Islaam.nl Forum
Martelen &Terechtstellen in naam van God |
Post Reply | Pagina <12 |
Schrijver | ||||
3abd Arra7maan
Senior Member Lid geworden: 16 maart 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1017 |
Onderwerp: Martelen &Terechtstellen in naam van God Geplaatst op: 24 juni 2006 om 14:06 |
|||
Geen probleem. Ik ken de hadith en ik zal het uitleggen. Wij geloven in
deze hadith en wij geloven in rechtvaardigheid en in een balans.
|
||||
Sunni_Side_Up
Groupie Lid geworden: 04 januari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 197 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 14:11 | |||
Ik kreeg een prive berichtje van Amin. Ik denk dat mijn antwoord aan hem ook anderen kan helpen, vandaar dat ik bijde prive berichtjes even afdruk: Hoi Sun, In de bijbel wordt gesproken over steniging. Dit zou je ook, volgens jouw denkbeeld, als marteling noemen. Waarom heeft de bijbelse Gods toch voor deze straf gekozen? Waarom een terechtstelling waar zoveel leed aan zit? ............................................................ .......................... Yep amin....je hebt gelijk.....er staat stenigen....als oplossing om laat ik maar zeggen ''blinden tegen blinden'' te beschermen Maar de wereld hoeft niet verblind door zonden verder gegaan. Er is intussen genoeg wijsheid geschonken. Zo heeft Jezus ons gewezen op de fundamenten van Gods zuivere wil. Hij wil geen slachtoffers, en ook geen terechtstellingen. Wat hij werkelijk wil is dat de zienden de blinden de weg wijzen, en dat de rechtvaardigen de zondaars de weg wijzen en vergeven. Jezus had volgens de regels die vrouw die overspel had gepleegd deze mogen terechtstellen door steniging, toen de farizeen en het sanhedrin hem er om vroegen. Jezus overtrad overigens de wet niet door dat niet te doen. Hij zei simpel tegen de sanhedrin die het wel hadden moeten uitvoeren: Laat hij die zonder zonde is de eerste steen gooien...(een mooie start ;) ....Gods start ;) ). Tot de vrouw zei hij: Ik ben het niet die u hier terechtstel. Hier is mijn opdracht aan U: Ga heen en zondig niet meer. Jezus maakte geen deel uit van het sanhedrin/gerechtshof, en neem maar aan dat hij er blij mee was. Op dat moment was hij blij met zijn opdracht ''om aan zondaars het koninkrijk Gods uit te leggen'', en neem ook maar van mij aan: Hij kijkt op tegen de oordelen van de laatste dag. Het moet gebeuren, maar hij zal het doen in pijn en verdried. En wat de joden betreft: In het jaar 70 is het sanhedrin ontbonden door overheersing vanuit Rome, en sindsdien hebben de Joden dit soort terechtstellingen niet meer mogen/kunnen plegen, want alleen het sanhedrin had het recht op deze manier recht te spreken. Voor zover ik weet heeft het afsnijden van handen en voeten heeft overigens nooit in de joodse wetten gestaan. En het ''misbruik'' van het afsnijden van handen en voeten om daarna mensen onverzorgd te leten blijven tot ze er aan dood gingen (zoals mohammed deed) is een ''pijnlijke doodvonnis'' dat lijkt op de gevolgen van een persoonlijke rancune en een satanische woedeuitbarsting. En wat de islam betreft daar staat Of doden OF kruisigen OF snijden.....niet snijden, verwaarloosd achterlaten, en daaraan laten sterven.....zeg maar dod martelen Wat Jezus deed is een groot, en uitzonderlijk, toonbeeld van het zich houden aan het fundament, en dat heeft hem een naam gegeven boven ALLE namen, niemand aan hem gelijk Heb uw naaste lief als uzelf (behandel hem alsof jullie een eenheid zijn, alsof jullie een en dezelfde mens zijn, verzorg hem als je jezelf verzorgt, stel zijn belang gelijk aan uw persoonlijk belang), en God bovenal (stel Gods belang boven persoonlijk belang) Gods zegen toegewenst En dank je voor de vraag, en voor de gelegenheid en eer om met jou Gods visie er op te mogen delen Sunny |
||||
Ruud
Senior Member Lid geworden: 28 januari 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2716 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 15:11 | |||
Ik heb tot nu toe niets in kunnen brengen tegen Jezus wijsheid,ik vraag het iedereen om het eens te proberen.
