Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Bush: oeps ...

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Bush: oeps ...
    Geplaatst op: 18 juli 2006 om 12:04
We kennen het nog van de ex-wethouder van Amsterdam. Hij gaf Marokkaanse jongeren een nare benaming en noemde ze @@@marokkanen terwijl de microfoon per ongeluk aanstond.

 

Bush maakte deze domme fout ook weer tijdens de G8-meeting. Dit maal sprak hij met Blair over Syrie, Hezbollah, Kofie Annan etc. Terwijl de microfoon aanstond zei hij nog meer:

�Rusland is groot en China ook� � en Iran nu ook� luister verder:

 

www.crooksandliars.com/posts/2006/07/17/bush-unplugged-at-th e-g8-over-middle-east-conflict/

 

Het laat ons nogmaals zien hoe dom en verward Bush is en hoe wanhopig Amerika nu is.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 13:24
hahah de domme parasiet
laa ilaha illalah
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 17:14
Ik weet niet wie je hier dom noemt maar wat gehoord kan worden is dat Bush vind dat eigenlik syrie aangepakt moet worden,!!
En eerlijk gezegd denk ik dat dit precies zo zal gebeuren.
Zie alle zaken maar eens op een lijn.
Eerst werd Afganistan aangepakt waarbi de lijnen doorgesneden werden met de rebellen van tetchenie en die van de taliban te samen met groepen vanuit Pakistan.
Het gevolg hiervan is een leger aan de oostgrens van Iran. En een einde aan de opmars van de Jihad.
Daarna Irak waarbij Iran eigenlijk omsingelt is,
De enigste vuist die Iran nog kon maken is de lijn via Syrie en Libanon doormiddel van de Hezbollah.Een troef die ze veel te snelhebben uitgespeeld.Dat was echt heel dom.
Deze wordt nu uitgeschakeld. Hetgevolg hiervan is dat zowel Syrie al Iran als Tsetsenie als de groeperingen in Pakistan nog maar enkel eilandjes zijn.
syrie zal waarschijnlijk de volgende zijn die onder druk zal komen te staan om het terrorisme op te geven en een democratie te bewerkstelligen.
Daarna staat Iran alleen.
Bush mag dan in jullie ogen dom zin maar hij  is wel duidelijk aan het winnen.



Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 18:00
In eerste instantie geplaatst door DruideHerne

Ik weet niet wie je hier dom noemt maar wat gehoord kan worden is dat Bush vind dat eigenlik syrie aangepakt moet worden,!!
En eerlijk gezegd denk ik dat dit precies zo zal gebeuren.
Zie alle zaken maar eens op een lijn.
Eerst werd Afganistan aangepakt waarbi de lijnen doorgesneden werden
met de rebellen van tetchenie en die van de taliban te samen met
groepen vanuit Pakistan.
Het gevolg hiervan is een leger aan de oostgrens van Iran. En een einde aan de opmars van de Jihad.
Daarna Irak waarbij Iran eigenlijk omsingelt is,
De enigste vuist die Iran nog kon maken is de lijn via Syrie en Libanon
doormiddel van de Hezbollah.Een troef die ze veel te snelhebben
uitgespeeld.Dat was echt heel dom.
Deze wordt nu uitgeschakeld. Hetgevolg hiervan is dat zowel Syrie al
Iran als Tsetsenie als de groeperingen in Pakistan nog maar enkel
eilandjes zijn.
syrie zal waarschijnlijk de volgende zijn die onder druk zal komen te
staan om het terrorisme op te geven en een democratie te
bewerkstelligen.
Daarna staat Iran alleen.
Bush mag dan in jullie ogen dom zin maar hij� is wel duidelijk aan het winnen.






Het beeld wat we zien is dat van domme Bush die zijn rol uitstekend speelt. Wat daarachter schuil gaat blijft zo volkomen ongezien............
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 21:49

>>Het gevolg hiervan is een leger aan de oostgrens van Iran. En een einde aan de opmars van de Jihad. <<

 

Amerika staat achter Israel en wil dat Hizbullah ontmanteld wordt. Ze houden totaal geen rekening dat Hizbullah bestaat uit en gesteund wordt door een bevolking van anderhalf miljoen shjiiten en een zeer sterke organisatie is geworden de laatste jaren.

