Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Bied jullie excuus aan, CherubCriticus

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bied jullie excuus aan, CherubCriticus
    Geplaatst op: 26 mei 2005 om 11:56
Salaam aleikum,

Ik weet niet of alle leden de topics gisteren over Zarqawi en de 13 jarige jongen gevolgd hebben, maar de heren criticus en cherub waar zo aardig om onze zuster taqwaa met een kogel tussen haar ogen te bedreigen. Althans dit wensten zij haar dit toe naar aanleiding van haar mening over onder meer Zarqawi.

Nu vind ik dit respectloos en van een laag niveau. Daarom vind ik dat verontschuldigingen op zijn plaats zijn. En verder wil ik hun ware aard aan de mensen laten zien die deze topics toevallig niet gelezen hebben. Overigens heb ik sinds gisterenavond de topic niet meer gezien en weet ik niet of excuses al aangeboden zijn voor hun woorden. Als die al gemaakt zijn dan zou ik zeer onder de indruk zijn, maar ik vrees van niet.

Trouwens weeg ik ook niet zo zwaar aan deze excuses, maar vind ik het minste wat zuster taqwaa behoort te krijgen. Ik bedoel als Ayaan hirshi ali al overal aangifte van doet vanwege haar "mening", dan vind ik hier een excuses het minste wat deze heren kunnen doen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 13:04
Het is spijtig genoeg niet de eerste keer dat zoiets hier gebeurt. Nu, ik heb het allemaal niet gelezen, dus moest iemand wat meer uitleg kunnen verschaffen, zou het leuk zijn (misschien de heren in kwestie?).  Maar goed, zoals ik het hier nu lees, zijn verontschuldigingen wel he minste wat ze kunnen doen.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 13:23
Ik heb net de posts in kwestie gelezen, dankzij bronnen die de pagina hadden opgeslagen.  Ten eerste waren de posts in kwestie naar Malikah gericht, maar dat terzijde.  Ik ben eigenlijk zowel geschrokken van Cherub, Criticus �n Malikah.  Malikah's post -waar het allemaal mee begon- was ook van enorm laag niveau, waarop beide heren gereageerd hebben met een zo mogelijk nog lager niveau (hoewel naar het mijn oordeel niet veel scheelde). 
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 14:16
Salaam Aleikum,

Ja ik was een beetje in verwarring. Het was zuster Malikah die deze bedreigingen over zich heen kreeg. Ik herrinerde het mij niet meer zo goed, maar zuster taqwaa nam volgens mij ook deel aan de discussie dus vandaar dat ik haar noemde. Maar hoe dan ook de point is dat deze heren een corrigerende tik nodig hebben voor hetgeen zij hebben geplaatst in hun reactie.
Stelletjes kleuters met zogenaamde stoerdoenerij.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 14:29
Jazeker, maar Malikah ook.  Hoewel ik de uitspraken van Cherub en Criticus idd erger vond.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:01

salemaleykoem,

sorry laten we hier niet over niveau gaan praten wand dan zijn we nog vele discussie,s verder..

ik ben zelf eigelijk alweer vergeten wat ik presies heb gezecht, en heb verder ook niet de bedreiging meegekregen. ik heb gewoon mijn mening geuit, en Allah swt. weet als enige mijn intentie van mijn postst. en over niveau hoef jij dus niet te spreken...

 

Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:18

salam,

ik weet dat de moslim in vrede moet zijn en komen..en geen agresssie moet kennen..maar als iemand mijn zuster aanraakt, bij deze malika, dan stomp ik zijn ogen dicht...cherub en criticus..wat komen jullie tof doen...????? kom tegen mij tof doen...wat ga je tof doen tegen een meisje..hoe oud zijn jullie??? 13?

ik hoor nog wel wat van jullie smets..

salam

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:21
In eerste instantie geplaatst door malikah

salemaleykoem,

sorry laten we hier niet over niveau gaan praten wand dan zijn we nog vele discussie,s verder..

ik ben zelf eigelijk alweer vergeten wat ik presies heb gezecht, en heb verder ook niet de bedreiging meegekregen. ik heb gewoon mijn mening geuit, en Allah swt. weet als enige mijn intentie van mijn postst. en over niveau hoef jij dus niet te spreken...