|
||||
Sunni_Side_Up
Groupie Lid geworden: 04 januari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 197 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 15:21 | |||
Ruudje....harder proberen...lol Ennnuhhhh.......Als het echt niet lukt is dat een goed teken ten aanzien wat het rechte pad is. |
||||
Ruud
Senior Member Lid geworden: 28 januari 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2716 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 18:25 | |||
(Massa graf Bergen Belsen.) Ik begrijp Jezus,maar dit soort zaken toe laten.... Wat vind je zelf? Dus ook Mohammeds denkwijze is verdedigbaar.
|
||||
Sunni_Side_Up
Groupie Lid geworden: 04 januari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 197 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 18:28 | |||
Vergeet niet....Ook God liet het toe....en ik oordeel God niet, maar snap niet alles van wat hij toelaat
|
||||
Ruud
Senior Member Lid geworden: 28 januari 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2716 |
Geplaatst op: 24 juni 2006 om 18:28 | |||
|
||||
Murat
Senior Member Lid geworden: 12 maart 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 755 |
Geplaatst op: 25 juni 2006 om 04:57 | |||
JEZUS PAKT DE ZWAARDEN WEER OP: 35 Daarna zei hij tegen hen: �Toen ik jullie uitzond zonder geldbuidel, reistas en sandalen, kwamen jullie toen iets tekort?� �Niets!� antwoordden ze. 36 Hij zei: �Maar wie nu een geldbuidel heeft, moet die meenemen, evenals zijn reistas, en wie er geen heeft moet zijn mantel verkopen en zich een zwaard aanschaffen. 37 Want ik zeg jullie: wat geschreven staat, moet in mij tot vervulling komen, namelijk: �Hij werd gerekend tot de wettelozen.� Inderdaad, nu wordt voltrokken wat over mij gezegd is.� 38 Ze zeiden: �Kijk Heer, hier zijn twee zwaarden.� Maar hij zei tegen hen: �Genoeg hierover!�
|
||||
Murat
Senior Member Lid geworden: 12 maart 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 755 |
Geplaatst op: 25 juni 2006 om 05:08 | |||
|
||||
Sunni_Side_Up
Groupie Lid geworden: 04 januari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 197 |
Geplaatst op: 25 juni 2006 om 05:49 | |||
|
||||
Sunni_Side_Up
Groupie Lid geworden: 04 januari 2006 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 197 |
Geplaatst op: 25 juni 2006 om 05:53 | |||
murat...als je de hadith kende zou je mij niet om referenties vragen maar wat je wil is dit: het laten lijken of het niet waar is...en mij schijheilig om referenties vragen nu dan....leer mij kennen...en leer je eigen hadith kennen ik draag je op om die stukken te zoeken en van jouw commentaar te voorzien..... en als je weigert zoek ik ze op en verzie ik ze van mijn commentaar
|
||||
3abd Arra7maan
Senior Member Lid geworden: 16 maart 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1017 |
Geplaatst op: 25 juni 2006 om 13:33 | |||
Bismi Allah Arrahmaanie arrahiem.