Het enige dat Amerika voor elkaar heeft gekregen is dat ze zich van iedereen in het Midden-Oosten hebben afgezonderd BEHALVE de illegale boevenstaat Israel. Geen enkele Arabische regering wil nog samen met de US werken.

 

Wat we zien is slechts het falen van het Amerikaans buitenlands beleid in het Midden-Oosten en een Iran dat steeds groter en machtiger wordt.

 

Ik moet alzukar gelijk geven. De uitkomst is het enige dat onzeker is. Een hopeloos Amerika vangt alle slagen en stoten en ziet alle hoeken van de ring, geen plan en geen strategie. De enige vraag die overblijft is: Zal de tegenpartij moedig blijven en door het stof gaan of zal Amerika uiteindelijk het verstand terugkrijgen en hun eigen onzinnigheid stoppen?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 23:43

Jij praat over de boevenstaten Israel en Amerika.

Als dat al boevenstaten zijn, dan is een aanvulling hiervan gewenst: Iran, Syrie, Irak, Saoedi Arabie.

Daarnaast kan het boevenstaatje hezbollahland in Libanon nog aan dit rijtje toegevoegd worden.

Wij kennen de agenda van de hoofdrolspelers aldaar niet. Maar 1 ding weet ik wel: het gaat niet om mensenrechten.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 05:41
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

>>Het gevolg hiervan is een leger aan de oostgrens van Iran. En een einde aan de opmars van de Jihad. <<

 

Amerika staat achter Israel en wil dat Hizbullah ontmanteld wordt. Ze houden totaal geen rekening dat Hizbullah bestaat uit en gesteund wordt door een bevolking van anderhalf miljoen shjiiten en een zeer sterke organisatie is geworden de laatste jaren.
En hier zit dus de reden dat de meeste Islamitische staten wel achter de vs staan.
Die zitten niet te wachten op zo een sterke sh*tische beweging. Die toosten op het komende gezichtverlies en uitschakeling van Hezbollah.

Het enige dat Amerika voor elkaar heeft gekregen is dat ze zich van iedereen in het Midden-Oosten hebben afgezonderd BEHALVE de illegale boevenstaat Israel. Geen enkele Arabische regering wil nog samen met de US werken.
dit strookt dus niet met de realiteit.

 

Wat we zien is slechts het falen van het Amerikaans buitenlands beleid in het Midden-Oosten en een Iran dat steeds groter en machtiger wordt.
Wat we zien is dat Iran wat tanden wordt uitgetrokken en hun macht gebroken.

 

Ik moet alzukar gelijk geven. De uitkomst is het enige dat onzeker is. Een hopeloos Amerika vangt alle slagen en stoten en ziet alle hoeken van de ring, geen plan en geen strategie. De enige vraag die overblijft is: Zal de tegenpartij moedig blijven en door het stof gaan of zal Amerika uiteindelijk het verstand terugkrijgen en hun eigen onzinnigheid stoppen?

Persoonlijk hoop ik dat alles snel stopt maar min inzicht zegt dat de vs niet zal stoppen voordat hun plannen verwezelijkt zin. Bush is van het begin af aan duideljik geweest wat hij wil doen. Hij heeft de as van het kwaad genoemd en gezegd dat hij die ten val wil brengen.Syrie heeft eigenlijk al geen keus meer wil het regime daar over een paar maanden nog aan de macht willen zijn. Zij moeten Hezbollah ontmantelen en de leiders uitleveren.  En Iran kan op dit moment niks anders meer doen dan blaffen gezien de onvoorstelbare hoeveelheid wapens die de VS op dit moment in het oosten hebben.


Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 08:24

Ik: Amerika staat achter Israel en wil dat Hizbullah ontmanteld wordt. Ze houden totaal geen rekening dat Hizbullah bestaat uit en gesteund wordt door een bevolking van anderhalf miljoen shjiiten en een zeer sterke organisatie is geworden de laatste jaren.

 

Jij: En hier zit dus de reden dat de meeste Islamitische staten wel achter de vs staan.

Die zitten niet te wachten op zo een sterke sh*tische beweging. Die toosten op het komende gezichtverlies en uitschakeling van Hezbollah.

 

Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt, of gis je maar wat? Hizbullah is zeer populair onder de gewone Arabier, zowel bij de grootste Soenni moslimgemeenschap als bij de Sjiieten. Vooral deze week toen het Haifa beschoot en Israelische marineboten liet schudden.

