Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vraagje aan korankenner

 Post Reply Post Reply Pagina  <123
Schrijver
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vraagje aan korankenner
    Geplaatst op: 10 augustus 2005 om 18:31

Salaam Aleikum beste broeder Abd Al Wadud,

Maak je niet zo druk om chuck-e...(of is het chuckie de door boze geesten bezeten pop uit childsplay).....Als hij de tekenen van ALLAH wilt ontkennen laat hem dan. Ooit zal hij net als ieder ander in zijn graf bezoek krijgen van Moenkar en Nakier en dan zal hij spijt hebben dat hij niet de juiste antwoorden zal kunnen geven. Behalve als ALLAH hem voor zn dood de sluiers voor zn ogen zal verwijderen.

Terug naar boven
Abdulkadir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 18 december 2004
Online status: Offline
Berichten: 575
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdulkadir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 augustus 2005 om 05:01
Salaam

chuck-e, net als iedere nieuwe lid verwelkom ik je: ga eens documenteren in de forum over islam eer te beweren over islam. Heus, iedereen maakt fouten, maar als iedereen nou eerst kennis zou nemen...
Hmm, ik zie dat de aghi's hier ook al de wijsheid hebben vergaart dat mensen niet te veranderen zijn. Inscha Allah.

Ik ben ook maar een mens. Ik maak ook fouten. Maar aan Allah leg ik verantwoording af voor al mijn daden.

En Allah Weet Het Beste
Salaam(=vrede)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.