Om te beginnen. Er is een
gebod bij Allah en dat is dat het verboden is om in onrechtvaardigheid te
doden. Dit is een hele grote zonde bij God. Het is verboden om je moslimbroeder
te doden en ook niet-moslims die vrede hebben en niet in een staat van oorlog
verkeren. In de Heilige Koran staat
het volgende. 17-33: En doodt geen ziel
waarvan Allah (het doden) verboden heeft verklaard,..... De profeet Mohammed (salla
Allahu aleyhi wassalam) heeft ongeveer het volgende gezegd. Als je broeder zijn
hand uitstrekt om jou te vermoorden,
gedraag jezelf dan als de beste van de twee zonen van Adam (Ab(i)el). In de Koran staat verder: 17-33: �..behalve volgens het recht en wie onrechtvaardig
gedood wordt: Wij hebben zijn erfgenaam een bevoegdheid gegeven; maar
overdrijf niet bij het doden. Voorwaar hij wordt geholpen. 16:126- En wanneer jullie bestraffen,
bestraft dan in overeenstemming met wat jullie aangedaan is. Maar als jullie
geduldig zijn is dat zeker beter voor de geduldigen. 16:127- En wees geduldig (O Moehammad) en
jij bent slechts geduldig door Allah. En treur niet over hen en wees niet
benauwd voor wat zij beramen. 16:128- Voorwaar, Allah is met degenen die
(Hem) vrezen en met degenen die weldoeners zijn. En ook: En het is soms niet altijd
wijs om te vergeven, want dit zal ook kunnen leiden tot vernedering,
onderdrukking, verderf en dus verergering van het moorden. Het is ook
belangrijk om een vredige samenleving tot stand te brengen die vrij is van
misdaden. De satans zijn onze
vijanden en de vijanden van Allah, en zijn synoniem voor al het haat en het
slechte. Zodra je hen niet bestrijd dan zullen zij de overhand krijgen en
zullen mensen in duisternis leven door misdaden. De aanbidders van Allah, vrede
lievende mensen zullen worden vernederd door hoogmoedigen, het volk zal in onrechtvaardigheid
leven onder mensen die zich niet aan houden aan het gebod van Allah. Hieronder een aantal
verzen uit de Koran die de balans tussen vergeving en vergelding weergeven. Dus
als hen onrecht wordt aangedaan dan vergelden zij zich zodat zij niet worden
onderdrukt en vernederd en er een vredige samenleving ontstaat of behouden
blijft die vrij is van onderdrukking. Maar zij vergeven ook zodat mensen in
verzoening de Islaam accepteren en zo op deze wijze het goede tot stand wordt
gebracht. Via beide wegen wordt gezorgd dat met wijsheid de barmhartigheid,
vrede en rechtvaardigheid van de Islaam tot stand wordt gebracht. 42:39- En (zij zijn)
degenen die, als onrecht hen treft, zich verdedigen Waarom werden de
onrechtplegers van ukl en areena op de wijze behandeld zoals staat in Sahih
Boekhari? Zoals uit alle
bovenstaande teksten die ik heb gegeven is ook deze gebaseerd op een wijze
rechtvaardige balans tussen vergeving en vergelding. In beiden zit
barmhartigheid dat leidt tot een vredig en zorgeloos leven onder de geboden van
Allah, ver weg van de vervloekte satan. In de Koran staan de
volgende verzen: 05:33- Voorwaar, de
vergelding voor degenen die oorlog voeren tegen Allah en Zijn Boodschapper en
(die) naar het zaaien van verderf op aarde streven, is dat zij gedood worden,
of gekruisigd worden, of het afhouwen van handen en voeten aan
tegenovergestelde kanten, of dat zij uit het land verbannen worden. Dat is voor
hen een vernedering op de wereld en voor hen is er in het Hiernamaals een
geweldige bestraffing. - Omdat Allah
het zegt en wij aanbidders zijn van Hem. - Omdat
het een gepaste bestraffing is voor deze hele grote zonde. - Zodat er
wordt gestreefd naar een vredige samenleving waarin mensen niet worden
geteisterd door moordenaars. De gevolgen voor het dagelijkse leven van mensen
zijn te groot en mensen behoren vrij te zijn onder de Islaam en niet in angst
te leven. Als er niet op deze wijze wordt gehandeld, dan zullen maffiabendes
ontstaan die verderf zaaien op aarde. Als zij hadden gedaan
zoals de bewoners van Mekka en hadden gezegd: 12:91- �Voorwaar, wij waren zeker zondaren Dan zou hij ze zeker
vergeven en zou hij net zoals hij tegen de bewoners van Mekka heeft gezegd: 12:92- Hij zei: �Er is voor jullie geen
verwijt op deze dag. Hopelijk vergeeft Allah jullie, en Hij is de Meest
Barmhartige der Erbarmers. Mohammed Rasoel Allah
(salla Allahu aleyhi wassalam) was zeker de barmhartigste mens die ooit voet op
aarde gezet heeft. Dit zeggen zowel moslims als niet-moslims. Grote geleerden
van de westerse historie hebben de barmhartigheid van Mohammed (salla Allahu
aleyhi wassalam) erkent. 21:107- En Wij hebben jou (O Moehammed)
slechts gezonden als een barmhartigheid voor de werelden. 21:108- Zeg: �Voorwaar, wat aan mij
geopenbaard is, is dat jullie god ��n God is, zullen jullie je dan aan hem
onderwerpen? Moge Allah ons en jullie
leiden tot Islaam, de rechtvaardige en barmhartige Godsdienst van ��n God,
Allah de Heer van de Werelden. Als mijn broeders en zusters hierin fouten tegenkomen, dan kunnen zij mij corrigeren. Salaam aleikoum. |
||||
Paladin
Groupie Lid geworden: 10 juli 2005 Online status: Offline Berichten: 350 |
Geplaatst op: 26 juni 2006 om 13:01 | |||
Er zitten brokken van waarheid in de Koran.