 

Wat de meeste moslims wel hebben is dat ze wel met Hizbullah kunnen leven, tot de tijd dat de Arabische regeringen en Islamitische vrijheidstrijders hun krachten hebben gebundeld. Tot die tijd leren ze wel aan Hizbullah en de shjiiten wennen, geloof mij maar.

 

 

Ik: Het enige dat Amerika voor elkaar heeft gekregen is dat ze zich van iedereen in het Midden-Oosten hebben afgezonderd BEHALVE de illegale boevenstaat Israel. Geen enkele Arabische regering wil nog samen met de US werken.

 

Jij: dit strookt dus niet met de realiteit.

 

Amerika praat niet met Iran, ook niet met Hezbullah en ook niet met Syri�. En de andere Arabische dictators die normaliter alles doen wat Amerika zegt, zelfs die voelen zich voor de zoveelste keer bedrogen en willen nu niet meer samen met Amerika in 1 bed slapen. Als jij bij een of andere inlichtingendienst werkt en andere info hebt, dan hoor ik het graag van je.

 

Turkije en Pakistan zijn op dit moment nog de enige twee pro-Amerika landen in die regio. Als Iran zijn kaarten deze komende weken goed uitspeelt, dan zullen de laatste Arabische dictatoriale regimes zich ook achter Iran moeten gaan aansluiten.

 

 

 

Ik: Wat we zien is slechts het falen van het Amerikaans buitenlands beleid in het Midden-Oosten en een Iran dat steeds groter en machtiger wordt.

 

Jij: Wat we zien is dat Iran wat tanden wordt uitgetrokken en hun macht gebroken.

 

Geen tanden? Gebroken? Ik zal je het tegendeel bewijzen:

 

Amerika bemoeit nou niet met de Israel-Libanon oorlog omdat het DAT NIET KAN! Zo simpel is het. Iran heeft het spel heel slim gespeeld en Israel en Amerika vinden het niet leuk dat Iran nu de �andere grote macht� van het Midden-Oosten is geworden. Amerika probeerde Iran in de hoek te drukken, iran kwam met de bekende Israel retoriek en daagde Amerika juist heel duidelijk uit. Iran heeft Amerika ook nog eens op een gedreven manier in het drijfzand van Irak laten vastzitten. Amerika is daar afhankelijk geworden van Iran, wil het ooit Irak uitvluchten/terugtrekken.

 

Iran heeft een verdrag met Syri� getekend, dat het zal helpen Syri� te verdedigen bij een buitenlandse (Israeli/Ameri/Brits-)terreuraanval. Israel doet nu heel wijs een stapje opzij en zegt Syri� op dit moment niet te willen aanvallen.

 

Hizbullah is minimaal de laatste 5 jaar bewapend en getraind door Iran.

 

Niks gebroken en niks `tanden eruit getrokken`. Amerika heeft geen andere keus dan met iran om de tafel te gaan zitten om het probleem dat ze hebben met hen te bespreken. Hoe lang kan Amerika nog geld in Israel blijven steken zodat het niet verzuipt en hoe lang nog kunnen ze de pro/zionistische media nog be�nvloeden, want de boel begint een zodanig rottende geur te verspreiden dat het niet meer verborgen kan worden.

 

 

 

 

Ik: Ik moet alzukar gelijk geven. De uitkomst is het enige dat onzeker is. Een hopeloos Amerika vangt alle slagen en stoten en ziet alle hoeken van de ring, geen plan en geen strategie. De enige vraag die overblijft is: Zal de tegenpartij moedig blijven en door het stof gaan of zal Amerika uiteindelijk het verstand terugkrijgen en hun eigen onzinnigheid stoppen?

 

Jij: Persoonlijk hoop ik dat alles snel stopt maar min inzicht zegt dat de vs niet zal stoppen voordat hun plannen verwezelijkt zin. Bush is van het begin af aan duideljik geweest wat hij wil doen. Hij heeft de as van het kwaad genoemd en gezegd dat hij die ten val wil brengen.Syrie heeft eigenlijk al geen keus meer wil het regime daar over een paar maanden nog aan de macht willen zijn. Zij moeten Hezbollah ontmantelen en de leiders uitleveren.  En Iran kan op dit moment niks anders meer doen dan blaffen gezien de onvoorstelbare hoeveelheid wapens die de VS op dit moment in het oosten hebben.

