Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Moslim militair dood collega’s

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
miss layla Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 807
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote miss layla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Moslim militair dood collega’s
    Geplaatst op: 21 april 2005 om 17:09

Amerikaanse militair schuldig bevonden aan moord op collega's


Uitgegeven op 21 april 2005 om 23:25 uur

Een Amerikaanse militair is donderdag door de krijgsraad in de staat North Carolina schuldig bevonden aan moord en poging tot moord op drie collega's in Koeweit in het begin van de oorlog tegen Irak. Hij kan de doodstraf krijgen.

De militair, de 33-jarige sergeant Hasan Akbar, gooide op 23 maart 2003 in een legerkamp in Koeweit zeven granaten in een tent, waardoor een 27-jarige kapitein en een 40-jarige majoor kwamen om het leven kwamen. Daarna schoot hij op een andere officier, die gewond raakte. Akbar, een moslim, zou tijdens zijn verhoor hebben gezegd tot zijn daad te zijn gekomen, omdat hij niet wilde dat de Amerikanen in Irak zijn medemoslims zouden doden.

Bron

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 02:04
Subhana-Allah.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 02:37
MASHALLAH!!!!!!!!! ALLAH-OE-AKBAR!!!!!!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 02:45
                    asalaa mo3alaikom moge allah hem bij staan en hem geduld schenken sob7analaah
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 02:45
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

                      ��asalaa mo3alaikom moge allah hem bij staan en hem geduld schenken sob7analaah


ameen
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 02:50
amin
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:10
ameen
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:16

En niemand die dit nogal raar vindt?  Wel bij het amerikaanse leger gaan en het loon aannemen, en dan met granaten gaan gooien?  ...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:26
o ja en dan zijn broeders en zuster en kinderen uitmoorden met die beesten  nee dat kon die niet hijwist wat  hem tewachten staat. en hij was ontwetend daarvoor  maar werd  waker toen hij daar heen werd gestuurd om moslima's en moslim's tevermoorden  het belangerijkste is hij heeft niet meegedaan met de teroristen.ALHAMDOLILAAH ALHAMDOELILAAH ALLAHOAKBAR.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:37

Komaan zeg, 'vrouwen en kinderen uitmoorden als beesten'...  Je moet een oorlog niet minimaliseren, maar er ook niet dadelijk de holocaust van maken. 
Nu ja, mijn punt is, als je zo tegen oorlog etc bent, wat doe je dan in het amerikaanse leger?  Waarom maak je je een leven van het geld dat zij je geven? Bovendien was dit nu niet bepaald de eerste keer dat het amerikaanse leger neerstreek in het MO of in gebieden waar grotendeeld moslims wonen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:45
lees wat ik zei  voor dat je veder wat zegt
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 03:45

Als we CNN moeten geloven, dan is het daar een en al vriendelijkheid en rechtvaardigheid.

Oordeel is slechts op basis van wat we weten. Tenzij je iets van de man weet wat wij niet weten. 

Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:05
Die man was dus niet te vertrouwen. Ze hadden nooit hun rug naar die backstabber moeten toekeren.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:12
als het waar is  zo als mijn broeder zij we moeten CCNniet geloven  hebben ze pech gehad ik hoop dat er meer volgen ik hoop dat ze lijden ze lijden al maar nog meer insachalaah.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:16
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Komaan zeg, 'vrouwen en kinderen uitmoorden als beesten'...� Je moet een oorlog niet minimaliseren, maar er ook niet dadelijk de holocaust van maken.� Nu ja, mijn punt is, als je zo tegen oorlog etc bent, wat doe je dan in het amerikaanse leger?� Waarom maak je je een leven van het geld dat zij je geven? Bovendien was dit nu niet bepaald de eerste keer dat het amerikaanse leger neerstreek in het MO of in gebieden waar grotendeeld moslims wonen...



Ik ga je nu foto's laten van MENSEN die in jullie ogen terroristen zijn: Dit zijn foto's dus wat wil je nog meer.
Dit komt door de bommen van Amerika. De bommen waar jullie ook schuldig aan zijn..want jullie waren voor de oorlog!!!!









      





http://www.abolkhaseb.net/images/air-strike/thumbnails/usa-a irstrike-on-falluja-25092004-7_jpg.jpg
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:16
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:20


Ik citeer: Komaan zeg, 'vrouwen en kinderen uitmoorden als beesten'... Je moet een oorlog niet minimaliseren, maar er ook niet dadelijk de holocaust van maken.

Slaap lekker!!!!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:28
ya allah  allahoma damirhom damirhom  wa zalzilhom latobiqi minhom a7ada.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:32
AMEEN
Terug naar boven
OEM MOUSSA Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 146
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote OEM MOUSSA Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:40

assalaam aleikom zusters en broeders

moge ALLAH SWT hun veel kracht geven om de pijn te verdragen.

En moge ALLAH SWT de doden het paradijs schenken,AMIEN YA RABBI.

Alleen dat kunnen amerika en de joden ,onschuldige kinderen vermoorden.

En dan altijd met die smoesjes dat er terroristen in dat huis waren terwijl er gewoon onschuldige kinderen worden vermoord.!!!!!!!!!

Moge ALLAH SWT de overwinning aan de moslims geven,ALLAH AKBAR:

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:51
even naar de beheerders toe, verwijder deze topic niet met de volgende smoesjes:

- Er komen ook kinderen op het forum
- De foto's zijn te gruwelijk.

