Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

EEN HELE BELANGRIJKE VRAAG !!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Zarah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: EEN HELE BELANGRIJKE VRAAG !!!
    Geplaatst op: 12 januari 2006 om 15:46
Kan iemand mij misschien helpen, ik ben op zoek naar informatie over een bepaald onderwerp, namelijk of het voor een getrouwde vrouw mogelijk is om haar man van zijn verplichtingen in het huwelijk te ontbinden, dus zonder dat zij met elkaar scheiden, maar dat hij haar niets meer verplicht is.

Het ligt namelijk zo, een man wilt scheiden van zijn vrouw, maar zij wilt dit niet, zij wilt verder leven als zijn vrouw, ook al doet hij niets meer voor haar, dus alleen met zijn naam verder leven als zijn vrouw.

Daarbij zegt zij ook duidelijk, ik hoef niets van je, alleen wil ik dat je zo nu en dan je dochtertje komt bezoeken.

Is het dan mogelijk dat zij hem eventueel schriftelijk van zijn verplichtingen in het huwelijk ontdoet, zodat hij geen zonde meer begaat als hij zijn verplichtingen niet nakomt.

Wie weet hier meer over en kan mij meer vertellen.

Graag zo snel mogelijk, of kennen jullie misschien iemand met wie ik hier verder over kan praten, wel via pc graag.
Terug naar boven
ynna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 maart 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 11
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ynna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 maart 2006 om 05:39
Zulke info vind je bij de consulaat van Marokko, daar kunnen ze je zeker verder helpen. Maar in een huwelijk is zowel man als vrouw zijn verplichtingen na te komen aan elkaar en hun kinderen, als dat niet zo is dan is het ook heel huwelijk meer. Zolang hij met haar gehuwd is elke stap naar andere vrouwen of dergelijke een zonde en bij haar ook. Neem nu dat zei hem zo iets schriftelijk schrijft, wat dan? Dan gaat hij trouwen met een ander, hoe gaat hij dat dan doen? Dan zit die ander vrouw weer zonder huwelijksakte die met hem verder leeft, dat is een zwaar zonde.
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 05:38
i dont know sister
Terug naar boven
*yousra* Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 09 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 108
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *yousra* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 05:39
ik zal het voor je navragen ok 
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.