 

Amerikaans beleid en hun onvoorwaardelijke steun aan de illegale staat Israel heeft flink gefaald in het Midden-Oosten. Amerikaanse bommen kunnen geen kwaad meer doen bij de moslimstrijders. Ze hebben ermee leren leven in Iraq, Palestina, Afghanistan, Libanon, enz enz. Om de zoveelste Amerikaanse dreiging met sancties wordt er ook al gelachen. En omdat de Amerikanen te laf zijn om in de Arabische straten man tegen man gevechten te houden, is hun enige optie een kernbom gooien.

 

Bush en Israel hebben een grote gok genomen en niets is meer zeker. Trek je eigen lessen uit mijn verhaal.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 16:32
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik: Amerika staat achter Israel en wil dat Hizbullah ontmanteld wordt. Ze houden totaal geen rekening dat Hizbullah bestaat uit en gesteund wordt door een bevolking van anderhalf miljoen shjiiten en een zeer sterke organisatie is geworden de laatste jaren.

 

Jij: En hier zit dus de reden dat de meeste Islamitische staten wel achter de vs staan.

Die zitten niet te wachten op zo een sterke sh*tische beweging. Die toosten op het komende gezichtverlies en uitschakeling van Hezbollah.



 

Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt, of gis je maar wat? Hizbullah is zeer populair onder de gewone Arabier, zowel bij de grootste Soenni moslimgemeenschap als bij de Sjiieten. Vooral deze week toen het Haifa beschoot en Israelische marineboten liet schudden.

 

Wat de meeste moslims wel hebben is dat ze wel met Hizbullah kunnen leven, tot de tijd dat de Arabische regeringen en Islamitische vrijheidstrijders hun krachten hebben gebundeld. Tot die tijd leren ze wel aan Hizbullah en de shjiiten wennen, geloof mij maar.


Het ziet er niet naar uit dat de Hezbollah de tijd gegunt wordt om zich met andere striders te verenigen. En ja natuurlijk weet ik dat de Hezbollah een zekere mate van populariteit heeft onder de arabieren. Maar niet onder de machthebbers.
Waarom denk je dat er geen krachtig protest gekomen is?
Wat jij vergeet is dat er jongstleden een Bilderberg congres is geweest.

 

 

Ik: Het enige dat Amerika voor elkaar heeft gekregen is dat ze zich van iedereen in het Midden-Oosten hebben afgezonderd BEHALVE de illegale boevenstaat Israel. Geen enkele Arabische regering wil nog samen met de US werken.

 

Jij: dit strookt dus niet met de realiteit.

 

Amerika praat niet met Iran, ook niet met Hezbullah en ook niet met Syri�. En de andere Arabische dictators die normaliter alles doen wat Amerika zegt, zelfs die voelen zich voor de zoveelste keer bedrogen en willen nu niet meer samen met Amerika in 1 bed slapen. Als jij bij een of andere inlichtingendienst werkt en andere info hebt, dan hoor ik het graag van je.
De enige bron die ik heb is als druide.En neen ik werk voor geen enkele inlichtingen dienst :-)

 

Turkije en Pakistan zijn op dit moment nog de enige twee pro-Amerika landen in die regio. Als Iran zijn kaarten deze komende weken goed uitspeelt, dan zullen de laatste Arabische dictatoriale regimes zich ook achter Iran moeten gaan aansluiten.

 Dat zullen ze dus niet gaan doen! ze zullen een grote internationale Westerse troepenmacht steunen die zich zal vestigen in het zuiden van Libanon.
Een Troepenmacht die zich ook zal gaan bezighouden met opbouw maar voornamelijk daar is om de Noordkant van israel te zekeren.

Opgemerkt hierbij moet worden dat dan ook Syrie compleet omsingelt zal zijn.
Het is maar de vraag hoe populair het syrisch regime zich voelt onder hun bevolking wanneer aan hen geeist zal worden om de kopstukken van de Hezbollah over te leveren.

 

 

Ik: Wat we zien is slechts het falen van het Amerikaans buitenlands beleid in het Midden-Oosten en een Iran dat steeds groter en machtiger wordt.

 

Jij: Wat we zien is dat Iran wat tanden wordt uitgetrokken en hun macht gebroken.