Ik laat de kuffar op dit forum gewoon de werkelijkheid zien. Zoveel Moslims worden vermoord, maar wij moeten zwijgen. Als een Nederlander in Nederland gedood wordt staat de wereld op z'n kop!!!!!!
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 05:56

En maar janken als er een soldaat wordt vermoord. Janken als er een soldaat wordt onthoofd dit afschilderen als barbaars en het verminken en vermoorden van kinderen als onvermijdbaar en zelfs rechtvaardig neerzetten.

Vervloekt zijn ze door Allah en door de vervloekten. Onrechtvaardige slechte mensen.  Vuile Terroristen!! Hebben ze geen besef hebben ze geen harten.

 

Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 06:01

Zo kan ik het ook: resultaat van Moslim-terrorisme in Beslan!resultaten

Terug naar boven
Vincent Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 285
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Vincent Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 06:02
Voor alle duidelijkheid: foto's van de 'heilige oorlog' in Beslan.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 09:29
In eerste instantie geplaatst door Vincent

Voor alle duidelijkheid: foto's van de 'heilige oorlog' in Beslan.


Nou wil ik hier zeker ook op reageren. Dit vindt ik ook heel erg. Dit is ook zeker niet volgens de Soennah van de Profeet (Vrede zij met hem).

Dit is ook zeker niet waar ik achter sta!!!

Ook zou ik nu foto's kunnen plaatsen van kinderen en vrouwen die het slachtoffer zijn geworden door de wreedheden van de Russen. Maar indien ik dit zou doen, zou het mss zo overkomen dat het een webstrijd is en dat ik bovenstaande goed zou keuren.

Het ging mij erom dat de Moslim doden ontkend worden. En niemand zegt dat er geen mensen zijn die in naam van de Islam, verkeerde daden verrichten. Maar ik kan je verzekeren dat het aantal slachtoffers(kinderen en vrouwen) aan Moslim zijde veel en veel groter is.
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 09:33
bismillah irahman irahiem moge vrede en zegeningen zijn met de heillige profeet mohammed en zijn metgezellen en de moejahedeen, VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DE ISLAM KEERT ZOIETS TEN STRENGSTE AF!!!, EN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID DAT ER ZOVEEL SLACHTOFFERS ZIJN GEVALLEN IN BESLAN HAD TE MAKEN MET DE BARBAARSE BESTORMING TOE HET RUSSISCHE LEGER DE SCHOOL BESTORMDE EN OP IEDEREEN SCHOOT EN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID HET RUSSISCHE LEGER HEEFT DIUZENDEN KINDEREN VERMOORD EN VROUWEN VERKRACHT!!!, SOEBHANNALLAH VOOR 11 SEPTEMBER LAS JE IN DE KRANT VRIJHEID SRTIJDERS DE TJETJENEN , NA 11 SEPTEMBER 1 KEER RADEN JUIST HET WAREN INEENS TERRORISTEN VOOR ALLE DUIDELIJKHEID!!!!!
Terug naar boven
criticus Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 154
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote criticus Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 09:43
http://www.telegraaf.nl/buitenland/20186721/Aanslag_op_sjiit ische_moskee_eist_levens.html

En is dit ook weer zo een voorbeeld van vredelievendheid?
Voor alle duidelijkheid Abou Bakr die mensen die jij zo verheerlijkt zijn moordenaars!!
En meer niet.
Marcus:16 vers 16 Die geloofd zal hebben, en gedoopt zal zijn, zal zalig worden; maar die niet zal geloofd hebben, zal verdoemd worden.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:40

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

lees wat ik zei  voor dat je veder wat zegt

Misschien snapte je dat niet, maar het was een reactie op jouw post..

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:44
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Komaan zeg, 'vrouwen en kinderen uitmoorden als beesten'...  Je moet een oorlog niet minimaliseren, maar er ook niet dadelijk de holocaust van maken.  Nu ja, mijn punt is, als je zo tegen oorlog etc bent, wat doe je dan in het amerikaanse leger?  Waarom maak je je een leven van het geld dat zij je geven? Bovendien was dit nu niet bepaald de eerste keer dat het amerikaanse leger neerstreek in het MO of in gebieden waar grotendeeld moslims wonen...



Ik ga je nu foto's laten van MENSEN die in jullie ogen terroristen zijn: Dit zijn foto's dus wat wil je nog meer.
Dit komt door de bommen van Amerika. De bommen waar jullie ook schuldig aan zijn..want jullie waren voor de oorlog!!!! 

Pardon?  Spreek enkel voor je eigen ajb, ik was en ben tegen oorlog (welke dan ook).  Waarom zou ik deze kinderen terroristen vinden?  Denk toch eens na.

Verder kan je spijtig genoeg, bij elke oorlog zulke foto's terugvinden, niet alleen in Irak, daarom ben ik ook tegen alle oorlog, in tegenstelling tot sommige anderen hie, die enkel tegen oorlog zijn als het tegen hun ideologie gericht is.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 april 2005 om 10:45

In eerste instantie geplaatst door nak4life



Ik citeer: Komaan zeg, 'vrouwen en kinderen uitmoorden als beesten'... Je moet een oorlog niet minimaliseren, maar er ook niet dadelijk de holocaust van maken.

Slaap lekker!!!!

Misschien moet je je geschiedkundige kennis even opvijzelen...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.