Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ezels

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ezels
    Geplaatst op: 21 augustus 2005 om 06:56

Verhaal:

Darwin schiep de ezel en zei ertegen: �Jij bent een ezel, je werkt van �s morgens vroeg tot �s avonds laat, met zware ladingen op je rug. Je eet gras en je hebt weinig verstand. Je zult vijftig jaren in leven blijven.�

De ezel zei: �Op die manier vijftig jaar leven is te veel voor mij. Alsjeblieft, geef mij niet meer dan twintig.� En zo geschiedde.

Toen liet Darwin de hond ontstaan, en hij zei ertegen: �Jij zult waken over de eigendommen van de mens, en je wordt zijn grootste vriend. Je zult zijn etensrestjes te eten krijgen en je zult vijfentwintig jaren leven.�

De hond antwoordde: �Meester, vijfentwintig jaren als een hond leven is te veel voor mij. Alsjeblieft, tien jaar en niet meer.� Het geschiedde.

Darwin maakte toen de aap, en zei tegen de aap: �Jij bent een aap. Als een idioot zal je van boom tot boom slingeren. Je zult grappig zijn en zal twintig jaar leven.�

De aap zei: �Meester, om twintig jaren lang als een clown op aarde te leven, is te erg voor mij. Alsjeblieft, niet meer dan tien jaar.� En zo geschiedde.

Uiteindelijk liet Darwin de mens ontstaan en zei tegen de mens: �Jij bent een mens, het meest rationele wezen dat op aarde rond loopt. Je zult je intelligentie gebruiken om de wereld met alle andere diersoorten te overheersen. Op aarde zal je dominant zijn en je zult twintig jaren leven.�

De mens zei: �Meester, om een mens voor alleen maar twintig jaar te zijn is te weinig voor mij. Meester, geef me de dertig die de ezel niet wilde hebben, de vijftien die de hond weigerde, en de tien jaar die de aap niet aannam.� Zo geschiedde het. Het menselijk diersoort was nu perfect volgens de theorie van evolutie van Darwin.


Darwin liet de mens 20 jaar als mens leven, daarna trouwde de mens en werkte 30 jaar zo hard als een ezel die zware ladingen op zijn rug draagt. Na het krijgen van kinderen, nog eens 15 jaar als een hond die op het huis moet letten en iedere dag alleen de restjes in de pot vindt. Dan op oude leeftijd nog 10 jaar als een aap: als een idioot gekke bekken trekken en zo grappig mogelijk doen om zijn eigen kleinkinderen te amuseren.

Moraal: Darwin had geen verstand van de genetica en ons DNA is niet ge�volueerd.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2005 om 06:58
Hahaha wel komisch eigenlijk hihi...
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2005 om 08:08
Darwin heeft nu waarschijnlijk spijt.
Trouwens wat maakt het uit, ik ga niet luisteren naar iemand die afstampt van de aap.

Serieus, welk normaal denkende mens kan hem gelijk geven.
Omdat hij het i.q. van een mens heeft betekend het nog niet dat heel de mensheid van de apen afstampt.

Maar ja, ieder zijn eigen weg. Al 7amdoelillah zit ik op de goede.
"The real joy of life is to have wisdom"
- Idris ibn Mahlabeel

Allahoe Akbar, Soebhana Allah, La ilaha illa Allah, al 7amdoelillah
Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 12:32
Hamdoelilah!!!
Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 12:57
Wisten jullie dat er uit de apen soorten die op aarde hebben geleeft en leven zich 1 aap ontwikkelde met een creatiefe geest,een aap die zich liet leiden door zijn fantasie en voorstellingsvermogen...?
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 13:03
nee, en ik wil het ook niet weten
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 13:08
In eerste instantie geplaatst door 1a2b3c

nee, en ik wil het ook niet weten
Wat is dit dan? >>>
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 13:12
In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wisten jullie dat er uit de apen soorten die op aarde hebben geleeft en leven zich 1 aap ontwikkelde met een creatiefe geest,een aap die zich liet leiden door zijn fantasie en voorstellingsvermogen...?


