Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Aardbeving Pakistan

 Post Reply Post Reply
Schrijver
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Aardbeving Pakistan
    Geplaatst op: 08 november 2005 om 14:39

Hier een site met alle info om geld te storten (van zowel de rode halvemaan als het rode kruis).

http://www.ifrc.org/

Zou het niet leuk zijn als we met islaam.nl een paar gezinnen aan een tent geholpen zouden hebben?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2005 om 05:42
Salaam Aleikum,

Goed initiatief, alleen denk ik niet dat de moslims degenen zijn die nog niet gedoneerd hebben ;)

Veel niet moslims hebben wel gedoneerd, maar velen die dit de vorige keer wel gedaan hebben niet.
Moslims hebben als het goed is zoiezo een donatie gedaan aan mensen in Pakistan, aangezien de ramadan onlangs de revue is gepasseerd.

Mensen zouden misschien bij zich zelf eens te rade moeten gaan of een donatie niet regelmatig zou moeten gebeuren. Of het nu een gsm abonnement is of een vast donatiebedrag aan mensen in nood, ik zie gelukkig wel in wat belangrijker is.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 november 2005 om 03:56

salaam aleikum gsm is ook belangrijk hoor daarmee kan je je contacten onder houden met je familie want een ritj door nederland met de trein kost ook wat geld en is niet zo veilig he en ik blijf liever bereikbaar voor de rest van de wereld maar je hebt gelijk overdrijven isniet goed en geld geven kan ook dichtbij hoor ik ken bv genoeg muzikanten die muziek maken en somige zijn wel gezond en weer een andere heeft een scheef oog dus zon iemand kan je ook een eurootje geven als je wisselgeld krijgt van de ah waar ze staan

liefdadigheid begint bij jezelf door te geven en op den duur weet je niet eens hoeveel je geeft of hebt gegeven ik las zelfs eens dat het je  verminderd  voor jezelf wat je geeft of hebt gegeven...

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.