 

Ik kan het best knippen en plakken als je wilt.  Je zou nog wel eens kunnen verschrikken van je eigen woorden, vermoed ik zo.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:23
In eerste instantie geplaatst door broeder01

salam,

ik weet dat de moslim in vrede moet zijn en komen..en geen agresssie moet kennen..maar als iemand mijn zuster aanraakt, bij deze malika, dan stomp ik zijn ogen dicht...cherub en criticus..wat komen jullie tof doen...????? kom tegen mij tof doen...wat ga je tof doen tegen een meisje..hoe oud zijn jullie??? 13?

ik hoor nog wel wat van jullie smets..

salam

Misschien kunnen we dit topic beter houden om te praten over hoe het niveau hoger kan, ipv jezelf te proberen tot hun niveau te brengen?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:26

ja alsjeblieft doe het eens

dankjewel

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:38
asalaamo3alaikom broeders en zusters  en broeder jazakalaah dat je deze hebt geopent .ik ben beniuwed of ze sorry zegen tegen onze zuster.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:39
Het hogere niveau is te vinden onderaan deze pagina. Beledigende, grove
of discriminerende teksten moeten we vermijden. Want wie
wind zaait oogst storm. Ik zou liever zien dat Malikah uit eigen kring
gecorrigeerd werd, want die posting was echt veel te erg.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:39

------------------------------------------------------------ ---------------------

misschien weet je het nog niet, maar de joden kan je voor Alles de schuld geven,

het zijn lettelijk en figuurlijk schijn-heilige mensen, ze willen overal de touwtjes in handen hebben het liefst zonder dat ook maar iemand het merkt, ze zijn smerige vieze gluiperige mensen die sninky hun doel proberen te berijken, het lukt ze ook aardig.

zoon (amerika) is op de voor pagina van het landen veroveren en het olie stelen, maar ondertussen zit mamma (de joden) lekker in haar handen te wrijven.

in andere landen worden moslims en niet moslims afgeslacht onder bvb het strenge rasjiem van karimov, of sadam of welke mongool dan ook, en ondertussen kruipt het onkruid (de joden onder lijding van amerika) steeds verder. en dat komt gewoon doordat joden bij de kafir en christen een heel zielig beeld vn hun zelf hebben gecre�erd. en aangezien de kafir zich in dit leven moet bewijzen zwijmelen ze gewoon met de joden mee.

 

al bij al een bij elkaar geraapt zooitje aardvarkens!

------------------------------------------------------------ -------------------------------

Dit is de post van Malikah, waarop dan de zogenaamde 'anti-fascistische' posts van Cherub en Criticus volgden.  Voor mij komen de posts van alledrie eigenlijk in aanmerking voor het etiket 'fascistisch'.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:40

het is niet verbazingwekkend of so, je zag het op een gegeven moment aan hun latere posten, vergelijk die maar met hun eerste posten, waar schijnheiligheid van afdruipt.

k heb de topic niet helemaal gelezen, maar wat is het nou precies, werd ze met met een kogel bedreigd?

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:42
He Aboe, wat vind je dan van de posting van Malikah?
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:43
verander in de post van Malikah de joden door zionisten/israeliers, dan klopt het wel!
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:46

verander in de post van Malikah de joden door zionisten/israeliers, dan klopt het wel!

okey ik ben het mnet je eens d��r bied ik mijn excuses wel voor aan,

sorry.

moge Allah swt. mijn fouten vergeven, Amien.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:46
kdenktniet. de hele strekking en gemeenplaats deugt niet. Het is
fascistisch taalgebruik.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:49

 

voor alle mensen die mijn stand punt niet begrijpen bied ik ook mijn excusses aan.

verder houd ik me gewoon aan mijn mening, en onder joden versta ik heus niet alle joden.

ik doe gewoon even net als alle niet moslims, die noemmen immers ook alle teroristen moslims dusssssssssss

 

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:49

Inderdaad, ik ben het eens met postpentacost.

Wat er gezegd was, komt neer op dit: 'als je ooit mij, of m'n kinderen, of m'n joodse buren durft bedreigen, krijg je een kogel tussen je ogen'.  Ik kan dat ook were knippen en plakken, maar weet niet wat het bestuur ervan denkt.  Indien het bestuur meeleest, laat even wat weten.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:51
In eerste instantie geplaatst door malikah

 

voor alle mensen die mijn stand punt niet begrijpen bied ik ook mijn excusses aan.

verder houd ik me gewoon aan mijn mening, en onder joden versta ik heus niet alle joden.

ik doe gewoon even net als alle niet moslims, die noemmen immers ook alle teroristen moslims dusssssssssss

 

En als bepaalde niet-moslims dat doen, vind je dat dan goed?  Met deze uitspraak zeg je immers dat zij dat mogen zeggen.  Verder is je taalgebruik (meerbepaald het schelden) gewoon laag.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:53
nee hiermee wil ik hun er op wijzen dat wanneer hun het doen het als normaal word beschouwd en wanneer ik in dit geval zoiets zeg het opeens heel erg is.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:56

 

verder heb ik gewoon in mijn eigen woorden omschreven hoe deze mensen in elkaar zitten,

dat daar nou wat minder vrolijke woorden bij zaten,

ik vond ze anders nog aardig netjes.