Maar jij weet ook wat er staat over de ongelovigen in de Koran. Waarom zegt iemand dit dan over de Schepper.
Waarom zou een Schepper van mensen niet willen dat mensen op Hem vertrouwen. |
||||
muslima5
Groupie Lid geworden: 30 oktober 2005 Online status: Offline Berichten: 398 |
Geplaatst op: 26 juni 2006 om 14:14 | |||
antwoord betreffende deze vers:
Acceptance of plurality in human societies: While the notion of plurality may appear to be a relatively new concept, it is not new to those who are familiar with the Qur�an. The Qur�an is quite explicit in reminding all that if God willed, He would have made of all mankind one nation (Al-Ma�idah 5:48; Hud 11:118). Likewise, the Qur�an states that had it been God�s will, He would have made all people believers (Yunus 10:99). This means that forcing people to believe in God runs against His decree of free will, which includes the fact that some will reject Him. The ultimate reward or punishment for accepting or rejecting belief in God is deferred until the Day of Judgment. This value inculcates the attitude of being non-judgmental and accepting of people as they are, human beings entitled to choose and who are answerable to their Creator. Acceptance of plurality does not mean accepting the plurality of ultimate truths, nor does it preclude sharing one�s faith with others and even inviting them to it. Plurality means peaceful coexistence with those who hold differing beliefs and convictions. Prohibition of compulsion in faith: Sharing or propagating faith is not the same as compulsion in religion. The Qur�an makes it a duty on believers to communicate the message of Islam to fellow humans and to be witnesses to humankind. [And thus We (Allah) made of you (O Muslims) a justly balanced community that you might bear witness (to the truth) to humankind and the Apostle might bear witness over you.] (Al-Baqarah 2:143) Being witnesses for Allah includes both witnessing through righteous deeds and sharing what one believes is the truth, which is beneficial to humankind. Some communities use the term conversion to designate that later form of witnessing. The Qur�anic term for such sharing is da`wah, which means, literally, �invitation.� The term itself means that the invitee has every right to accept or reject that �invitation.� Compulsion, threats, bribery, deception, manipulation, and exploitation of the invitee�s vulnerability (such as hunger or illness) are inconsistent with the notion of �invitation.� The Qur�an gives guidance on how to invite others to Islam. Invitation should be with wisdom and in the most gracious way. [Invite (all humankind) to the path of your Lord with wisdom and goodly exhortation and argue with them in the most kindly manner, for, indeed, your Lord knows best as to who strays from His path, and best who are the right-guided.] (An-Nahl 16:125) In numerous verses in the Qur�an, compulsion in religion is forbidden: [There shall be no coercion in matters of faith.] (Al-Baqarah 2:256) [And so (O Prophet), exhort them; your task is only to exhort. You cannot compel them (to believe). As for one who turns away, being bent on denying the truth, him or her will God cause the greatest suffering (in the life to come). For verily, unto Us will be their return, and verily, it is for Us to call them to account.] (Al-Ghashiyah 88:21-26) [Had your Lord so willed, all those who live on earth would surely have attained faith, will you then compel people, against their will, to believe?] (Yunus 10:99) The Qur�an does not prescribe any punishment for rejecting the �invitation� to accept Islam. [But if they turn away (from accepting Allah�s message, then know that) We have not sent you to be their keeper. Your duty is only to convey (the message).] (Ash-Shura 42:48) Universal mercy: The essence of Islam and its Prophet�s mission is summed up in the following verse: [And (thus, O Muhammad), We have not sent you, but as mercy to all the worlds.] (Al-Anbiyaa� 21:107) To remove any particularization of this mercy, the Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) explained that mercy is not being merciful to one�s companions but merciful to all. He also explained, �He who is not merciful to others, will not be treated mercifully.