Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Mujahedeen in Somalie !

 Post Reply Post Reply Pagina  123>
Schrijver
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Mujahedeen in Somalie !
    Geplaatst op: 25 juni 2006 om 08:29
Onze broeders en Zusters In Somalia

Moge Allah de moslims overwinning schenken!











__________________________
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 08:35

MOGADISHU/JOWHAR/ADDIS ABEBA - De Islamitische Rechtbanken in Somali� vergroten met de dag hun macht in en hun greep op het Afrikaanse land. Hun heimelijk door Ethiopi� en de Verenigde Staten gesteunde tegenstanders nemen de wijk of sluiten zich aan bij de nieuwe machthebbers in Somali�.


De krijgsheren Bashir Raghe en Muse Sudi Yalahow ontvluchtten zaterdag de hoofdstad Mogadishu en werden naar verluidt opgepikt door een Amerikaans marineschip dat voor de kust lag. �Ze zeiden dat ze over een paar dagen terug zouden zijn maar iedereen denkt dat ze asiel hebben gevraagd�, aldus een hooggeplaatste medewerker van de Islamitische Rechtbanken. Lijfwachten van de twee krijgsheren verklaarden ook dat ze met een boot naar de Amerikanen waren gegaan.

Een woordvoerder van de Amerikaanse marine kon het bericht niet bevestigen. Hij zei dat de Amerikaanse en Pakistaanse marine gezamenlijk patrouilles uitvoeren voor de kust van Somali�. Washington zou de krijgsheren financieel steunen in hun strijd tegen de milities van de Islamitische Rechtbanken maar lijkt de afgelopen weinig successen te boeken.

Ook krijgsheer Omar Muhamoud Finnish ging verloren voor de alliantie van krijgsheren die is opgericht om strijd te leveren tegen de islamisten die in Somali� de sharia willen invoeren. Hij liep over naar islamitische kant. Drie andere krijgsheren leverden hun wapens in bij de rechtbanken.

De islamitische milities, die zich de Islamitische Rechtbanken noemen, hebben in korte tijd Mogadishu en de strategisch gelegen stad Jowhar, het laatste bolwerk van de krijgsheren, veroverd. De Islamitische Rechtbanken hebben nu het grootste deel van Zuid-Somali� in handen en maken zich op voor een offensief in noordelijke richting. De stad Beledweyne, 300 kilometer ten noorden van Mogadishu aan de grens met Ethiopi� zou ook al gevallen zijn.

Addis Abeba zou volgens de Islamitische Rechtbanken militairen opdracht hebben gegeven Somali� binnen te trekken. Bij de plaats Dollow zouden driehonderd Ethiopische militairen de grens zijn overgestoken. Lokale functionarissen spraken van vijftig pantservoertuigen die tot 50 kilometer diep op Somalische grondgebied zouden zijn doorgedrongen.

De Ethiopische regering ontkent dat zij troepen naar Somali� heeft gestuurd. �Ethiopi� is de grens niet overgestoken�, aldus minister zonder portefeuille Bereket Simon. �Tot dusver hebben de fundamentalisten Beledweyne bezet en ze marcheren naar de Ethiopische grens. Ethiopi� hoopt dat ze die niet zal oversteken.�

Al7umdillah wa Shokar Lillah Allahie nasser el Mujahedeen fie koelie mekan

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 10:10
allahomma nsorhoem
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 10:14

Somalie heeft het recht zijn eigen geschiedenis te maken. Buitenlandse inmenging is niet gewenst.

De sharia zal ook weer ingevoerd worden. Van mij krijgen ze voorzichtig het voordeel van de twijfe.

In mijn achterhoofd hangen nog teveel taliban beelden en iran relidespoten.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 16:17

Moge Allah hen de overwinning op hun vijanden schenken.Amien.

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 16:47
Amin op alle Dua's....De Islam zal zegevieren!!!
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Oem_hudayfa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 30
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oem_hudayfa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 16:48
ameen
Always sharing what we had..
When I asked how can we share what�s not enough
She said the heart of a Muslim is filled with love.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 juni 2006 om 18:15
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Zie ze hierboven nu staan.  Een stel opgefokte kereltjes dat zich stoer voelt door met grote geweren rond te lopen en te pronken.  Als ik een man met een zware auto langst mijn kleine autootje heel erg hard hoor optrekken, vraag ik me altijd af of die auto een compensatie voor iets anders dat te klein geschapen is, datzelfde komt nu ook in me op.

Male Chauvinist Pigs...

PS: Vraagt niemand zich af waarom vrouwen niet met zo'n vertoon komen?  Op die manier kan ik inderdaad respect opbrengen voor de hidjaab-dragende vrouwen in moeilijke landen zoals Somalie: zij dragen hun godsdienst uit op een vredige, rustige manier, maar als je daar vlak naast zo'n vent ziet staan met als bewijs voor z'n geloof nota bene EEN GEWEER...

