Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Stierf Jezus aan het kruis?

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Stierf Jezus aan het kruis?
    Geplaatst op: 17 januari 2006 om 04:45
het is gods wil zeiden de kruisvaarders kom het je niet bekend voor ten tweede volgens mij wete de moslims meer dan dan de christene over de christendom
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2006 om 04:47

Ja, er zijn wel eens mensen die niet de veilige (?) weg volgen van de boeken, de omgeving, of van wat het establishment hen dwingend oplegt. Die daarbij hun eigen leven riskeren, en die z� gewetensvol zijn dat ze z�lf blijven staan voor hetgeen ze gezegd hebben. ook al kost hen dat de kop. Zij mobiliseren geen groepen om zo hun eigen huid te redden. Hun belang is niet-materieel. Ja, het zijn MENSEN. Je vind ze overal ter wereld, en in alle religies. Het zijn heel bijzondere mensen. Zij geven mij hoop op een betere wereld door wat zij zeggen en niet door hun dood. Probeer ze als voorbeeld te nemen en ten voorbeeld te stellen aan je kinderen en laat zo iets goeds na voor als je er z�lf niet meer zult zijn.
Groeten,  alzukar

kom aub ter zake  en gebruik geen omwegen

Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2006 om 04:51
In eerste instantie geplaatst door dawood102

het is gods wil zeiden de kruisvaarders kom het je niet bekend voor ten tweede volgens mij wete de moslims meer dan dan de christene over de christendom


Het is gods wil zeggen de mujahidin voordat ze bommen laten ontploffen temidden van onschuldige burgers in Irak. Komt je dat niet bekend voor? Volgens mij weten christenen meer dan de moslims over de islam....
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2006 om 05:02
In eerste instantie geplaatst door dawood102

Ja, er zijn wel eens mensen die niet de veilige (?) weg volgen van de boeken, de omgeving, of van wat het establishment hen dwingend oplegt. Die daarbij hun eigen leven riskeren, en die z� gewetensvol zijn dat ze z�lf blijven staan voor hetgeen ze gezegd hebben. ook al kost hen dat de kop. Zij mobiliseren geen groepen om zo hun eigen huid te redden. Hun belang is niet-materieel. Ja, het zijn MENSEN. Je vind ze overal ter wereld, en in alle religies. Het zijn heel bijzondere mensen. Zij geven mij hoop op een betere wereld door wat zij zeggen en niet door hun dood. Probeer ze als voorbeeld te nemen en ten voorbeeld te stellen aan je kinderen en laat zo iets goeds na voor als je er z�lf niet meer zult zijn. Groeten,� alzukar


kom aub ter zake� en gebruik geen omwegen


Er is niet genoeg waarvan ik z�ker ben om het �nders te kunnen verwoorden. Ja. ik weet het, ik laat dingen open. Maar dat doe ik uit respect voor jou als individu.
Groeten,
                                     ALZUKAR
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2006 om 05:14

Het is gods wil zeggen de mujahidin voordat ze bommen laten ontploffen temidden van onschuldige burgers in Irak. Komt je dat niet bekend voor? Volgens mij weten christenen meer dan de moslims over de islam

grootgelijk als ze zonder rede worde uitgemoord afganistan, bosnie. palastijnen, irakezen, kan nog door gaan en wie viel de kruisvaarders aan niemand dus wie heeft het meeste recht

Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2006 om 05:17

Er is niet genoeg waarvan ik z�ker ben om het �nders te kunnen verwoorden. Ja. ik weet het, ik laat dingen open. Maar dat doe ik uit respect voor jou als individu.
Groeten,

mijn beste vriend respect bestaat niet meer op deze wereld welke respect hebbe de overige tegenover de moslims  een land dat aangevale wordt en iemand verdedigt het wordt een terrorist genoemd iemand met een baard en een jellaba is een terrorist waar hebben we het over.. respect....nou nee

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.