� It is obvious that Muslims are not the only dwellers of the earth. Hence the command to be merciful applies to all. In fact, mercy applies as well to animals and other creatures of Allah. A logical fruit of this attitude of mercy is to love humankind as persons and fellow honored creatures of Allah, while dissociating oneself from their erroneous beliefs or even rejection of Allah. This love finds its greatest form by loving good and guidance for them. This does not mean loving their wrongdoing or their rejection of faith in Allah. It is the love of their guidance and well being in this life and in the life to come. Universal peaceful coexistence: The basic rule governing the relationship between Muslims and non-Muslims is that of peaceful coexistence, justice and compassion. The following two verses are key verses that embody that general rule: [As for such (non-Muslims) who do not fight you on account of (your) faith, or drive you forth from your homelands, God does not forbid you to show them kindness (also love and respect) and to deal with them with equity, for God loves those who act equitably. God only forbids you to turn in friendship towards such as fight against you because of (your) faith and drive you forth from your homelands or aid (others) in driving you forth. As for those from among you who turn towards them for alliance, it is they who are wrongdoers.] (Al-Mumtahanah 60:8-9) This verse makes it a Muslim�s duty to treat peacefully coexisting persons with equity (qist) and birr. The term birr and its derivatives are the same expressions used in the Qur�an and Hadith to refer to one�s relationship with his or her parents. Such a relationship is more than kindness, since it includes also love and respect. Many English translations of the Qur�an have translated this Qur�anic term as kindness, a translation that falls short of the richer meaning of the original Arabic term. To ameliorate this problem, the bracketed statement (also love and respect) was added above. The term qist has been translated as �justice.� Justice, however, is closest to another Arabic word `adl. This word, however, refers to giving the other his or her rights, no less and no more. Other scholars argue that the Qur�anic term qist means �going beyond justice by giving more than what is due to others.� Peaceful dialogue, especially with the People of the Book: All of the above nine principles apply to all non-Muslims. The Qur�an accords the People of the Book (Jews and Christians) a special position. The very term to designate them distinguishes them from others such as idolatrous Arabs (Al-Bayyinah 98:1). It is a complimentary title as it acknowledges that, like Muslims, their faiths are based on revealed books or scriptures. In its family and dietary laws, the Qur�an gives a special consideration to the People of the Book. For example, a Muslim male may marry a believing Jewish or Christian woman (Al-Ma�idah 5:5). The Qur�an exhorts Muslims to engage in peaceful dialogue with Jews and Christians: [Say (O Muslims), O People of the Book! Come to a common term which we and you hold in common: that we shall worship none but Allah, and that we shall not ascribe divinity to none beside Him, and that we shall not take human beings for our lord beside Allah, and if they turn away, then say: bear witness that we submit ourselves unto Him.] (Aal `Imran 3:64) It may be noted that �turning away� from this invitation is not presented as a punishable offense in this life, and that the consequence of rejection is to simply testify Muslims� submission to Allah. Another verse in the Qur�an encourages peaceful dialogue and invites all to build upon the common ground between Muslims and the People of the Book. The Qur�an instructs Muslims: [And do not argue with the People of Book except in a most kindly manner, except for those of them who are bent on evildoing, and say: �We believe in the revelation which has come down to us and in that which has come down to you; our Lord and yours is One and it is to Him that we (all) submit ourselves.�] (Al-`Ankabut 29:46) Not only do Muslims, Christians, and Jews share belief in the One God and divine revelation, they also share belief in human responsibility, consequences of good and evil deeds, moral teachings, and other values such as love, peace, and justice. It may be concluded that the ten values and principles above represent a solid foundation for a peaceful relationship and coexistence with all, irrespective of their religious choices. It may be noted, however, that genuine and lasting peace must to be protected and safeguarded against those who try to destroy it. Genuine peace does not necessarily mean the total absence of use of force or even war as a lesser evil and as a last resort. The main question is when and how. stuk uit www.islamonline.net |
||||
"...En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen.� Hadith Qudsi nr 15,sahih Bukhari.
|
||||
3abd Arra7maan
Senior Member Lid geworden: 16 maart 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1017 |
Geplaatst op: 26 juni 2006 om 14:41 | |||
Iets
willen in de zin van iets hopen is iets anders dan iets willen om iets uit te
voeren, kwestie van taal. Allah hoopt juist dat wij zullen geloven, maar hij
laat ons vrij om daarin een keuze te maken. 02:21- O mensen, aanbidt
jullie Heer, degenen die jullie heeft geschapen en degenen v��r jullie. Hopelijk
zullen jullie (Allah) vrezen.
