Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Van erg naar erger!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
SoldierOfAllah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 08 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote SoldierOfAllah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Van erg naar erger!
    Geplaatst op: 20 april 2005 om 10:30

Nou zeg, ben even weg geweest en de hel breekt los op deze forum!

Nog meer van die vage niet-moslims als leden?! Hoe kan het nou?

Ik heb snel wat topic's gelezen en ben wel heel erg teleurgesteld geworden...

Beste moslims, dit is geen nieuws maar het is gewoon duidelijk dat het doel van sommige niet-moslims is: gewoon de moslims aanvallen! En deze forum gebruiken is gewoon een andere middel voor hun.

Ik denk dat het beter is om geen discussie met hun te voeren en alleen onze kennis en mening geven als zij er op een respectabele manier om vragen.

Goed, ik hoef nou geen reacties van de niet-moslims te krijgen...ik weet al wat die zullen zijn. En broeders en zusters doe je best als je het met me eens bent.

Met alle respect voor iedereen, maar die discussies leiden alleen maar tot nog meer mis-communicatie dan begrip. En ja, het is makkelijk te beordelen wie geintresseerd is in de Islam in een positieve manier en juist aan die gene moeten wij onze tijd besteden.

salam

Terug naar boven
Yinith Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 18 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yinith Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 14:23
hallo mensen ik las het net al
d'r zullen altijd zulke mensen zijn
overal op het internet dat heb je ook
als je op ene rechtse site komt dan zijn er moslims die willen zeiken op hun en hun op andere gedachten brengen
denk nu maar zo ze weten niet wat ze doen
mss dat ze later zich bedenken en hun fouten rechtzetten
met mij is het ook goedgekomen
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 15:47

Wat is je voornaamste doel waarom je geschapen bent? Je druk maken om mensen die het oneens met je zijn, of Allah Ta'ala proberen te dienen zoals de Schepper dat van je vraagt?

De kunst is om te leren praten met mensen waarvan je al weet dat ze een andere mening erop nahouden dan die van jou? Daar ligt de uitdaging...nietwaar?

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 16:46
Salaam

Remco, jij weet genoeg als christen niet een moslim te willen worden. (Je wilt niet accepteren dat Jezus een zeer goede profeet was en niet meer). Tenzij Islam voor jou betekent hoe moslims handelen (uitgaande van slechte handelingen die zij (de moslims) aan Islam toekennen).
Verder, ik kijk ook verder met die 'kritiek' zoals niet-moslims het graag willen noemen. Het probleem zit 'em nu dat juist de niet-moslims onzuiverheden aanpraten en zo Islam beter te willen maken. Maar, Islam is al compleet. Kun jij begrijpen dat aan sommige dingen niks te veranderen valt? Kun je begrijpen dat niet-moslims zich continue blijven verbeteren om hun argumenten te doen gelden? Kun je dan ook begrijpen dat zij (niet-moslims) in het begin dus ook niet veel kennis hadden? Kun je dan ook begrijpen, omdat deze niet-moslims (nauwelijks/)niet van standpunt veranderen dat zij dus niet discussieren maar (in de ogen van moslims) slechts hun (niet-moslims) mening willen ventileren?
En als laatste. Je verschuilt je onder een term die jij niet echt nader kunt omschrijven. Eerder in de vorm van, 'alles wat de NLse wetgeving tegenspreekt'. Nou, dan kun je het zo bont zoeken als je wilt om iemand/een moslim radicaal te 'dopen'.
En aghi SoldierOfAllah, de laatste tijd is het rustig hier, mascha Allah. Ik hoop dat je ook kunt begrijpen dat veel niet-moslims ook weinig zin hebben om discussies te blijven herhalen. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat genoeg gescheld/doodwensingen/oproer tot etnische-zuiveringen/gevloek op internet te vinden is van NLers tegen Islam/moslims. (http://fok.nl, http://www.geenstijl.nl, zoek op 'islam' of 'moslim').

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 17:14

In eerste instantie geplaatst door Abdulkadir

Salaam

Remco, jij weet genoeg als christen niet een moslim te willen worden. (Je wilt niet accepteren dat Jezus een zeer goede profeet was en niet meer). Tenzij Islam voor jou betekent hoe moslims handelen (uitgaande van slechte handelingen die zij (de moslims) aan Islam toekennen).
Verder, ik kijk ook verder met die 'kritiek' zoals niet-moslims het graag willen noemen. Het probleem zit 'em nu dat juist de niet-moslims onzuiverheden aanpraten en zo Islam beter te willen maken. Maar, Islam is al compleet. Kun jij begrijpen dat aan sommige dingen niks te veranderen valt? Kun je begrijpen dat niet-moslims zich continue blijven verbeteren om hun argumenten te doen gelden? Kun je dan ook begrijpen dat zij (niet-moslims) in het begin dus ook niet veel kennis hadden? Kun je dan ook begrijpen, omdat deze niet-moslims (nauwelijks/)niet van standpunt veranderen dat zij dus niet discussieren maar (in de ogen van moslims) slechts hun (niet-moslims) mening willen ventileren?
En als laatste. Je verschuilt je onder een term die jij niet echt nader kunt omschrijven. Eerder in de vorm van, 'alles wat de NLse wetgeving tegenspreekt'. Nou, dan kun je het zo bont zoeken als je wilt om iemand/een moslim radicaal te 'dopen'.
En aghi SoldierOfAllah, de laatste tijd is het rustig hier, mascha Allah. Ik hoop dat je ook kunt begrijpen dat veel niet-moslims ook weinig zin hebben om discussies te blijven herhalen. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat genoeg gescheld/doodwensingen/oproer tot etnische-zuiveringen/gevloek op internet te vinden is van NLers tegen Islam/moslims. (http://fok.nl, http://www.geenstijl.nl, zoek op 'islam' of 'moslim').

Ik ben verder ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Kan je mij eens een verklaring geven waarom je wel kwaad mag spreken over een niet moslim en niet over een moslim als het voor bijde pijnlijk kan zijn en dit niet letterlijk uit een Koran text gehaald kan worden?Tot nu toe heb ik daar geen antwoord op gekregen en er is eigenlijk spraake van discriminatie binnen de uitleg die men gaf terwijl daar geen spraake van was in de letterlijke text....

Terug naar boven
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 april 2005 om 18:22

In eerste instantie geplaatst door SoldierOfAllah

Ik denk dat het beter is om geen discussie met hun te voeren en alleen onze kennis en mening geven als zij er op een respectabele manier om vragen.

Assalaam Aleikoem,

Subhan Allah, ik deel deze mening.

Wa Aleikoem Salaam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.