En als het ameriKKKanen waren geweest die op de foto stonden dan waren het voor jouw vast en zeker "grote" helden geweest. De mannen die nu op de foto staan vechten voor hun geloof en hopen dat er nu orde/stabiliteit en gerechtigheid komt in een land dat al tientallen jaren werdt geregeerd/gedicteerd door somalische krijgsheren die werden gesteund met wapens en andere middelen van onder andere ameriKKKaanse komaf. Ben jij jaloers op ze omdat zij "iets" hebben dat jij niet hebt maar misschien wel heel graag zou willen hebben? Zielig van je om ze male chauvist pigs te noemen aangezien het mannen zijn die strijden voor hun vaderland. Ben benieuwd of jij de nederlandse mannen die in de tweede wereldoorlog tegen de duitsers hebben gevochten ook male chauvinist pigs noemt. Vast niet, je zal ze wel scharen onder de term "verzetshelden" terwijl ze hetzelfde doel voor ogen hadden/hebben, en dat is slechts de bevrijding van hun land.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 01:33
ja subhallalaah slaat nergens op  haar opmerking.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 01:35
���� ��� ������� ���������
����� �� ��� ����� ���� ��������
����� ���� �� �������� ����� �����
����� ���� ���������� ��� ������
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 07:04
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Zie ze hierboven nu staan.  Een stel opgefokte kereltjes dat zich stoer voelt door met grote geweren rond te lopen en te pronken.  Als ik een man met een zware auto langst mijn kleine autootje heel erg hard hoor optrekken, vraag ik me altijd af of die auto een compensatie voor iets anders dat te klein geschapen is, datzelfde komt nu ook in me op.

Male Chauvinist Pigs...

PS: Vraagt niemand zich af waarom vrouwen niet met zo'n vertoon komen?  Op die manier kan ik inderdaad respect opbrengen voor de hidjaab-dragende vrouwen in moeilijke landen zoals Somalie: zij dragen hun godsdienst uit op een vredige, rustige manier, maar als je daar vlak naast zo'n vent ziet staan met als bewijs voor z'n geloof nota bene EEN GEWEER...

je wordt steeds zieliger met je opmerkingen..ga voor de spiegel staan als je niets te doen hebt

you are what you eat  hehe

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 07:19

Dit is beter voor somalia dan die warlords.Ik hoop dat zij het religie niet zullen misbruiken voor hun begeerten.

Of er nou daar secularisme of islamitische wetgeving aan de macht komt kan het de mensen die vrede willen niets schelen.Ze willen gewoon in veiligheid leven.

Hopelijk komt er rust in afrika vooral de plekken waar oorlog bezig is.

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 07:31
In eerste instantie geplaatst door Spuit11

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Zie ze hierboven nu staan.  Een stel opgefokte kereltjes dat zich stoer voelt door met grote geweren rond te lopen en te pronken.  Als ik een man met een zware auto langst mijn kleine autootje heel erg hard hoor optrekken, vraag ik me altijd af of die auto een compensatie voor iets anders dat te klein geschapen is, datzelfde komt nu ook in me op.

Male Chauvinist Pigs...

PS: Vraagt niemand zich af waarom vrouwen niet met zo'n vertoon komen?  Op die manier kan ik inderdaad respect opbrengen voor de hidjaab-dragende vrouwen in moeilijke landen zoals Somalie: zij dragen hun godsdienst uit op een vredige, rustige manier, maar als je daar vlak naast zo'n vent ziet staan met als bewijs voor z'n geloof nota bene EEN GEWEER...

En als het ameriKKKanen waren geweest die op de foto stonden dan waren het voor jouw vast en zeker "grote" helden geweest. De mannen die nu op de foto staan vechten voor hun geloof en hopen dat er nu orde/stabiliteit en gerechtigheid komt in een land dat al tientallen jaren werdt geregeerd/gedicteerd door somalische krijgsheren die werden gesteund met wapens en andere middelen van onder andere ameriKKKaanse komaf. Ben jij jaloers op ze omdat zij "iets" hebben dat jij niet hebt maar misschien wel heel graag zou willen hebben? Zielig van je om ze male chauvist pigs te noemen aangezien het mannen zijn die strijden voor hun vaderland. Ben benieuwd of jij de nederlandse mannen die in de tweede wereldoorlog tegen de duitsers hebben gevochten ook male chauvinist pigs noemt. Vast niet, je zal ze wel scharen onder de term "verzetshelden" terwijl ze hetzelfde doel voor ogen hadden/hebben, en dat is slechts de bevrijding van hun land.
Onder hun neus is de eerste zweedse journalist al in de rug doodgeschoten.Men heeft echter gerechtigheid beloofd.We zullen zien.
Gedood door een kogel afkomstig uit een door de ameriKKKanen geleverd geweer.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 08:23
Een geweer doet niks. Een schutter haalt de trekker over.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 08:29

