse

 Post Reply Post Reply
Schrijver
azajamal Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 13 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 163
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote azajamal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Pulse
    Geplaatst op: 11 april 2005 om 05:57

Salaam moealykum warahmatoelah

Ik weet niet of jullie vrijdagavond het programma Pulse van Rijnoud oerlemans hebben gezien?

Wat ik heb gezien is dat een zogenaamde moslimvrouw geintervieuwd werd over haar narre ervaringen met een moslim man die vrienden was met verkeerde mensen, ze lieten zelf een video opname van een man met langebaarde die naar de camera man zwaaide. die vrouw sprak duits, ze was helemaal zwart gekleed en ze had ook een niqaab je kon alleen haar ogen zien. ze vertelde ook dat oesama bij haar en haar man thuis was langsgekomen in saoedi arabie in riad, ik heb het intervieuw niet vanaf het begin gezien maar ik vertrwouwde het compleet niet.

bewijzen waarom ik het niet geloofde dat zij naar waarheid aan het spreken was:

Ze wa als moslima gekleed maar een paar fouten dat ze gemaakt hadden, haar armen waren niet helmaal bedekt tot de polsen een grootdeel van de arm was bloot, de lange jelaba kwam niet tot haar enkels maar niet iets onder de knie ze had wel een pentie daaronder maar toch de kledingvoorschrift voor een moslima is dat haar arm en benen helemaal bedekt moeten zijn.

en daarnaast toen het intervieuw klaar was gaf ze rijnoud een hand hahahahhahahah ik wist niet of pissig moest zijn of lachen ik dacht dan maar lachen want het was grappig hoe ze hun leugens over de islam proberen te verspreiden omdat ze het niet direct kunnen doen door de islam aan te vallen doen ze het op een indirecte mannier door slechte ervaringen van moslims openbaar te maken. ik geloof niet dat het inetrvieuw met die zogenaamde moslima gespeeld is dat was zo duidelijk te zien.

en wat het nog mooier maakt waardoor je de propaganda tegen de islam duidelilk kan zien is dat na de islam aangevallen te hebben op een indirecte wijze laten ze als sluiter van het programma een amerikaanse dominee zien die heel populaar is in amerika die zalen en stadions vol mensen aantrekt met allemaal verloren schapen hahahah.

en die dominee vertelde dat god niet maakt kwaad doet en dat god liefde is blblblba dus ik dacht zelf rijoud oerlemans amateur programma maker doet mee aan de hetze tegen de islam om maar die kijkcijfers omhoog te schroeven.

ik wou dat ik kon bellen zeggen: rijnoud kom man dacht je nou echt dat wij moslims dom zijn wij weten waar jij en jou soort mee bezig zijn en dat zogenaamde intervieuw van jou nep is ahahahahahahhahhaahhahahhaah ik wou dat jullie dat ook gezien hebben dan kon je ook lachen

 

 

Montgomery Watt:''het succes van de islaam was en is een doorn in het oog van Europa dat daarom alles in werking heeft gesteld om het te verbergen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 07:59
Salaam Aleikum,

Dat had ik niet echt achter Arnie gezocht
Dit komt trouwens wel vaker voor, niet echt verbaasd. Men grijpt alle middelen aan om ons zwart te maken.
Misschien om de eigen superioriteitsgevoel die ze hebben nogmaals te benadrukken?

Salaam ALeikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 08:19
Salaam

Mijn vader zegt eerder dat deze moslims in verval (die dus zeer verdraaide informatie doorgeven aan westerlingen) het hebben gemund op onze geloof. Zij hebben deze verloren en willen alsnog dat wij onze 'hoge' standaarden en moraal laten varen.
En de westerlingen nemen het voor koek, niet wetende dat ze de geschiedenis herhalen, om zo hun eigen 'misvorming' te dekken (met dit beetje deken).
Dit soort interviews zijn niet een keer genomen, ik heb zelf eentje gezien waarin de accent en gedrag van de vrouw erg joods klonk. Vooral de kledingstijl merkte mijn moeder op als typisch iets joods. En zo gaat het maar door, een zeer transparante hetze tegen de Islam.

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 10:59

Assalaam Aleikoem,

Afgelopen zaterdag stond er id Telegraaf een hele blz over haar.

Ze heet Doris G en ze heeft een boek geschreven genaamd "monddood".

Doris G.