 

Geen tanden? Gebroken? Ik zal je het tegendeel bewijzen:

 

Amerika bemoeit nou niet met de Israel-Libanon oorlog omdat het DAT NIET KAN! Zo simpel is het. Iran heeft het spel heel slim gespeeld en Israel en Amerika vinden het niet leuk dat Iran nu de �andere grote macht� van het Midden-Oosten is geworden. Amerika probeerde Iran in de hoek te drukken, iran kwam met de bekende Israel retoriek en daagde Amerika juist heel duidelijk uit. Iran heeft Amerika ook nog eens op een gedreven manier in het drijfzand van Irak laten vastzitten. Amerika is daar afhankelijk geworden van Iran, wil het ooit Irak uitvluchten/terugtrekken.
Neen de VS bemoeit zich niet met Libanon omdat het niet noodzakelijk is voor het snenario wat ik je schetste.
Syrie is andere koek.

 

Iran heeft een verdrag met Syri� getekend, dat het zal helpen Syri� te verdedigen bij een buitenlandse (Israeli/Ameri/Brits-)terreuraanval. Israel doet nu heel wijs een stapje opzij en zegt Syri� op dit moment niet te willen aanvallen.

 

Hizbullah is minimaal de laatste 5 jaar bewapend en getraind door Iran.

 

Niks gebroken en niks `tanden eruit getrokken`. Amerika heeft geen andere keus dan met iran om de tafel te gaan zitten om het probleem dat ze hebben met hen te bespreken. Hoe lang kan Amerika nog geld in Israel blijven steken zodat het niet verzuipt en hoe lang nog kunnen ze de pro/zionistische media nog be�nvloeden, want de boel begint een zodanig rottende geur te verspreiden dat het niet meer verborgen kan worden.
Oh ze zullen met Iran om de tafel gaan zitten. Besproken zal worden de erkenning van Israel,  ondertekening van het laatste kernprotocol en verbetering van de mensenrechten situatie en afstand van radicaliserende groeperingen.

een kleine prijs voor het voortbestaan van hun revolutie.

 

 

 

 

Ik: Ik moet alzukar gelijk geven. De uitkomst is het enige dat onzeker is. Een hopeloos Amerika vangt alle slagen en stoten en ziet alle hoeken van de ring, geen plan en geen strategie. De enige vraag die overblijft is: Zal de tegenpartij moedig blijven en door het stof gaan of zal Amerika uiteindelijk het verstand terugkrijgen en hun eigen onzinnigheid stoppen?

 

Jij: Persoonlijk hoop ik dat alles snel stopt maar min inzicht zegt dat de vs niet zal stoppen voordat hun plannen verwezelijkt zin. Bush is van het begin af aan duideljik geweest wat hij wil doen. Hij heeft de as van het kwaad genoemd en gezegd dat hij die ten val wil brengen.Syrie heeft eigenlijk al geen keus meer wil het regime daar over een paar maanden nog aan de macht willen zijn. Zij moeten Hezbollah ontmantelen en de leiders uitleveren.  En Iran kan op dit moment niks anders meer doen dan blaffen gezien de onvoorstelbare hoeveelheid wapens die de VS op dit moment in het oosten hebben.

 

Amerikaans beleid en hun onvoorwaardelijke steun aan de illegale staat Israel heeft flink gefaald in het Midden-Oosten. Amerikaanse bommen kunnen geen kwaad meer doen bij de moslimstrijders. Ze hebben ermee leren leven in Iraq, Palestina, Afghanistan, Libanon, enz enz. Om de zoveelste Amerikaanse dreiging met sancties wordt er ook al gelachen. En omdat de Amerikanen te laf zijn om in de Arabische straten man tegen man gevechten te houden, is hun enige optie een kernbom gooien.

 

Bush en Israel hebben een grote gok genomen en niets is meer zeker. Trek je eigen lessen uit mijn verhaal.


Met een gok heeft dit niks van doen Jiyuu.
Jij overschat de militaire macht van Iran.
e maakt in je redenering dezelfde klasieke fout als Sadam tidens de eerste Golfoorlog, die dacht ook dat die goed bewapent was tot hij kennis maakte met de nieuwere wapens van de VS.
Er is een nieuw vliegtuig ontwikkeld wat al in productie is.
Met Iran zullen ze warschijnlijk werken met een snelle interventie macht die die gebieden bezet die nucleare instalaties bevatten. Ze kunnen gewoon ontmantelt worden. Het leger van Iran zal kijken maar niet in de buurt kunnen komen.
En wederom kassa voor de verkoop .
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.092 seconden.