In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Al-mouthanna, wat betekent dat eigenlijk?  Ergens te vergelijken met het franse 'mouton'?

weer son zielige opmerking...je hebt n hele boek vol

Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 16:32
Ik denk dat niemand van ons dit eventuele nieuwe regime kan inschatten.
Behalve dan de enkele duizenden gevluchte Somaliers die op de een of andere manier in Nederland verzeild zijn geraakt. Ik wacht hun reactie wel af voor ik iets denk.
Wanneer zij nu opeens hun koffers pakken om naar huis te gaan dan denk ik dat dit regime wel iets heeft.
Wanneer zij nog bang zijn of afwachtend dan zal ik mijn bedenkingen hebben.
Per slot van rekening weten de mensen die er vandaan komen het beste wat er van te denken.
Het gegeven of een staat islamitisch gekleurd is in het grondrecht of niet heeft er denk ik niet veel mee te maken.
Te vaak is in de geschiedenis religie op de een of andere manier misbruikt.
Zoals Jiyuu aangaf hebben ze de Sharia uitgeroepen.
Ik ben dus reuze benieuwd wat hun uitleg nu weer is van de Sharia.
Tussen haakjes ik ben nog steeds bezig met mijn antwoord voor Jiyuu omtrent de Sharia :-)


Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 26 juni 2006 om 17:09
Amien broeders en zusters, Amien.

Moge Allah de moslims een overwinning schenken en ons leiden naar de Islam en ook niet-moslims leiden naar de Islam.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 01:40

allahumma amin.

 

pan :zei

Een geweer doet niks. Een schutter haalt de trekker over.

_______________________________________-

 

 

geen geweer geen schutter die de trekker overhaalt.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 02:40
Daar heb je gelijk in. Maar blijft staan dat de schutter schiet en daarmee schuttert.
Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 07:20

hmm, varkens==> intelligent,lelijk,stinken,vuil,alleseter

         geit====> minder intelligent,niet lelijk,kan stinken,niet vuil,herbivoor.

ik verkies toch wel de geit

laa ilaha illalah
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 07:22

hhhhhhhhhhhhhh ja liever een geit .

maar kimmi houd van varken die stinkt in het vuil

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 10:09

Pas op! moslims en geiten zijn een gevoelig onderwerp.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 27 juni 2006 om 15:00

ahah klimmi en pan dus dit is jullie anti islaam forum

wat in jullie harten zit komt steeds naar buiten .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2006 om 16:19
Wat nieuws uit Somali�:

BRUILOFT UITEENGESLAGEN (Bron: CNN-text, 09-07-2006)
Islamitische militieleden hebben zaterdag (08-07-2006) met geweld een eind gemaakt aan een bruiloftsfeest in Mogadishu omdat daar een band speelde en omdat mannen en vrouwen er niet gescheiden feest vierden. de gasten werden geslagen met electrakabels en de installatie van de band werd in beslag genomen


VOETBALFANS VERMOORD DOOR SOMALISCH STRIJDERS (Bron: De Standaard Online, 05-07-2006)
Islamitsche strijders hebben dinsdag (04-07-2006) in Mogadishu twee mensen doodgeschoten. de twee hadden, ondanks een verbod, naar de halve finale van het wereldkampioenschap voetbal gekeken.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2006 om 18:01

In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.

Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2006 om 18:16
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar�ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten�vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.


Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.



Klets! Weet je Rahil, ik volg je nu al zo'n driekwart jaar. Ik vertrouw je voor geen cent.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2006 om 19:02

Ben je soms van de AIVD ofzo dat je me al driekwart jaar volgt?..... Wel jammer dat je zo over me denkt terwijl je me in het dagelijks leven nog nooit heb meegemaakt. Ik vond/vind jou samen met Druide Herne nog wel ��n van de leukere en eerlijkste niet-Moslims hier op het forum. En naar mijn weten heb ik geen kwaad woord over jou gesproken tot wie dan ook. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom je me voor geen cent vertrouwt. Hopelijk wil je me dat uitleggen.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Willie Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Willie Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 juli 2006 om 19:44
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In Pijnacker werd er ook een feest/optreden van ali.b met grof geweld door de mobiele eenheid uiteengeslagen en in groot brittan�e werd er vorig jaar ook een onschuldige braziliaan die door de politie als terrorist werd gezien doodgeschoten vanwege het feit dat hij wegrende omdat hij bang was.


Overal in de wereld word geweld gebruikt en worden er mensen doodgeschoten.