Monddood

Ik was de vrouw van een terrorist

 

Het voorwoord:

In 'Monddood" doet de Duitse Dons G. het onthutsende verslag van haar ( twaalf jaar durende huwelijk met de Egyptenaar die ze in haar boek 'Omar7 noemt. In oktober 1987 ontmoetten ze elkaar in de binnenstad van Bonn, binnen een maand waren ze getrouwd. Maar de would-be ^ Europeaan wordt, na de Golfoorlog en de burgeroorlog in Joegoslavi� in '� "91, en onder impuls van zijn vrienden in de moskee, een 'vurige voor- [ vechter van een fundamentalistische islam'. In '94 krijgt hij Doris zelfs zo- r ver dat ze zich bekeert tot de islam - Aischa wordt haar nieuwe naam - I en haar baan, familie en vrijheid opgeeft: 'Mijn man had me nooit ergens ^ toe gedwongen. Dat was niet nodig, hij wist hoe hij me op een andere manier kon inpakken. Het was vooral om hem te behagen, dat ik stap ^ voor stap in een gehoorzaam vrouwtje veranderde.'

___________________________________________

Beangstigend en waar gebeurd levensverhaal
 
Dit is het autobiografische verhaal van een jonge vrouw die trouwde met een Egyptenaar - een man die vandaag de dag door de Europese geheime diensten als een van de gevaarlijkste Al Quaida-terroristen wordt beschouwd.
 
Het is liefde op het eerste gezicht wanneer de jonge Doris G. in 1988 Omar, een knappe Egyptenaar, ontmoet. Ze wonen enkele jaren, gelukkig getrouwd, in Duitsland tot de burgeroorlog in Bosni� uitbreekt en het echtpaar daarheen vertrekt - om namens een hulporganisatie de Bosni�rs te helpen, zo wordt Doris door haar echtgenoot verteld. En ze gelooft hem.
 
Maar haar man is veranderd, voor hem telt nog slechts ��n ding: de islam. Hij dringt haar de sharia op. Vanaf nu gaat zij zwaar gesluierd over straat, wordt dagenlang in huis opgesloten en haar wil wordt door mishandeling gebroken. Te laat ziet ze in dat ze haar leven deelt met een moslimterrorist en dat de hulporganisatie slechts een dekmantel is.
 
Uiteindelijk vindt ze de kracht zich van deze man los te weken maar de prijs die ze betaalt is hoog: ze woont nu, ergens in Duitsland, onder een andere identiteit en maakt deel uit van een getuigenbeschermingsprogramma. Contact met haar familie en vrienden is onmogelijk.
 
Monddood is een schokkend verhaal. Het toont aan hoe sommige westerse moskee�n mensen en middelen werven voor Al Quaida en hoe geheime diensten lange tijd hun ogen sloten voor wat er vlak onder hun neus gebeurde.
 
Omar werd enkele jaren geleden in Tunesi� opgepakt en vervolgens uitgeleverd aan Duitsland. Hij werd vanwege gebrek aan bewijs vrijgelaten en woont nu weer in Duitsland.

Wa Aleikoem Salaam 

 

 


Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 11:03
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 11:08
In eerste instantie geplaatst door miss layla

2vandaag over Doris G:

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func =view&cid=148#

Sommige mensen hebben gewoon minder goede ervaringen.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 11:15
In eerste instantie geplaatst door azajamal

Salaam moealykum warahmatoelah

Ik weet niet of jullie vrijdagavond het programma Pulse van Rijnoud oerlemans hebben gezien?

Wat ik heb gezien is dat een zogenaamde moslimvrouw geintervieuwd werd over haar narre ervaringen met een moslim man die vrienden was met verkeerde mensen, ze lieten zelf een video opname van een man met langebaarde die naar de camera man zwaaide. die vrouw sprak duits, ze was helemaal zwart gekleed en ze had ook een niqaab je kon alleen haar ogen zien. ze vertelde ook dat oesama bij haar en haar man thuis was langsgekomen in saoedi arabie in riad, ik heb het intervieuw niet vanaf het begin gezien maar ik vertrwouwde het compleet niet.

bewijzen waarom ik het niet geloofde dat zij naar waarheid aan het spreken was:

Ze wa als moslima gekleed maar een paar fouten dat ze gemaakt hadden, haar armen waren niet helmaal bedekt tot de polsen een grootdeel van de arm was bloot, de lange jelaba kwam niet tot haar enkels maar niet iets onder de knie ze had wel een pentie daaronder maar toch de kledingvoorschrift voor een moslima is dat haar arm en benen helemaal bedekt moeten zijn.

en daarnaast toen het intervieuw klaar was gaf ze rijnoud een hand hahahahhahahah ik wist niet of pissig moest zijn of lachen ik dacht dan maar lachen want het was grappig hoe ze hun leugens over de islam proberen te verspreiden omdat ze het niet direct kunnen doen door de islam aan te vallen doen ze het op een indirecte mannier door slechte ervaringen van moslims openbaar te maken. ik geloof niet dat het inetrvieuw met die zogenaamde moslima gespeeld is dat was zo duidelijk te zien.

en wat het nog mooier maakt waardoor je de propaganda tegen de islam duidelilk kan zien is dat na de islam aangevallen te hebben op een indirecte wijze laten ze als sluiter van het programma een amerikaanse dominee zien die heel populaar is in amerika die zalen en stadions vol mensen aantrekt met allemaal verloren schapen hahahah.

en die dominee vertelde dat god niet maakt kwaad doet en dat god liefde is blblblba dus ik dacht zelf rijoud oerlemans amateur programma maker doet mee aan de hetze tegen de islam om maar die kijkcijfers omhoog te schroeven.

ik wou dat ik kon bellen zeggen: rijnoud kom man dacht je nou echt dat wij moslims dom zijn wij weten waar jij en jou soort mee bezig zijn en dat zogenaamde intervieuw van jou nep is ahahahahahahhahhaahhahahhaah ik wou dat jullie dat ook gezien hebben dan kon je ook lachen

 

 

Wie weet is ze nu wel heelemaal geen moslima meer en om onbekend te blijven gesluierd.  Maar uhhhhhh die Amerikaanse dominee,die is gewoon goed.
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 april 2005 om 14:47

salamoe alaikoem..

ze weten islam is perfect..en dat wij de enige waarheid kennen..hahaha ze weten het..maar ze proberen ons hetzelfde fout te laten maken als de christenen of de joden...pfffffff...hahahaha zionisten..

salamaoe alaikoem

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 07:33
Salaam

[QOUTE=Remco]Wat jij een Moslima vind is niet de definitie van een Moslima, het  is jou mening.[/QUOTE]
Jouw mening. Allah Weet Het Beste

Ik geloof wel dat jij de Nederlandse cultuur beter zult kennen dat ik Remco. Zo ook kent mijn broeder Islam beter dan jij. Zo ook ieder moslima. Een ex-moslima is een ex-moslima. En voor de rest is aghi azajamal niets wijs gemaakt van fouten, misschien dat jij jezelf alleen dat maar wijsmaakt. Alleen opmerkingen.
Verder vind het misschien pijnlijk om te zeggen dat men (in het westen) kortzichtig kan zijn over dit soort zaken. Want ze vinden zeker plaats in de westerse samenleving, zij het met andere omgevingsvariabelen. Westerse vrouwen die dus psychologisch worden mishandelt door wetserse mannen. En ja die getal ligt hoger in de allochtoonse samenleving. Vrouwenmishandeling is misschien hier niet de main-issue, maar een ongezonde dosis Islam. Vooral zonder veel kennis op te gaan zoeken en het willen begrijpen. Ik vind het nogsteeds onbegrijpelijk dat er moslims zijn die zo kunnen overdrijven. (Nee, van deze laatste zin wil ik dat geen niet-moslim erop reageert, het is iets gevoeligs moslim-onderling. Respect het nou.)

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 april 2005 om 20:05
Remco , door de verschillemde post op dit forum ben ik geinformeerd dat een broeder die een moord pleegt nog steeds als een broeder gezien wordt.
Dus waarschijnlijk zal een zuster die loopt met blote bordten ook wel als een zuster gezien worden.
Of zie ik dit nu verkeerd?

Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 april 2005 om 01:53
Salaam Aleikum,

Tuurlijk criticus, tuurlijk remco. Geloof wat je wil geloven, zeg wat je wilen en denk zoals je wilt. Ik merk dat jullie niet echt overtuigd willen worden, wanneer jullie vragen stellen. Dus ik ga denk ik maar weer naar een weiland om naar de loeiende koeien te luisteren. Lijkt me zinvoller.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.