Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Islaam groeit snel in christelijke landen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Zwaluw Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 29 november 2006
Online status: Offline
Berichten: 155
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zwaluw Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Islaam groeit snel in christelijke landen
    Geplaatst op: 15 januari 2007 om 15:46
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

In eerste instantie geplaatst door Zwaluw

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

Zoals gewoonlijk weet Alzukar het in de juiste orde en redelijkheid te brengen en weer te geven.

 

En dan is het verbazingwekkend dat jij daar blijkbaar helemaal niets van leert.



pff, jonge jouw commentaar altijd op ons,..... moet jij geen eieren op moslims gaan gooien ofzo ?

 

Wat een rare gedachtes zitten er toch in die moslimkoppetjes.

Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 februari 2007 om 17:54

Volgens hem leven er alleen al in Duitsland, Frankrijk en Groot Brittanni� negen miljoen praktizerende moslims. En in heel Europa zijn dat er zelfs 53 miljoen. Grulich: "De opmars van de islam wordt bijvoorbeeld ook duidelijk als je ziet dat in landen als Zwitserland of Oostenrijk meer moslims wonen dan in Iran, Turkije, Koeweit of Libi�."

Maar het is wel opvallend dat kerken in Iran, Turkije enz gevuld worden door christenen die hun wortels ook in die landen hebben liggen terwijl je bijna geen blonde moslims hier in de moskees ziet.

Terug naar boven
Boubacar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 23
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Boubacar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 10:47
In eerste instantie geplaatst door Priscilla

Volgens hem leven er alleen al in Duitsland, Frankrijk en Groot Brittanni� negen miljoen praktizerende moslims. En in heel Europa zijn dat er zelfs 53 miljoen. Grulich: "De opmars van de islam wordt bijvoorbeeld ook duidelijk als je ziet dat in landen als Zwitserland of Oostenrijk meer moslims wonen dan in Iran, Turkije, Koeweit of Libi�."

Maar het is wel opvallend dat kerken in Iran, Turkije enz gevuld worden door christenen die hun wortels ook in die landen hebben liggen terwijl je bijna geen blonde moslims hier in de moskees ziet.

Kom maar eens een kijkje nemen in de moskee aan de Rotterdamse Maashaven. Daar wordt de preek op vrijdags wel eens gehouden door een blonde Moslim die dan weer preekt voor Moslims in alle kleuren uit alle windstreken. En het mooie ervan is dat steeds meer blondharige blauwogige Moslims de weg naar de Moskee weten te vinden. Er komen er zelfs met rood haar!!! Ik vraag me af of je overigens wel eens in een moskee bent geweest.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2007 om 20:03
Met rood haar???? Dat gaat echt te ver!
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Priscilla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 118
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Priscilla Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 07:25

Kom maar eens een kijkje nemen in de moskee aan de Rotterdamse Maashaven. Daar wordt de preek op vrijdags wel eens gehouden door een blonde Moslim die dan weer preekt voor Moslims in alle kleuren uit alle windstreken.

Maar over het algemeen toch weinig van hier. Dat is het verschil met christelijke gemeenten buiten het Westen, die zitten wel vol met mensen van daar.

En het mooie ervan is dat steeds meer blondharige blauwogige Moslims de weg naar de Moskee weten te vinden. Er komen er zelfs met rood haar!!! Ik vraag me af of je overigens wel eens in een moskee bent geweest.

Nee maar ik ken er wel ��n en volgens mij is het een mannenmoskee? Als ik er mensen naar binnen zie gaan zijn het mannen en ik heb nog nooit een blonde of een rode gezien. Wat ik maar wil zeggen is dat met eigen waarneming wel een kanttekening bij het onderzoek te zetten is.

Terug naar boven
Testudo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 03 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 89
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Testudo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 februari 2007 om 09:03
In eerste instantie geplaatst door moslima 82

hahaha wat een onzin verkoop je weer,

als je de shariah zou kennen zoals de shariah bedoeld is,dan zou je weten dat de christenen vroeger bv zelfs een verbond sloten met de moslims en er gewoon leefden en hun geloof kunnen praktiseren,kunnen bidden na de kerk gaan enz,in ruil voor hun veiligheid en bescherming tegen oorlogen of hun vijanden leefden ze daar in vrede met de moslims onder de islamitische wetgeving,

Hoe het nu zit in soudie Arabie dat weet ik niet,ik snap wel dat ze geen valse bijbels in hun land willen soudie arabie is ook een plek voor de moslims op die manieren bv dat vrouwen daar niet naakt mogen rondlopen maar bedekt zoals het ook behoord en zoals het zelfs in de bijbel staat dat de vrouw een hoofddoek moet dragen of zichzelf kaal kan scheren zie ik daar geen problemen in,hier in het westen maken ze ook hun eigen regels en willen ze hoofddoeken verbod zoals nu al in FRankrijk is op de scholen en hier in nl de burka verbod dus niet met 2 maten wegen he datde moslims het hier zo fantastisch hebben zeker qua banen  enzo is het moeilijk voor een moslima (gesluierde)om een fatsoenlijke baan te krijgen ook voor moslims met een baard is het moeilijk,dus overal maken ze regels die anderen niet leuk vinden,niet alleen de moslims

wa aleykoum salaam

Het is geen onzin...... In de landen die hij opnoemt is geen vrijheid van keuze zoals wij die hier kennen.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.