beter dan het vloeken van jullie kafirs.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 15:56
In eerste instantie geplaatst door malikah

verander in de post van Malikah de joden door zionisten/israeliers, dan klopt het wel!

okey ik ben het mnet je eens d��r bied ik mijn excuses wel voor aan,

sorry.

moge Allah swt. mijn fouten vergeven, Amien.

na'am, want de profeet (salla Allahu 'alayhi wasslam) had ook een joodse buurman waar hij goed mee omging, verder had hij ook een joodse jongen die hem bediende, op een dag werd die jongen ziek en lag op sterven, de profeet bracht een bezoek aan hem en droeg hem op om de geloofsbelijdenis uit te spreken zodat hij paradijs binnen zal treden, waarna het jongentje naar zijn vader keek, omdat hij van zijn vader bang was, zijn vader zei daarna: "gehoorzaam Abal Qaasim (zo werd Mohamed door de joden in Medina genoemd)", dus de jongen deed de geloofsbelijdenis en stierf als moslim, de profeet ging tevreden naar buiten zeggend: "Alle dank aan Allah die deze jongen heeft gered middels mij".

Moge Allah ons allen vergeven voor onze zonden, amien ya rab.

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:00

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

verander in de post van Malikah de joden door zionisten/israeliers, dan klopt het wel!

Wat een zwaktebod, Abou Jabir.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:03
Vind je?
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:40
Salaam Aleikum,

Enige correctie die er nodig was, is dat de joden niet als geheel genoemd mogen worden. We moeten ons beperken tot de zionisten/kolonisten als we het over de misdaden hebben jegens moslims.

Vaag trouwens kimmie dat je het stukje van zuster Malikah wel durft te plaatsen, maar het gedeelte van Cherub en Criticus maar gedeeltelijk neerzet. Je moet wel consequent wezen, aangezien je eerder beweerde dat alledrie fout waren.

Malikah heeft al aangegeven dat ze de zionisten bedoelde, en heeft daar haar excuses voor aangeboden. De lafheid en schijnheiligheid, zoals broeder Abou Jabir al zei, druipen eraf.

En pentacost aangezien het bekend is dat je pro zionistisch bent aangelegd (zoals elke christen na de 2e WO) is het nogal logisch dat elke kritische woord in de richting van zionisten metteen fascistisch is.

Als dezelfde energie (die er nu door het westen in de steun wordt geinvensteerd in de zionisten) gebruikt zou worden om de wereldhonger te bestrijden, dan zou geen enkel kind nog sterven door ondervoeding.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:52

In eerste instantie geplaatst door Abou Jabir

Vind je?

Ja, omdat je daarmee de te kritiseren uitspraak alleen aanpast naar een uitspraak die je minder/niet kritiekwaardig had gevonden. Ik vind dat je dan beter helemaal achterwege had kunnen laten de uitspraak te bekritiseren wanneer dat je moeilijk viel.

Ik vind overigens dat mensen ten allen tijde als individu beoordeeld moeten worden in hoe men met ze omgaat -als een oordeel nodig is 'at all'.

Ma3a s-sal�ma!

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:54

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X



Vaag trouwens kimmie dat je het stukje van zuster Malikah wel durft te plaatsen, maar het gedeelte van Cherub en Criticus maar gedeeltelijk neerzet. Je moet wel consequent wezen, aangezien je eerder beweerde dat alledrie fout waren. 

Inderdaad.  Ik ben gewoon iets wijfeliger over die andere posts omdat het daar over geweld gaat.  Maar goed, hier komen ze:

Mensen die deze post ondersteunen mogen van mij de doodstraf krijgen. En dat meen ik!!
NOOIT MEER FACISME!!
DE oude nazies kregen de doodstraf en de nieuwe hoeven voor mij geen andere behandeling.
(Criticus)

Ik ben het met je eens , ik hoop dat Malikah beter zal mogen weten dan ze nu doet.Zo niet dan ben ik bereid een kogel tussen haar ogen te planten als ze mij of mijn kinderen of die van mijn Joodse buren bedreigd. (Cherub)

Maar nu is het aan jullie ook om consequent te zijn, en de post van Malikah eens kritisch te lezen.  Is schelden zomaar gepast voor een moslima?  Of alle zionisten en israeli's over 1 kam scheren?

 

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 mei 2005 om 16:54
In eerste instantie geplaatst door malikah

 

voor alle mensen die mijn stand punt niet begrijpen bied ik ook mijn excusses aan.

verder houd ik me gewoon aan mijn mening, en onder joden versta ik heus niet alle joden.

ik doe gewoon even net als alle niet moslims, die noemmen immers ook alle teroristen moslims dusssssssssss

 

Zeg dan gewoon Fascistische Israelieten.  
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.