Is dat niet door mensen getekend?
"The real joy of life is to have wisdom"
- Idris ibn Mahlabeel

Allahoe Akbar, Soebhana Allah, La ilaha illa Allah, al 7amdoelillah
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 13:19

In eerste instantie geplaatst door Abd al Wadud

In eerste instantie geplaatst door Ruud

Wisten jullie dat er uit de apen soorten die op aarde hebben geleeft en leven zich 1 aap ontwikkelde met een creatiefe geest,een aap die zich liet leiden door zijn fantasie en voorstellingsvermogen...?


Is dat niet door mensen getekend?
De tekening is ongeveer 13.000 jaar oud.  Het is door een primitief soort mens getekend,die ongeveer 50.000 jaar hier rond heeft gezworven en een andere soort heeft verdreven.Dus echte mensen kunnen we het nog niet noemen,daar waren ze nog niet echt slim genoeg voor...Maar ze maakte wel al volop gebruik van hun hersenen.Vooral bij de jacht,het zetten van valstrikken om groote dieren te vangen. (Hinderlagen) In hun vrije tijd en met een gevulde buik,tekenden ze de jacht zoals ze die uitvoerde.Waarschijnlijk door enkelingen die creatief genoeg waren...De eerste kunstschilders dus...Zo zie ik het maar. Rotsschilderingen in de grot van Lascaux (Frankrijk)

 

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 15:30

salaam aleykum.

ruud,kan je bewijzen dat het hier om AAPmensen gaat,en niet om homo sapiens sapiens?

 

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 15:40
JA HOOR RUUD WEER EEN NEPPE ZELFGEMAAKTE EVOLUTIE FANTASIE DIT IS ALLEMAAL NEP MENSEN NIET GELOVEN WWW.harunyayha.com voor meer van zulke neppe sh*ts wat 40 jaar later blijkt dat het nep is !!!!!!!!!
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 augustus 2005 om 15:57
In eerste instantie geplaatst door Murat

JA HOOR RUUD WEER EEN NEPPE ZELFGEMAAKTE EVOLUTIE FANTASIE DIT IS ALLEMAAL NEP MENSEN NIET GELOVEN WWW.harunyayha.com voor meer van zulke neppe sh*ts wat 40 jaar later blijkt dat het nep is !!!!!!!!!


Die schilderingen zijn niet nep, Murat. Niet zo paniekerig trouwens.
Maar inderdaad, goeie vraag hierboven gesteld: het bewijs is niet geleverd dat het door aap`mensen' is gemaakt ipv mensen (homo sapiens).

De evolutietheorie kent minstens zoveel vooronderstellingen als het scheppingsverhaal. Ik durf de stelling aan dat je om in de darwinistische evolutietheorie te geloven minstens zo'n groot geloof nodig hebt als om in het scheppingsverhaal te geloven zoals de Bijbel en naar ik meen ook de koran verhaalt.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2005 om 06:36
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer


De evolutietheorie kent minstens zoveel vooronderstellingen als het scheppingsverhaal. Ik durf de stelling aan dat je om in de darwinistische evolutietheorie te geloven minstens zo'n groot geloof nodig hebt als om in het scheppingsverhaal te geloven zoals de Bijbel en naar ik meen ook de koran verhaalt.

Natuurlijke selectie gebruiken als uitleg voor het ontstaan van verschillende dierensoorten is wetenschap op z地 slechtst! En om dit dan te gebruiken om aan te tonen dat GOD niet bestaat is nog veel erger. Zij die geloven dat de aarde en alles erop in 6 (aardse) dagen is gemaakt, geef ik meer krediet dan die zogenaamde wetenschappers, al is hun verhaal ook niet echt logisch.

Ik weet niet of christenen nog geloven in een aarde die in 6 dagen is gemaakt. Het scheppingsverhaal uit de Islam is ietsjes anders dan die uit het christendom. Er zijn een paar verschillen die ons verhaal beter verteerbaar maken dan die uit het christelijk geloof.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.