Iedereen
heeft vrijheid om te kiezen welk pad hij of zij wil bewandelen, het pad van
Allah en het Paradijs, of het pad van de satan en de hel. |
||||
muslima5
Groupie Lid geworden: 30 oktober 2005 Online status: Offline Berichten: 398 |
Geplaatst op: 26 juni 2006 om 16:21 | |||
Allah wilt wel dat we allemaal geloven, maar Hij laat het toe als mensen dit niet willen. das het grote verschil. Hij wil het, maar Hij laat het toe als mensen er voor kiezen niet te geloven. Wil God bijv al die oorlogen (voorb is de holocaust afbeelding hierboven)?nee toch?maar Hij laat het toe. waarom?weten wij allen niet. Ik zie dat wel when time comes.
|
||||
"...En als hij naar Mij toe komt lopen, dan kom Ik naar hem toe rennen.� Hadith Qudsi nr 15,sahih Bukhari.
|
||||
Paladin
Groupie Lid geworden: 10 juli 2005 Online status: Offline Berichten: 350 |
Geplaatst op: 27 juni 2006 om 13:31 | |||
Voor een deel ben ik met je eens 3abd Arra7maan de Schepper is goed en heeft het beste met mensen voor. En geeft de mens de vrijheid om te kiezen. Wat moet je met een robot. Maar wat ik al zei; er zit ook waarheid in de Koran. |
||||
Peter Pan
Senior Member Lid geworden: 28 oktober 2005 Locatie: Belgie Online status: Offline Berichten: 2010 |
Geplaatst op: 27 juni 2006 om 14:25 | |||
Een mens/gelovige is geen robot! Juist. Het cloonen van allemaal dezelfde baarden, jurken, hoofddoeken, burka's, zwarte kousen, keppeltjes, etc. is een aanklacht tegen de individualiteit en daarmee onze Schepper. God heeft ons, in alle liefde, vrijheid gegeven. Een geloof die die vrijheid wil onderdrukken onderdrukt de diepe wens van zijn/haar Schepper.
|
||||
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
|
||||
Islam01
Groupie Lid geworden: 22 juli 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 304 |
Geplaatst op: 27 juni 2006 om 14:47 | |||
Ik getuig dat de quran de woord is van Allah swt en niet de woord van de vervloekte shaytan(satan). 192. Voorwaar dit Boek is een openbaring van de Heer der Werelden. 210. De duivelen hebben (de Koran) niet nedergebracht, 211. Noch is het passend voor hen, noch zijn zij in staat, dat te doen. 212. Voorzeker het horen (hiervan) is hun ontnomen. ------------------------------------------------------------ -------------------- 69. En verkondig aan het volk het verhaal van Abraham.
Zijn dit niet de woorden van God?Is Hij(God)niet de kenner van het verleden en de kenner van het heden en de kenner van de toekomst? Verheven is Allah. ------------------------------------------------------------ 10. Toen uw Heer tot Mozes riep: "Ga naar het onrechtvaardige volk, Wat mij betreft heb ik mezelf overgegeven aan de Heer der Werelden.De Heer van Abraham,Ismael,Isaac,Mozes,Jezus en Mohammed vrede zij met hen allen. |
||||
3abd Arra7maan
Senior Member Lid geworden: 16 maart 2004 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 1017 |
Geplaatst op: 27 juni 2006 om 16:21 | |||
Alhamdu li Allah dat we moslim zijn.
|
||||
taqwaa
Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member Lid geworden: 04 februari 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 2036 |
Geplaatst op: 28 juni 2006 om 08:17 | |||
maschallah broeders allah izidlkom limaan wa l3ilm
|
||||
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
|
||||
Post Reply | Pagina <12 |
Spring naar forum | Forum rechten Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.