Klets! Weet je Rahil, ik volg je nu al zo'n driekwart jaar. Ik vertrouw je voor geen cent.
Een echte bokkenrijder.... Wie weet is Al Qaida verhuist van Afghanistan naar Somalie.. "Pak me dan als je kan... "
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 01:37
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Ben je soms van de AIVD ofzo dat je me al driekwart jaar volgt?..... Wel jammer dat je zo over me denkt terwijl je me in het dagelijks leven nog�nooit heb meegemaakt. Ik vond/vind jou samen met Druide Herne nog wel ��n van de leukere en eerlijkste niet-Moslims hier op het forum. En naar mijn weten heb ik geen kwaad woord over jou gesproken tot wie dan ook.�Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom je me voor geen cent vertrouwt. Hopelijk wil je me dat uitleggen.



Je toont op dit forum vrij konsekwent je sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis. Leed is bij jou vooral moslimleed. Dat is een beeld wat zich na driekwart jaar bij mij van jou heeft gevormd, wat je telkens weer bevestigt. De manier waarop je hierboven met de twee berichtjes uit Somali� omgaat zegt het ook al weer. Wie vindt dat ik het mis heb, hij of zij ga gewoon aan de gang met de zoekmachine van dit forum en bewijze het tegendeel.
Misschien ben je in je dagelijks leven inderdaad wel een doodgoeie vent die geen vlieg kwaad doet. Dat kan ik niet beoordelen.
Met de AIVD heb ik niks van doen, al zou ik daar wel eens "vlieg op het raam" willen zijn om te zien/horen wat zich daar allemaal afspeelt wat ik maar beter niet kan weten.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juli 2006 om 03:03
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Ben je soms van de AIVD ofzo dat je me al driekwart jaar volgt?..... Wel jammer dat je zo over me denkt terwijl je me in het dagelijks leven nog nooit heb meegemaakt. Ik vond/vind jou samen met Druide Herne nog wel ��n van de leukere en eerlijkste niet-Moslims hier op het forum. En naar mijn weten heb ik geen kwaad woord over jou gesproken tot wie dan ook. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom je me voor geen cent vertrouwt. Hopelijk wil je me dat uitleggen.



Je toont op dit forum vrij konsekwent je sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis. Leed is bij jou vooral moslimleed. Dat is een beeld wat zich na driekwart jaar bij mij van jou heeft gevormd, wat je telkens weer bevestigt. De manier waarop je hierboven met de twee berichtjes uit Somali� omgaat zegt het ook al weer. Wie vindt dat ik het mis heb, hij of zij ga gewoon aan de gang met de zoekmachine van dit forum en bewijze het tegendeel.
Misschien ben je in je dagelijks leven inderdaad wel een doodgoeie vent die geen vlieg kwaad doet. Dat kan ik niet beoordelen.
Met de AIVD heb ik niks van doen, al zou ik daar wel eens "vlieg op het raam" willen zijn om te zien/horen wat zich daar allemaal afspeelt wat ik maar beter niet kan weten.
Sympathie voor gewelddadig sektarisch gespuis? Volgens mij heb ik nergens goedgekeurd dat er mensen die voetbalkijken maar moeten worden worden ge�xecuteerd. Denk je nou werkelijk dat het bij mij alleen gaat om Moslimleed? Leed is leed, of het nou wandaden zijn die tegen mensen,dieren of tegen de natuur worden begaan. Het doet mij pijn als ik zie dat er dagelijks mensen onnodig sterven in Irak, Afghanistan, Colombia, of tijdens de aanslagen van 11 september enz enz enz... Denk je nou werkelijk dat ik daarvan genoot terwijl ik live op tv zag hoe er in een oogwenk duizenden mensen stierven? Het doet mij pijn als ik zie dat er jonge zeehondjes worden gedood enkel en alleen om hun vacht...het doet mij pijn als ik zie dat (voornamelijk Westerse) landen in de binnenlanden van mijn geliefde Suriname een enorme ecologische ramp aanrichten door goud uit de bodem te halen en de rivieren te vervuilen met kwik of om het hele oerwoud te beroven van al haar hout. Vergeet niet dat dit een Islamitische site is waar voornamelijk de misstanden tegen Moslims worden besproken en dan is het dus logisch dat het mij raakt in het diepst van mijn ziel aangezien ik Moslim ben. Ik praat het nergens goed over wat er is gebeurd betreffende die twee berichtjes uit Somal�e maar gaf met mijn twee berichten aan dat het niks nieuws onder de zon is dat er dagelijks op de gehele wereld onnodig geweld wordt gebruikt tegen wie dan ook. Maar goed, jij hebt je oordeel over mij al gevormd dus laat ik het hierbij.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.